Yeaaaah goed nieuws. Hier zenuwen voor morgen. En ik ben bang voor alles wat ik voel op het moment. Bahhhhh
Werveltje ik zenuw met je mee hoor. Gedeelde smart is halve smart toch? Ik werk graag, ik vond mijn verlof heerlijk maar de muren kwamen ook wel op me af daarna dus precies op juiste moment weer asn t werk gegaan. Iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelt. Hier op zp hoor je wel eens dat werkende moeders barbaars zijn. Je zet toch niet een kind op de wereld om het naar de opvang te brengen. Hihi dan haal ik maar mijn schouders op en denk wat kort door de bocht die gedachte. Want ik weet dat in ons geval iedereen het beste gaat op de huidige situatie. Leven en laten leven zeg maar Ik moet morgen tot 21 u wachten, nog meer dames die zo oneindig lang moeten wachten Bloemm fijn dat je weer thuis bent!!! Ik had gisteren een slechte dag, vandaag gaat t wel oké. Huis beetje gedaan en de wasjes hangen of draaien. Vanochtend wezen baby zwemmen. Doe dat met twee dames van zwangerschaps gym. Onze ukkiws schelen 4 weken tussen oudste en jongste en onze tweede schelen zo circa vier maanden eentje begin jan en de ander begin maart. Ik volg dan in mei Dames met goede echo helemaal top!!! Leuk ook dat de termijn goed klopt!!
Ik heb de echo morgen om 15.25! Ja hier op ZP gaan die discussies altijd veel te ver, ook zoals de bv-fv topics. Iedereen moet gewoon lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt! Zou maar saai zijn als we allemaal hetzelfde waren en deden
Trusten Meriam! Ik lig ook op de bank, kindjes slapen en manlief heeft het hele huis schoongemaakt. Ben zo blij met 'm, maar hij mag ook wel eens een tikkeltje minder doen haha.. Hij heeft het er maar druk mee, ben blij als ik straks weer wat meer kan!
Ik wil ook zo graag naar huis. Ik had net een meeting en ik was me toch beroerd hahaha. Ben vrij stil gebleven want ik voelde zodra ik mijn mond open zou doen, ik zo mijn maag zou legen over de klant. En dat is niet de bedoeling
Ohh melliemuis, wat erg. Straks worden strategisch onhandige deals gesloten om dat jij je mond niet kan opendoen, haha
Dag dames, zou ik hier even een vraagje mogen stellen aan jullie? Aangezien jullie allemaal zwanger zijn, hebben jullie al een aantal zaken gevoeld en herkennen jullie dit hopelijk/misschien? Ik heb rond de innestelingsperiode (afgelopen weekend) barstende hoofdpijn gehad en was heel duizelig. Sinds vandaag heb ik pijnlijke steken voornamelijk linksonder in mijn buik. Ze zijn er alleen bij bewegingen zoals van zittend naar rechtstaan, stappen,... Ik vroeg me af of jullie dit herkennen als positieve of negatieve tekenen? Ik zit voorlopig nog in het PCOS forum, bij dames die zwanger proberen te worden. Wat ik deze keer voel, heb ik nog nooit gevoeld. Hopelijk kan ik snel bij jullie aansluiten! Liefs, Lena
Nou dat was gelukkig niet het geval, de deal is binnen en ik ben weer druk Maar even geen meetings meer voor mij deze week, die laat ik nu even over aan mijn baas
Ik herken het niet. Sorry! Maar je nod is ook pas over een aantal dagen he, dus de kans is sowieso al klein dat je wat voelt. Het is gewoon afwachten en als je niet ongesteld word testen. Succes!
lenamill Ik herken het helaas ook niet! Ik voelde altijd wel een zeer pijnlijke steek op de plek die je beschrijft, maar dat was mijn eisprong. Dit ging niet in combinatie met hoofdpijn o.i.d. Succes! Hopelijk kan je snel aansluiten bij de zwangeren
Ik herken die steken wel! Ik heb het bij alle drie de zwangerschappen gevoeld en daarna een positieve test! Ik heb het nog steeds hoor.. Heeft te maken met je banden! Ik hoop met je mee!👍
Maar de kans dat je je banden voelt in zo'n vroeg stadium is wel erg klein. Maar ik hoop het absoluut voor je. Gun het je van harte. Hier gaat het psychisch echt niet goed. Vandaag weer de hele dag huilbuien. Voel mij sinds tijden weer zo ellendig. Ben echt bang dat ik dadelijk weer in depressie schiet, aangezien ik dit herken van 2 jaar terug. En heb verleden van 10 jaar depressie. Maar dat zal toch niet?
Misschien... Maar het is in mijn geval toch echt waar gebleken en die steken heb ik anders niet! De een kan er gevoeliger voor zijn.. Ik heb er nog steeds erg last van. Moet echt rekening houden met snelle bewegingen want anders klap ik dubbel van de pijn! Op het tweede stukje; neem niet te veel hooi op je vork idd! Leuke dingen doen en de boel de boel laten en goed van je afkletsen! Ik zou het ook aangeven bij je vlos... Hier lekker zelf pizza gemaakt om de goede echo te vieren.. Is manlief nog steeds niet thuis! Nu gezellig alleen op de bank.. Gelukkig meteen troostvoedsel erbij 😉. Vanavond gaan we langs onze ouders vertellen dat we weer een guppie verwachten! Heb d'r zin in!
Hoi Lena, Het is voor iedereen anders, maar het gaat er voornamelijk om wat er anders dan anders voelt. Bij mij was het namelijk het gebrek aan kwaaltjes die ik normaal heb voor ik ongesteld moet worden. Op de dag dat ik een positieve zwangerschapstest had (op 12DPO), voelde ik lichte krampen die ik nog steeds elke dag voel. Er is geen pijl op te trekken, dus het beste is: geduld! Even wachten tot je kunt gaan testen
Hier ook. De eerste maand zonder kwaaltjes is de maand dat ik zwanger was.. Normaal had ik altijd overal last van..... Typisch...
Ik merkte het aan rommelende darmen vanaf 9dpo. Toen daar vlagen van misselijkheid bij kwamen wist ik genoeg. Morgen echo dag wiieeeeeee