@Beitsche, kan dat dan? Dat de innesteling later komt dan normaal en dat je daarom dus later uitgerekend bent? Mijn testen waren voor mijn gevoel voor mn termijn ook wat licht telkens. Ik dacht altijd dat als je wist wanneer je eisprong was, je eigenlijk het termijn goed kon berekenen. En dan nog een vraagje, hoe kan het komen dat een innesteling later komt dan?
innestling is tussen de 5 en 9de dag daar zitten de aantal dagen in. vandaar dat de ene vroeg positief test en de ander wat later.
Ja, dat kan zeker! Bij mij is het met de oudste ook bijgesteld, en deze keer wist ik ook exact wanneer 'het' gebeurd moest zijn, maar door een late innesteling (ook duidelijk een bloeding gehad toen) is de datum nu inderdaad en paar dagen bijgesteld (en misschien omdat het er 2 zijn). En dan nog kan dat wisselen door het meten, als een kindje net wat beweegt tijdens het meten kun je al verschillen krijgen.
Ja hoor dat kan. De een groeit snel en de ander wat langzamer. Vind het zoiezo raar dat ze daar nu al uitspraken over doen want 1 mm schilt nu al gelijk bijna een week vandaar dat de termijnecho rond de 10-12 weken is. Vanavond me nieuwe auto gehaald hij rijd helemaal super. Nu lekker de voice aan het kijken en dan gauw naar bed. Truste alvast meiden
Als een vruchtje later innesteld begint het dus ook later met groeien. En is het dus jonger dan een vruchtje dat eerder innesteld. Ook al vond de eisprong op dezelfde dag plaats.
Ohja, zou ik ook lid mogen worden van de club? Welterusten iedereen! Ik ga nu lekker op bed. Heerlijk slapen
Volgens mij gaat kindje pas groeien na de innesteling. Als deze dus wat langer duurt is het kindje ook minder groot en jij dus minder ver zwanger maar nogmaals het is nu echt nog minder dan millimeter werk! Het zit echt goed!
Hier we drukke dag gehad... Zit nu lekker op de bank maar kan mijn ogen bijna niet open houden! Morgen is onze zoon jarig en zondag onze dochter. Lekker druk weekend. Denk dat ik zo maar lekker onder de wol ga!
Bij mij meet de computer van vk pas vruchtje vanaf 8 weken daarvoor is het millimeter werk en kan je er zo maar dagen naast zitten. Daarom ging ze ook vruchtzak je meten voor indicatie. Maar rond 10 weken gaat ze pas een datum noemen!! Zou me dus ook niet druk maken om 3 dagen verschil...
Goedemorgen dames, Ik ben niet zo actief. Het gaat met mijn beebje goed. Mooie echo gehad en hartje zien kloppen. met mij gaat t niet zo top. Ik ven erg misselijk. Ik spuug gelukkig niet door de emesafebe. Verder ben ik ontzettend huilerig en van slag. Dit is n ongeplande zwangerschap dus er komt ineens heel veel op me af. Ik hoor julli denken wees blij, dat is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Daarbij willen wij eerst alle testen afwachten en dan pas durf ikk echt blij te zijn. ik klets niet zo heel veel. Maar zal af en toe even langswippen
Het is toch prima dat je niet zo erg actief bent. Wel fijn te horen dat het hartje klopt en de echo goed is!
Hier ook onverwacht zwanger, dus ik begrijp je gevoel. Hier steeds vaker blij met de zwangerschap, maar dat heeft wel even tijd nodig gehad. Het moest echt even landen en ik moest even omschakelen. Maar gefeliciteerd met de goede echo. Fijn dat het hartje klopt.