1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hier ook :D ik begin nu wel zenuwachtig te worden, maar ik heb er ook veel zin in. Spannend!

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Meiden sorry dat ik niet zo actief ben.
    Ik ben zo extreem moe, lees wel elke keer mee hoor, maar vaak geen puf om te reageren. Dus op iedereen persoonlijk ingaan word het niet vandaag. Sorry!

Echo's, fijn dat het tot nu toe zo goed gaat bij iedereen, op hier en daar een kleine complicatie na.

Ik nog 2 dagen wachten! Komt eindelijk dichterbij!

Hier ook ongepland zwanger, maar wel heeeeeel erg welkom. Zijn er nu echt wel heel blij mee, maar soms denk ik wel eens van omg hoe gaan we het allemaal doen. Ook omdat we het liefst nog willen verhuizen. En dan denk ik jeetje alles inpakken en andere huis in orde maken enz. En vooral nu ik zo weinig energie heb word ik er een beetje moedeloos van. Maar goed het zal vast goedkomen.
    Over 8 dagen weet iedereen dat ik zwanger ben van familie dus dat scheelt ook een hele hoop.

Fijn weekend meiden!

3. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Hè allemaal,

Charise ik ben ook zo extreem moe dat ik meestal alleen even bij lees.. Als in een uur wakker ben kan ik alweer slapen, niet echt gezellig dus..

Mooi al die goede echo's en kan me voorstellen dat wanneer een zwangerschap niet gepland is het soms even heel moeilijk kan zijn! Hier was het wel gepland, maar had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan..

Gisteravond schoonmoeder een voorleesboekje kado gedaan, het duurde even voor het kwartje viel maar zoo leuk om die verbazing en verassing te zien.. Morgen mijn ouders en zusjes vertellen, vind het steeds moeilijker om voor hen stil te houden...

Vanmiddag bij het voetbal van vriendlief kijken, dus zo eerst nog een uurtje op de bank dan heeft hij vanavond ook nog iets aan me..

Fijn weekend allemaal!

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat jammer dat jullie allemaal zo moe zijn. Lijkt mij lastig om ongepland zwanger te raken.
    Hier enorm gewenst, maar ook sneller dan verwacht. Ik heb (had?) pcos. We waren net 3 maanden 'bezig' maar de gyn had al gezegd dat de kans klein was dat het ons zonder medicatie zou lukken.
    We wilden net de medische molen in gaan... en toen werd ik niet meer ongesteld. Voor ons dus super gewenst en enorm welkom, het is echt een wondertje bij ons, maar we hadden het ook zeker niet al verwacht dus ook wel schrikken. We hadden toch rekening gehouden met van 'het duurt wel een jaar ofzo'. Maar nee! Helemaal blij.

Nu wel veel spanning voor de echo. Ongezonde spanning misschien? Maak mij eigenlijk best wel erg druk dat het niet goed zit. Ik zou dan zo teleurgesteld zijn. Ik word helemaal warm van het idee dat er gewoon een klein beepje in mij groeit. Dit wondertje. Maar wil ook gewoon relaxt er mee om gaan en er vanuit gaan dat het goed zit. Mijn gevoel is namelijk wel positief erover, maar mijn gedachten zijn negatief. irritant!

5. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hier dus ook onverwachts zwanger geraakt.
    ik kon eigenlijk ook niet zwanger worden zonder mmm ( wel mogenlijk want mijn zoontje is ook uiteindelijk spontaan gekomen terwijl dat niet zou kunnen en nu dus ook )
    maarja nu dus gelijk in ronde 1 dat was even heel erg schrikken en we hadden er eigenlijk geen rekening mee gehouden dat dat zou kunnen. ineens had ik een hele korte cyclus wat ik nooit van mijn leven heb gehad.

ons huis staat dus ook te koop.
    en we krijgen maar geen kijkers:( en we hebben stiekum een huisje op het oog maarja eerst ons huis verkopen want we kunnen geen dubbele lasten betalen.
    wil iemand ons huisje kopen hier?;);)

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja hier bij de eerste ook in de MMM gezeten vanwege pcos.
    Dus daarom ook niet zo snel verwacht, hoewel ik wel gewoon een cyclus had na de bevalling. Dus dan is de kans er wel natuurlijk.
    Maargoed we hebben 1x onveilig gedaan, precies op moment dat ik eisprong had. (Dag daarna had ik zoiets van oeps!!)
    Ja is toch gewoon bizar dat precies die ene keer dus tot een zwangerschap heeft geleid.
    We zijn wel heel erg blij hoor. Kindje is meer dan welkom en vind het ook echt een wonder. Maar eerste dag/dagen had ik echt zoiets van shit en nu? Ik wist niet hoe ik me moest voelen. Was blij maar andere kant dacht ik nu al??
    Idee was snel gewend en nu zou ik niet anders meer willen.

Alleen die vermoeidheid dan. :p
    Maarja als dat alles is mag ik niet klagen he?

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik hoop dat we hier, ondanks alles,, fijn kunnen genieten van onze zwangerschappen en alles helemaal goed gaat! Ik vind het fijn om hier lekker van mij af te kletsen af en toe.

