Ik ben om 13 u weggegaan op werk en thuis gelijk in slaap gevallen. Word nu net wakker. Last van mijn buik, beetje gevoel van baksteen in je maag. Vorige zwangerschap was ik wel eens moe maar zo allesoverheersende toen en nu nog niet eerder gehad. Voel me echt als een vaatdoek. Bah
Blehg, ik ben ook moe vandaag. Weet niet of het door de zwangerschap komt want heb ook gewoon een rotdag. Feedback gekregen op mijn werk en veel gehuild. Zit ook te denken hoe ik dat straks ga doen met werken. Misschien een beetje vroeg om er over na te denken, maar hoeveel uren gaan jullie straks werken als de baby er is?
Liefebeess hoe is het met jou? Googlen moet je idd niet doen, maakt je onzeker. Maar toch doe je het, ik ben ook heel de middag wezen wezen speuren naar wat ze bij mij vermoeden (zowel een zwangerschap in de baarmoeder, als een erbuiten). Nou je raadt het al, weinig over te vinden, want komt haast niet voor. Dat stelt me aan de ene kant ook weer gerust, want des te kleiner de kans dat het dat is, maar ja je zal net die ene zijn. Maar ja het geeft toch stress, en dat is net wat we nu niet willen En Anneliess86? Hoe is jouw echo gegaan?
Ohh balen pitahaya! Zulke dingen komen nu veel harder aan hè? Ik ben 24 uur gaan werken na de eerste en 20 uur na de tweede. Toen de eerste naar school ging weer terug naar 24 uur. Ik ga zo lekker aan de boerenkool (sorry voor de misselijken (?)) onder ons maar ik heb er ineens zo'n trek in
Ik heb zo'n gigantische trek in een kroket!! En laat ik dat net nou niet kunnen krijgen hier. Torture, I tellz ya. En filet americain maar dat mag ik toch niet hebben Dus vanavond staat een fruitsalade op het menu. Word gek van het constant aardappelpuree, smoothies en crackers met kaas. Maargoed, ben allang blij als ik voer binnen krijg
Uk heb net zelfgemaakte tomatensoep op. Ik lijk onverzadigbaar maar aan de andere kant wil mijn maag het eten niet goed verwerken. Heel fijn dit. Ik werk nu 3,5 dag. Volgend jaar maak ik mijn ouderschapsverlof op en als ik dan met verlof ga krikg ik gewoon weer 5 dagen uitgekeerd hihi das dan wel weer mooi, betaald krijgen voor niks doen
Pff, ik ben het in eens zo zat. Ja wat je zegt. Alles komt veel harder aan nu. Emotioneel ben ik in eens een wrak. Ik kan alleen maar huilen. Vet lief, vriendlief (ben net getrouwd, moet nog wennen aan man hahah) is altijd pas 7 uur thuis en nu komt hij een eerder thuis. Ik denk dat het de hele avond huilen word. Blegh, voel mij echt rottig. Ik denk ook dat ik het maximaal op 3 dagen houd als de baby er straks is. Maar papa wil hier ook misschien wel een dagje met de baby papadag houden. Doen jullie mannen dat ook?
Na mijn zwangerschapsverlof ga ik waarschijnlijk 3 dagen op kantoor en 2 dagen thuis werken, of 2 dagen op kantoor en 3 dagen thuis. Het is fijn dat ik dat gewoon kan doen met mijn beroep. Ik zou niet terug kunnen naar part time denk ik. Daarbij wonen mijn ouders gewoon in NL en mijn schoonouders anderhalf uur hier vandaan, en kinderopvang is superduur, dus ik denk dat ik een gastmoeder ga zoeken (voor 2/3 dagen per week een stuk goedkoper en naar mijn mening beter). Maar ach, misschien verander ik van mening over 7 maanden hahaha. Het grappige is dat mijn baas nog aan het uitzoeken is hoe het verlof en betaling nou precies in zijn werk gaat. Ik ben namelijk de eerste zwangere in het bedrijf . Een andere is gewoon gestopt met werken en leeft nu op uitkering
Onze echo was gelukkig goed. Het hartje en de termijn klopte dus het begin is er. Onzekerheid zal wel blijven door eerdere miskramen maar voor nu zijn we blij dat het er goed uitzag
En weer een goede echo, fijn!! Nog 51 uur te gaan hier en wij hebben ook kunnen gluren. Tik tak Wij hebben ook een gastouder en ben heel tevreden. Ze draait echt mee in t gezin daar met een hondje en recent ook hamsters. Dochter lief kan haar gelukkig niet op daar, gek op beestjes en oudere kindjes.
