Wat een drukte, gezellig!!! Ik hoop morgen ook zo n test te hebben bloem, ik denk dat morgen mijn nod is (wil je mijn datum veranderen in 5 mei want ik ben vrij zeker van mijn ei). Ik heb nog een kV liggen die ik morgen doe. Morgen komen ook de cb digital binnen. Vrijdag doe ik er weer zo een (en dan hopelijk 2-3 weken) omdat we dan met mijn ouders op vakantie gaan. Die ga ik het dan vertellen omdat ik op vakantie anders wel door de mand val. Ik heb ook dat shirtje van grote zus besteld hopelijk is die er voor vrijdag!!! Ik heb ook koude voeten!!!!! Pretecho met 6,5 hihi das wel vroeg. Ik had zelf gehoopt op echo bij 8 weken maar ze plande zelf deze met 7,2 nou uh primaaaa haha dan moet je met tien nog een keer, geen straf Ik ben ook op de 9maanden beurs geweest. Ik had via zp kaartjes gewonnen wanneer is die beurs? Gaan jullie ook met een zwangerschapsgym of voorlichtings club mee doen? De info heb ik niet meer nodig maar ik heb vorige keer aan mijn gymklasje hele leuke contacten over gehouden.
Jou testen zijn vast ook zulke knallers morgen!! Ik wil nog een CB doen om 3+ te zien en dan kap ik er echt mee haha.. De beurs is denk ik weer in Februari! Ik heb 2x nergens aan mee gedaan, maar wil dit keer misschien toch iets van yoga ofzo gaan doen... Omdat het de laatste keer is ofzo haha. Maar ben er nog niet helemaal over uit leuk dat je er zulke leuke contacten aan overgehouden hebt!
Ook ik wil me graag melden (ook gedaan bij de andere 1-15 mei 2015 club, weet alleen niet wat het verschil tussen deze twee clubs is??). Maar hoe dan ook, ik ben 36 en zwanger van ons zesde kindje! Uitgerekend (vooralsnog) op 8 mei! Gister op 9 dpo een licht streepje, vandaag 10 dpo een duidelijk streepje. Ik heb ook bloed geprikt vanochtend (was laatste keer vanwege m'n partiele mola zs, curettage in maart dit jaar). Het hcg was vanochtend al 27, dus netjes voor deze termijn. Ik moet over 2 weken komen voor een echo bij de gyn. Ook weer vanwege de partiele mola. Voor wie meer wil weten, hier staat mijn verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/532725-zwanger-zesde-kindje-2.html#post17509699
ik heb ook al 2x nergens aan mee gedaan en nu weer niet. misschien iets van zwemmen maar dan ga ik zelfs geen zwangerschapszwemmen of iets.
Jeetje mei wordt druk Ja ik hoop morgen ook zo n lijn te hebben. Lijntje bij 11 dpo was eigenlijk al goed duidelijk! Ik heb me trouwens net aangemeld voor mvm. Eerst dacht ik is dat geen gedoe, maar dan denk ik ook ik ben gezegd om twee keer razend snel zwanger te zijn. Als ik kan bijdragen moet ik dat gewoon doen!
♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥ Bekijk bijlage 413933 ♥ Zwanger ♥ Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Liselokje 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? 3butterflies 34 jaar - 1 stiefzoon, 1 *zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? Melliemuis 23 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Sproetje1988 26 (?) jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Meriam22 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Nathalieke83 30 jaar - 2 zoons, 1 dochter - Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? zwangernr5 36 jaar - 6de kindje - Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? Angel02 36 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ??? ♥ Afspraken ♥ 09-09 Bloemmm Intake VK 17-09 Gimby Eerste echo 17-09 Bloemmm Eerste echo 18-09 Lana85 Intake VK 18-09 Lana85 Eerste echo 22-09 Charise Eerste echo 22-09 Liselokje Eerste echo 25-09 Meriam22 Intake VK 25-09 Meriam22 Eerste echo 29-09 Charise Intake VK 08-10 Sproetje1988 Eerste echo *Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen! **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik (Bloemmm) jullie erop!
Als jullie ook het geslacht laten weten van jullie andere kindjes, zet ik dat op die manier op de lijst.. Anders zet ik 'zoveelste' kindje.