Pfff, zitten jullie ook zo snel vol? Mijn eetlust is echt niet wat het geweest is. Weet niet wat het is. We gaan zo bij schoonouders eten en willen nog niets zeggen. Nou, dat word wat. Nu hopen dat hij wel heeft gekookt wat ik mag.

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Als iets qua eten me niet aanstaan krijg ik het echt niet door mijn keel. Avondeten vervang ik sinds deze week dan ook met regelmaat voor een soepje of zo. Net gezondigd met friet maar dat moet ik gelijk bezuren. Bah kan iemand de klok een week of 6 vooruit zetten dan voel ik me vast een stuk beter!!

9. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Ik ben echt zo extreem moe. Vraag me af of t wel normaal is. Overal kan ik in slaap vallen. Herkennen jullie dit.
    Mijn eetlust is ook ver te zoeken. Moet wel met regelmaat iets naar binnen schuiven anders wordt ik echt heel misselijk. Een breaker in zo een knijpzakje is t lekkerst op t moment.

Maar ik hoop dat dit straks toch allemaal wat beter wordt!

10. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    @lana85
    Als eten me niet aan staat en ik neem een hapje dan begin ik te kokhalzen..

11. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha ja smaaltje dat herken ik. Soms koop ik smiddags t avondeten maar dan wil ik t koken en staat t me niet aan. Sta ik kokhalzend voor de koelkast.

Die vermoeidheid ken ik sinds deze week. Dinsdagmiddag weg gegaan op werk en uiteindelijk heb ik vanaf dinsdag, behalve gister, een paar uur geslapen gister. S avonds ben ik ook vroeg moe.

12. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Wat is het allemaal rustig hier vandaag?!

Hier ook ontzettend moe zo lekker naar bed.
    Donderdag echo hopelijk gaat het allemaal nog goed met ons beebje.

13. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    hoi allen,
    Lekkere drukke tijden hier, vandaar dat ik even wat minder reageer, maar probeer wel alles met lezen bij te houden :)
    Hier vandaag voor het eerst smiddags misselijk geweest.. niet extreem, maar wel op de achtergrond aanwezig. Ik kon wel gewoon eten. dat hielp zelfs iets.
    Maar het gevoel is nog niet helemaal weg,
    mn buik stond ook helemaal strak, onder spanning zeg maar..

ach ja.. het zal er wel bij horen :)

14. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Het vertellen was erg leuk gegaan... mn vader was helaas niet thuis dus die hoorde het vanavond van m'n moeder. Heb mn moeder meegenomen op visite bij mn jongste broertje en daar het potje met muisjes gegeven. Daarna door naar m'n oudste broer en potje gegeven. M'n jongste broertje had al zoiets van: die komt wat vertellen. M'n oudste had niets door... Wel hele leuke reacties!!

Ik ben voornamelijk in de ochtend en avond misselijk, en ik kan ook bijna niet door de supermarkt lopen zonder te kokhalzen... kan nu die lucht echt niet hebben. Nog een paar weekjes volhouden!

15. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hoi hoi!

Leuk dat iedereen het langzamerhand begint te vertellen ! Leuke reacties ook!

Hier sinds de echo wel gerust gesteld! Nou lekker aftellen naar 7 okt!
    maar dat gaat vast lukken met de drukke verhuizing...

pithaya, probeer toch een beetje te genieten! Bij m'n eerste had ik ook haast geen klachten, behalve honger en vermoeidheid.

En logisch dat als iets onverwachts gebeurd, vooral een zwangersch, dat je aan het idee moet wennen, niet voor schamen!

Hier trouwens ook heel moeilijk eten, de trek is er, maar krijg niet zoveel binnen :(; en als ik het toch doe, heb ik het idee dat ik ontplof!! 'S avonds lijk ik echt 4mnd zwanger ach ach hoe moet dat verder hihi

16. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Ben ook heel blij als we een week of 6 verder zijn!
    Hier ook zo moe! Misselijkheid is redelijk onder controle door emasefene maar helemaal over is het niet.

Overdag probeer ik ook een paar uur te slapen maar ik blijf moe moe moe. Had dit de andere zwangerschappen ook.

Vandaag verjaardag vieren van de jongste. Blij als het weer achter de rug is!

17. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Voor op de lijst 7 okt 2e echo en afspraak gyn

18. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    7 oktober weer een drukke echo dag? Zie er hier al twee en ik mag dan ook weer :)

Fijne Verjaardag!wordt het druk?

Wij gaan kijken voor nieuwe keuken, hebben drie afspraken staan bij verschillende keukenbedrijven. Hoop dat ik het trek haha

19. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hier gister mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden:D
    Ze waren super blij in ieder geval. Ze hadden het een klein beetje verwacht haha

Leuke manier om te vertellen 3butterflies:)

Hier vandaag weer hockey, vooralsnog gaat dat nog wel, op sneller vermoeid zijn na. Ook een beetje misselijk vandaag en gister, maar misschien is het weg als ik wat gegeten heb.

Morgen weer even gluren naar de uk, en hopelijk duidelijkheid over hetgeen bij mijn eierstok:(

Fijne zondag in ieder geval iedereen!

20. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Het wordt gelukkig niet heel erg druk. Mannetje of 25 (incl kinderen).

Keukens kijken, super leuk! Maar kan me voorstellen dat je er enigszins tegenop ziet!

Deel Deze Pagina