Gastouder zal voor ons ook een optie zijn. Alhoewel we ontzettend flexibele opvang nodig hebben. Manlief en ik kunnen het opzich aardig verdelen. (Ook zzp'er) voor nu ziet het eruit dat we alleen op dinsdagmiddag een paar uurtjes iets nodig hebben. Voor de rest voor alle onverwachte dingen, elke week anders, dus ben benieuwd hoe we dat gaan doen
Wat een enorme berg informatie sinds zaterdagmiddag! Zeker 18 pagina's erbij! Heftige verhalen helaas. Bloemm & Werveltje, heel veel sterkte! 3butterflies ik hoop dat het bij jou nu goed blijft gaan. Ik ben inmiddels wel behoorlijk misselijk, heb nog niet hoeven overgeven gelukkig, maar het beheerst mn dag wel behoorlijk. Ben ook veel bezig met wat ik dan in godsnaam moet eten. Extra broodjes 's ochtends, extra fruit tussendoor, maar meer dan 3 stuks fruit is ook niet gezond en komkommers, tomaten of nootjes heb ik echt ff geen trek in. Wat betreft de opvang: ik wil straks 3 dagen gaan werken en ben op zoek naar een gastouder. De gastouder waar ik goede verhalen over gehoord had zit al vol (hallo, ik ben 6 weken zwanger, ben nog niet eens op intake geweest bij de VK en ik ben al te laat) dus ik heb nu contact met twee anderen waar ik binnenkort (volgende week?) even ga kennismaken. Ik vind zelf dat je mn buikje nu al best behoorlijk kunt zien en vraag me af waarom mn omgeving er nog geen opmerkingen over gemaakt heeft. Was behoorlijk afgevallen voor mn zwangerschap en iedereen had t er steeds maar over, maar misschien durven ze nu niet??? Zin in de intake bij de VK volgende week. Bij ons is er geen mogelijkheid om bij de VK een echo te maken, maar misschien wil ze wel even luisteren ofzo??? Ik hoop wel op de een of andere manier een teken van leven te krijgen!
Fijn laura!! Ik wil straks 3 dagen gaan werken ipv de 4 nu. Ik weet nog niet wat we willen opvang of gastouderschap. Maar daar kan ik nog even over nadenken (alhoewel...... ook niet té lang)
Wat een gebeurtenissen vandaag! Mooi dat er goede echo's waren en spannend dat het zo onzeker is wat er meer te zien was op de echo.. Hier een totaal afgedraaid gevoel, helaas maar 6 uurtjes kunnen slapen vandaag.. Lig nu weer ik bed naar kan de slaap niet echt vatten. Toch nog maar proberen 1,5 uur te pakken zo! Voel me in en in moe, een gevoel dat ik nog niet eerder zo erg gehad heb geloof ik. Maar het is te verklaren.. Teamleider had vrij vandaag, maar t voelt ook niet goed om het hem wel te vertellen en familie nog niet.. Vriendlief verzorgt me goed gelukkig en hoort al het gekat en geklaag aan.. Nog maar even proberen te slapen nu
Zondag met deze termijn kunnen ze het nog niet horen met een doppler dus verheug je daar niet teveel op. Ik eet ook een stuk meer om de misselijkheid in bedwang te houden, hele dagtaak he?! Ik vind t wel lastig hoor maar ben blij dat ik het binnen houd. Ik had dat bij mijn dochter ook, helemaal klaar voor de intake maar door niets wordt je zwangerschap bevestigd grrr Slaap lekker simmer hopelijk kan je nog wat slaap pakken Ik krijg ook een buikje maar vooral s avonds door de darmen. Hihi en mensen zullen t niet vragen want stel je voor dat je er naast zit. En helemaal omdat je zo je best hebt gedaan om af te vallen. Straks was je gewoon iets dikker weer geworden ondanks je afvalstrijd en dan ou t wel kak zijn als mensen er iets over zeggen. Klasgenootje van vriendin kreeg keer te horen meid gefeliciteerd jij bent vast bijna uitgerekend!!! Uh nee ik ben niet zwanger. Oh my wat zal diegene zich geschaakt hebben...
@charise het is prima hoor vatte het zeker niet lullig op! Meiden met goede echo's jeeee super. @bloemmm hoe is het nu met je? Truste meiden ben zo moe ik ga lekker slapen