1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Zwangernr5 of eigenlijk 6: dan toch ook wel wat spannend dat je weer in mei bent uitgerekend! Ik las gister toevallig je verhaal (met oude account) bij 'ik ben zwanger' wat een heftige tijd is dat geweest. Ik heb eigenlijk nooit geweten dat een mola of partiële mola zo gevaarlijk was. Ben je daarom onder begeleiding van een gynaecoloog?

Kunnen ze met 5,5 week Evt al wel zien of je weer een mola zwangerschap hebt? Zo ja, dan zou ik met 5,5 week gaan! Er je klinkt ook nuchter genoeg als er niks te zien is.
    Heb je een verhoogde kans op nog een mola?

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen meiden!

Gefeliciteerd en welkom Ilse en Babylove!

Ik ben ook dol op de maand mei, ben dan zelf ook jarig.
    En meiden die gingen testen??? Mooie knallers? :D

9 sept heb ik mijn intake Butterflies. De 17de mn echo :D

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mvm: Ik heb me gisteren ochtend weer aangemeld. Bij beide meegedaan.

4. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Zo vandaag nod denk ik en zie hier de testjes van 11 dpo, 12 dpo en nod :) van onder naar boven bezien!

Bijgevoegde bestanden:

5. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Bloemm: mvm weet ik nog niet. Denk dat ik het niet doe

6. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Lana: mooie testen! Loopt mooi op!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Moooooi! :D

8. nathalieke83

20 aug 2014
    38
    5
    8

Lopen heel mooi op :D toppie

groetjes

9. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Poeh dan heb ik echt een vroege echo... mazzelaar.... (hoop ik)

10. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    3butterflies: houd je er wel rekening mee dat er weinig te zien is!
    Ik denk dat ze jou ook goed in de gaten houden ivm je miskramen! Bij hoeveel weken ging het toen mis?

11. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Bij 6, 8 en 27 weken...

12. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Mag ik ook meekletsen? Ik denk dat de uitgerekende datum rond 2 mei zal liggen. 17 september heb ik de eerste echo, dus nog even afwachten helaas..

13. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Bedankt voor je reactie. Ik wist ook niks van mola en partiele mola af, maar goed ook!
    Dat is de reden dat ik nu in eerste instantie bij de gyn onder controle sta, omdat hij zeker wil zijn dat het niet weer een partiele mola is. Al is de kans heel klein, ik heb nu een iets verhoogd risico (1%, en normaal is de kans op een partiele mola minder dan 1%). Het komt dus maar heel weinig voor, de gyn zei dat hij dit max 1x per jaar tegen komt.

Of ze echt al met deze vroege termijn kunnen zien of het weer een mola is weet ik niet. Bij mijn vorige zs hebben ze het helemaal niet gezien, had toen echo's bij de vk met 6, 8 en 12 wkn. Maar toen waren ze er ook niet bedacht op, dat scheelt mss ook.
    De gyn zei wel dat als het nu er allemaal goed uit ziet de eerste echo's, ik gewoon weer onder controle kan bij de vk.

14. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Lana mooi testrijtje hoor!

Mijn eerste echo staat gepland bij de gyn op 12 sept. Dan ben ik volgens eigen berekening 6.0 wkn. Ik hou er rekening mee dat ze nog niet veel kunnen zien, dan kan het alleen maar meevallen!

Jeetje butterfly wat een ellende meid :(. Hopelijk goede echo's en ook voor jou een mooi plakbeebje!

15. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Butterfly: heftig zeg!! Het zal wel extra spannend voor je zijn!!
    Ik duim dat alles goed is

16. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36

Jeetje minder dan 1 procent en dat treft je dan! Waarom doen de dan chemo kuur? Als niet alles weg is?
    Had jij nu eerst nog een verwijzing nodig? Ik heb ook een medische indicatie maar weet niet of ik dan eerst nog een verwijsbrief moet halen of dat ik gewoon direct een afspraak kan maken?

17. Ilsevr

Ilsevr Lid

18 aug 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Als het al een keertje is misgelopen denk ik dat het wel heel spannend is nu! Hopelijk loopt alles goed deze keer!

April en mei waren eigenlijk ook stiekem mijn favoriete maanden. Begin mei is dus echt perfect! Morgen ga ik bloed laten nemen bij de dokter en daarna zien we wel weer. Ik heb echt helemaal geen ervaring, in tegenstelling tot de meeste meiden hier. Ik weet nu al dat ik veel ga opsteken van dit topic! :)

18. Ilsevr

Ilsevr Lid

18 aug 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh ja, en ik voel helemaal niets momenteel. Ik vind het wel een beetje vreemd. Daardoor geloof ik eigenlijk nog niet goed dat het al raak is. (ik heb al drie -duidelijk positieve- tests gedaan :D)

Zijn er nog meiden die geen klachten hebben? Je zou bijna willen misselijk boven het toilet hangen als bewijs dat het goed is... ;)

Proficiat aan alle mei mama's!! :p

19. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Nou Ilsevr kijk uit met wat je wenst. er komen nog genoeg dagen aan dat je misschien wel boven de wc hangt. Ik ben wel al ontzettend moe maar ja het weer helpt dan ook niet mee... Mooie testen hoor Lana hier ook al een paar mooie oplopende testen.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kwaaltjes kunnen altijd nog komen haha! Ik ben echt heel heel moe.. Alles ruikt ook vies en sterk...

Ga vanmiddag even het lijstje aanvullen, welkom nieuwe meiden!! Gezellig :D en gefeliciteerd natuurlijk!

Deel Deze Pagina