Hier heb ik ook al zulke koude handen terwijl het heel warm is binnen! Snap dr niks van! Moet morgen naar de huisarts en hopelijk kom ik dan ook te weten wanneer ik mijn eerste echo heb. Kan echt niet wachten! Vriendlief is ook ineens zo lief. Vroeg aan mij of hij een biertje mocht drinken tijdens de voetbal. Ik had echt zoiets van huh waarom vraag je om toestemming? Hij wil dus ook stoppen met drinken omdat hij zo meeleeft met mij. Hij wil zelfs mee naar de huisarts morgen terwijl dat alleen maar wat formuliertjes/bloedtest etc. inhoud. Wat een schat is het ook.
Wauww, dat word al een mooi lijstje zeg! Heerlijk om te zien. Bloemmm, ik moet inderdaad weer werken komende nacht, zie er echt tegenop want ben zo moe. Moet 4 nachten in totaal, dus nog 3 te gaan. Hoop dat het slapen morgen beter gaat. Nieuwe zwangeren, GEFELICITEERD!!
Schattig mellie dat hij zo lief is voor je! Mijn kids: jongen 15, jongen (bijna) 14, meisje 12, jongen 11, jongen 19 mnd.
Charise: Werkze zo! Hopelijk slaap je morgen beter! Melliemuis: Hier ook zo'n man die met alles rekening houdt haha.. Hij heeft ook al 2 zwangerschappen geen 1 afspraak gemist. Hij werkt 9 van de 10 keer van 05.00 tm 13.00, dus dan plan ik altijd alle afspraken daarna. Een enkele keer heeft hij avonddienst (zoals nu) of nachtdienst.
Hallo allemaal. Ik kom mij ook melden! Vorige week dinsdag en woensdag heb ik positief getest! De uitgerekende datum weet ik niet, na mijn laatste zwangerschap heb ik nog geen cyclus gehad. De test was woensdag nog licht maar wel overduidelijk positief. Ik ga ervanuit dat ik toen nog wel voor de vermoedelijke nod datum zat. Uitgerekende datum is dus begin mei. Zodra ik het weet dan horen jullie het. Dit is ons vierde kindje, we hebben een meisje van vier, een jongen van bijna 3 en een meisje van bijna 1. Ik ben 30 jaar. Mijn intentie is om mee te blijven kletsen maar soms gaat het zo snel dat ik het niet bij kan houden. Excuses dus als ik niet overal op reageer, ik lees zeker mee!
Jeeeeeeej Bloemmm... ik heb ook op 9 sept de 1e echo. Gelukkig al over 2 weken. Niet zo lang wachten dus Sorry. Veel berichten gemist vandaag. Gefeliciteerd nieuwe mamas to be. Hard gewerkt vandaag en k ben echt al een week doodmoe... Nu lekker slapen! ☆☆☆
Hey meiden! Geen bruinverlies meer gespot, hopen dat het verder wegblijft hihi. Ik ga lekker slapen, slaap lekker iedereen!
Joepie! Ik had vandaag ook -heel onverwachts- een positieve test! Normaal pas over een week mijn NOD, maar mijn temperatuurkaartje was wat vreemd deze maand en dus heb ik vandaag een testje gewaagd: positief! Het zal ook voor begin mei zijn, wat een super maand!! Maar alles is dus nog heel pril bij mij. Kan niet geloven dat ons 1ste kindje er aan gaat komen!!
Babylove wat leuk een vierde kindje!! Ilse gefeliciteerd meid, wat geweldig voor jullie!! Ik ben ook zó opgetogen dat we in mei uitgerekend zijn! Kan t niet zo goed uitleggen waarom, maar ik heb altijd gehoopt in mei een kindje te mogen krijgen! Ben twee keer in mei uitgerekend geweest voor deze zs, en twee keer een mk . Hopelijk deze keer dat alles goed gaat!! Lekker de hele zomer buiten genieten van m'n kindje, wandelen in de draagdoek! Heerlijk! Ik moet straks een afspraak voor de eerste echo inplannen. De gyn zei gister dat het over twee weken moet. Maar ik twijfel of ik het niet wat later zal doen. Over twee weken ben ik nog maar 5,5 week zwanger. Grote kans dat er weinig of niets te zien is op een echo. En voel ik mij dan bang en paniekerig als de gyn zou zeggen dat het n mk kan worden? Of kan ik m'n gedachten beheersen omdat ik weet dat dat heel normaal is bij die termijn? Ff overleggen met de assistente denk ik. Doen jullie ook mee met mvm? Ik heb t elke keer gedaan. Wil het nu ook wel, maar dan moeten we de kinderen wel al vertellen dat we zwanger zijn, want ze herkennen de blauwe kratten.