1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier ook de maand waarin ik helemaal niets verwachte was het raak haha. Heb wel 4 dagen voor NOD getest omdat ik hele rare steken in mn buik had.. Alsof er iets samentrok! Werd er ineens mee wakker en dacht: Ja testen! Volgens mij ben ik zwanger!

Ik ga even douchen en mijn bedje in! Trusten meiden!

2. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Truste bloemmm

Hier geen flauw idee dat ik zwanger was tis dat ik vrij vroeg positief teste.
    @pitahaya wat naar dat je he zo voelt misschien ook wel een beetje hormonaal en teveel piekeren. Probeer wat meer te ontspannen en lukt dat niet vraag dan eerder een echo als is het maar dat je wat meer zekerheid hebt.

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Heel erg bedankt voor jullie reacties!
    En veel succes met de zwangerschappen!

@Pitahaya: Waarschijnlijk voel je je zo ellendig van de hormonen hoor. Een vriendin van mij had dat ook de eerste 3 à 4 maanden. Het is achteraf helemaal goed gekomen. Je moet er gewoon even door waarschijnlijk. Probeer maar zo veel mogelijk afleiding te zoeken.

Veel liefs en hopelijk tot gauw!

Lena

4. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik heb hetzelfde als jou.
    ik heb in het verleden ook een depressie doorgemaakt. en heb me bij mijn zoontjes zwangerschap en na de bevalling ook behoorlijk depressief gevoelt.( nog niet eens zo lang geleden )
    en nu helaas heb ik het weer. ik hoop dat het nu de hormonen zijn die het versterken. en dat als dat zakt het wat beter gaat.
    wel wil ik het gaan aangeven bij de gyn en verloskundige.
    ik heb morgen mijn eerste echo.
    de vorige x heb ik het niet aangegeven bij de vk toen dacht ik dat het wel over zou waaien:) ik ben er uiteindelijk ook doorheen gekomen. en dat wil ik nu weer. allleen is flink doorbijten. ik kan gelukkig heel goed praten met mijn moeder en mijn moeder versterkt me weer enorm. en neem mijn zoontje zo nu en dan.
    hij slaapt vanacht ook bij hun zodat ik even bij kan tanken.
    want ook vermoeidheid versterkt depressieve gevoelens behoorlijk.

5. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hoe laat mag jij?

6. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Werveltje: jeetje wat een spanning voor jou! Hoop dat het meevalt allemaal!

Bloemmm: fijn dat je weer thuis bent!

Zag weer paar goede echo berichten voorbij komen! Super fijn.

Werken: wij hebben een eigen zaak. Kan heel makkelijk mijn eigen tijd indelen, dus de ene week werk ik veel en de andere bijna niet. Ik werd zo in zo altijd vanuit huis.
    Jongste is gewoont thuis, middelste gaat drie ochtenden naar de psz en oudste zit sinds 3 wkn op de basisschool

7. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Hier even een paar drukke dagen gehad dus niet online geweest. Heb alles vluchtig doorgelezen.

8. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Morgen weer veel echo's!!

Bloemmm, lana, Sprankelkind, anne, doortje en Werveltje heel veel succes!! Ik duim heel hard dat alles bij iedereen goed is!

We hebben trouwens nog geen tweeling, he! Ven benieuwd of er iemand een tweeling krijgt!

9. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Lana87 ben benieuwd hoe je ouders reageerden! Ik heb vandaag de gember capsules geprobeerd ivm misselijkheid en ik lijk me er inderdaad wat beter mee te voelen. De misselijkheid is er nog wel, maar minder hevig. Hopen dat het even zo blijft!
    Succes allemaal met de komende afspraken!

10. werveltje

werveltje Niet meer actief

Wow de 7 in mijn banner! Succes dames met de echo's. Hier zal het spannend worden. Denk aan jullie!

11. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Voor jou ook heel spannend werveltje ik duim voor je!

12. werveltje

werveltje Niet meer actief

Thanks, gaan gewoon van het slechtste uit, dan valt alles mee. Ik heb ook geen buikpijn dus er wijst nu niks op dat het echt een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. En de combi gewoon zwanger en buitenbaarmoederlijke tegelijk is zeer zeldzaam. Zo bijzonder ben ik niet hahaha

13. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @werveltje hahah ja zo kan je er ook tegenaan kijken maar succes vandaag. het zal fijn zijn om eindelijk duidelijkheid te hebben.

@lana jaaaa eindelijk echodag hihi.

@andere meiden met echo veel succes vandaag duim op goed nieuws.

Hier nu lekker aan het werk na een fijne nacht echt heerlijk om weer een door te slapen. Nog een nachtje slapen en dan mag ik morgen eindelijk me andere auto gaan halen. hebben een citroen xsara picasso gekocht helemaal leuk. fijne dag meiden

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Succes meiden met de echo's!!!! Denk aan jullie!
    Ik ben om 15.25 aan de beurt, duurt langggggg :D

15. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Succes meiden die een echo hebben vandaag.

16. Schilderijtje

@ werveltje toch hoor ik het vaker hoor. een tweeling zwangerschap waarbij 1 vruchtje op de verkeerde plek innestelt zoals in de eileiders.
    maar ik denk dat als dat het geval was geweest je er heel erg pijn van zou gaan hebben op dit termijn. het kan ook zijn dat je eileiders verdikt zijn door de hormonen.en vaak vormt zich dan een cyste.
    in alle gevallen denk ik dat het voor het goede vruchtje wel veilig zit.

@ hier de echo om 3 uur.
    hev vanacht zo slecht geslapen pff.. lijkt wel of ik snachts harde buiken heb.. kan natuurlijk niet maar zo voelt het wel.
    werd vanmorge wakker alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden.
    mijn borsten voelen steeds strakker aan.
    ik zou echt gaan denken dat wij een meisje krijgen of een tweeling want met mijn zoontje heb ik al deze dingen niet gevoelt.
    geen groeiende borsten niet zo misselijk verder op het begin best wel fit.
    en nu ben ik gewoon een vaatdoek.

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Heb weinig puf om veel te reageren. Heb avonddienst gehad en vanavond weer, overdag dan druk bezig met de kleine. Hierna lekker vakantie eindelijk!!!

Succes meiden met echo's vandaag!!

Ik begin trouwens met traplopen of na tijdje zitten/liggen al een beetje last van m'n bekken te krijgen. Baal er echt van. Had gehoopt dat het minder of in ieder geval later pas zou zijn. En zelfs stiekeme hoop dat ik t helemaal niet zou krijgen maarja meestal werkt dat niet zo he.
    Hoop dat ik in ieder geval nog even door kan werken.

18. Schilderijtje

ik heb me alvast aangemeld voor kraamzorg..
    is het vandaag niet goed bij de echo dan zeg ik het gewoon weer af.
    ik had geen zin meer om langer te wachten. en ook geen zin om alles in 1x te regelen. kan er maar vanaf zijn.
    als de echo goed is bel ik even de verzekering om door te geven dat ik me aangemeld heb bij kraamzorg de waarden en dan dan kunnen hun de goedkeuringspapieren op sturen naar de kraamzorg.
    en ik vraag gelijk bij mijn verzekering de kraampakket aan. heb ik dat ook alvast geregeld.

en ik dacht dat verder niet zoveel meer hoef te regelen.

19. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik loop ook al met o benen de trap op om bekken te ontzien!!

Hihi bloemm je vindt tot half 4 wachten lang? Je zou maar tot 21 u moeten wachten :p

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha! Ja 21.00 is dan natuurlijk helemaal niet leuk! :p

Vervelend van jullie bekken meiden! :(

Deel Deze Pagina