Dames, wat lief dat jullie ook aan mij dachten. Top! Net geweest, het vruchtje is minder groot dan het zou moeten zijn. Ik zou 7.3 ( volgens eigen berekening) en hij komt uit op 6.4. Dit kan 2 dingen betekenen: of een late sprong ( ik teste ook pas paar dagen over tijd positief!) of er is iets mis. Donderdag 25 september herhaalde echo! Butterflies, fjiieuw! Gelukkig alles goed! Bloemmm, beterschap
@liefebeess heb je wel een hartje gezien? wat zijn de arts dan want ze kunnen op zo een termijn nog niet echt goed meten vandaar dat de termijnecho altijd tussen de 10 en 12 wordt gedaan?
Spannend liefebeess!! Hopelijk is het gewoon ok! Helemaal omdat je ook pas later positief testte! Beterschap bloemmm!! hopelijk mag je snel weer naar huis en gaat t snel beter!
Liefebeess, waarschijnlijk minder ver dan je dacht dus, vervelend meis, maar we gaan gewoon duimen dat alles goed is!! Bloemmm, aahhh jeetje wat kut!! Heel erg veel sterkte. Hopelijk herstel je snel. Wel heel rot dat je je kindjes en je mannetje moet missen nu. sterkte!!
We zagen wel een actief rood stipje! Met 7.3 Week moet het vruchtje een bepaalde aantal mm hebben, zat nu er ruim een halve cm onder. Ik maak me nog geen zorgen, we wachten rustig volgende week af. Balen bloem! Hopelijk knap je snel op
Nou een hartje is goed nieuws en een late innesteling kan maar zo dus ik zou me ook niet zo ongerust maken. Wel weer geduld bewaren nu tot de 25e Jeetje bloemmm dat zoiets zo snel kan gaan!! Hoe lang moet je over het algemeen in het ziekenhuis blijven bij zoiets? Sterkte en beterschap!!
Liefebeess, spannend. Misschien gewoon iets minder ver dan je dacht inderdaad. Er is in ieder geval hartactie Bloemmm, sterkte zeg!!
Bedankt lieve meiden! Infuus zit erin.. Moet nu wel een paar dagen erin blijven denk ik.. Krijg 4x per dag Emesafene en moet proberen beetje bij beetje weer te eten en drinken.. Ze hebben net een echo gemaakt! Hartje klopte! Alles zag er helemaal goed uit en volgens termijn. Toch nog iets positiefs vandaag.. Geeft me weer moed!
Sterkte voor Bloemm. Voor Liefebeess ook spannend maar tot nu toe toch wel goed.. Pfff spannende dag zo!
Fijn bloemm! Dat is in elk geval een beetje goed nieuws op zo'n dag. Weer een hartje! Nu snel aansterken!
Oh meiden wat is er veel gebeurd vandaag! Butterfly wat was dat spannend zeg!! Gelukkig alles goed! Fijn! Liefebeess; fijn dat je een hartje hebt gezien en dus over twee weken weer een echo. Fijn! Bloemm; bah meid! Niks aan... Gelukkig is die zorg er want dat heb je dus hard nodig. Maar dit is niet echt leuk zwanger zijn! Is het vast weer een meisje! 😉 Ik heb m'n eerste werkdag er weer op zitten. Vandaag ging het redelijk. Wel ff zo'n inkakmoment rond half 3 maar we hebben het weer gered. Morgen nog 1 druk dagje en dan de echo!! M'n hoofd kan nog even niet meer verder denken dan woensdag dus alles daarna zien we wel weer! De twijfel slaat me ook soms ineens toe... Bah! Je hebt niks in de hand he!? Zwanger zijn is vooral heel veel onzekerheid. Ik hoop dat het genieten snel komt!!
Jeeh bloemmm en piep klein voordeel aan je opname, dat je nu al een echo kreeg. Fijn dat het goed is mekt ukkie. Hier drie dagen te gaan, hier heb ik ook twijfel hoor. Wat als..... Maar zo moet ik niet denken, positief blijven!!! Ik ben blij als ik de nekplooi heb gehad. Weet nog dat ik toen vanaf die termijn een beetje kon gaan genieten