1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Za zou ik was vorige keer hekkensluiter van de juni groen dus herken je gevoel. Ik ben nu ook blij vroeg in mei te zitten en helemaal omdat ik vroege echo had. En dan te bedenken dat ik nog wel jaloers kijk naar de meiden met de 8 wrken in de banner ;)

2. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Sjonge, alweer 181 pagina's volgeluld.... ;)

3. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    He meiden.. Ben d'r nog maar druk moe en misselijk. Meestal
    Als ik gelezen heb weet ik niet meer wat, of heb ik geen zin meer on te reageren.
    Het gaat hier verder wel goed! We zijn het al een beetje aan het vertellen! Daar wordt het echt van he?
    Super leuk!

Ik heb een shirt bedrukt voor m'n zoontje met promoted tot big brother may 2015! Erg leuk! Duurt echt ff voor mensen het door hebben! 😉

Mijn volgende afspraak is pas 15 oktober! Wat vreselijk verweg. Ik vind het moeilijk om vertrouwen te hebben maar de kans dat het mis gaat is nu nog maar zo'n 2%...
    Gelukkig kan ml me snel weer oppeppen, en als ik het echt niet trek tot aan de echo mag ik eerder komen spieken van de vk.

Fijne avond! Ik duik er op tijd in.
    Liefs

4. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Goedenavond meiden.
    Ik lees nog wel mee hoor maar ik ben ook erg moe en misselijk. En ook nog een ziekenboeg thuis. Eerst manlief overgeven. En vannacht mijn zoontje alles onder gekotst eerst zijn eigen bed daarna 3 keer ons bed. Dus we zijn lekker bezig geweest met hem. Hoop dat het vannacht beter gaat.

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Ik kom me ook weer even melden.
    Het is ook een hele onzekere periode natuurlijk. En snap voor de meiden die achteraan lopen het wel extra spannend is allemaal. Ik had dat bij september clubje ook.
    Nu sta ik helemaal boven in haha, 1 mei.
    Maar goed er zijn er al wel een heleboel geweest die een echo hebben gehad en dat heb ik dan weer niet.
    MORGEN eindelijk!!! Pfffff ik ben zooooo super nerveus!!
    Gelukkig om 09.00 uur de afspraak, dat scheelt wel.

Merk dat ik nu wel echt in de zenuwen zit. Aan de ene kant omdat ik er zin in heb om ons baby'tje te zien en aan de andere kant omdat ik zoiets heb van als het niet goed is wil ik het nog helemaal niet weten haha. :p Ontkenning haha.
    Maar ja die onzekerheid is niets, ik ga natuurlijk van het positieve uit, maar aan de andere kant durf ik weer niet teveel te hopen omdat ik mezelf geen valse hoop wil geven. Pffff... hormonen haha!

Sprankelkind, wat moeilijk zeg dat je je zo rot voelt. Hopelijk kan je toch eerder komen. Zou indd morgen de poppoli bellen. Echt even goed benadrukken hoe en wat.

Wij hebben trouwens een midweekje center parcs geboekt vanmorgen. Vertrekken volgende week maandag. Kijk er echt naar uit.

Eerst morgen de echo, dinsdag verjaardag dochter. Dan 3 dagen nog geen planning. Dan zaterdag verjaardag dochter vieren met een paar andere meiden die ik ken van het forum hier. (clubje en we bezoeken allemaal de 1e verjaardag van alle kindjes) En dan zondag verjaardag voor de familie vieren en ook eindelijk bekendmaking van de zwangerschap. :D
    Daarna lekker midweekje weg. Heeeeerlijk!!

Fijne avond meiden!

6. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Succes morgen Charise!! Veel plezier vooral.

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Hoi iedereen!!!

Ben vandaag terug thuisgekomen na twee weken Spanje...
    Baby zit nog in de buik, geen bloedverlies gehad... Wel ontzettend misselijk geweest en mijn borsten doen enorm veel pijn... Verder al een opgezette buik en snel moe...

We hebben het heel erg leuk gehad, wel vermoeiend zolang in de auto... Maar ik heb hier precies enorm veel geklets gemist... Al 180 enzoveel pagina's seg!!! Hopelijk heb ik niet al te veel gemist... Helemal teruglezen ga ik denk niet an kunnen beginnen... Zijn er nog dingen die ik moet weten?

Hopelijk zijn er geen dames afgevallen :(
    Woensdag hebben wij onze eerste echo... Heeeel spannend ik kijk er echt nar uit... Op vakantie hebben m'n ventje en ik onze favo namen vr beide geslachten gekozen :)

Fijne avond nog iedereen x

8. Sunkissed

Sunkissed Lid

30 aug 2014
    55
    0
    0
    Ook ik kom me even melden. Heb de afgelopen 1,5 week bijna niets gepost. Was en ben nog steeds doodmoe. Na het werk meteen 1 tot 2 uur slapen is tegenwoordig heel normaal, daarna eten, even relaxen en daarna weer naar bed.

Morgen Intake en Echo. Spannend!

Merk wel dat ik elke dag meer last krijg. Overgeven, gevoelige borsten, meer naar de wc e.d. Maar ook dat mijn gezicht niet meer de reinigingsmelk en -lotion kan verdragen die ik normaal gebruikte! Iemand nog meer last van?!?

Krijg wel steeds meer een ritme er in. Rond half 3 en half 6 's nachts richting wc en rond 11 's morgens hondsberoerd voelen. Iemand nog meer?

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Whaaaa over ruim een uur de echo....
    Ben zooooo nerveus!!
    Duimen jullie voor me!

10. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Spannend! Ik duim voor je!

Ik heb morgen de echo en kan echt niet wachten!

11. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

zo daar ben ik ook weer. ik heb een nacht goed kunnen slapen! en dat was heeerlijk! het geeft toch wat meer rust nu de kleine bij oma is.
    ik ga er zometeen heen.
    en dan gaan we even naar jysk.even ertussenuit.

we zijn ook met een huis bezig.
    helaas is ons eigen huis nog niet verkocht maar we proberen nu het andere huis te kopen onder voorbehoud dat ons huis word verkocht.
    we horen het vandaag

12. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Nog n half uurtje Charise ;)

13. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    nog een kwartier charise ;)

voel me zooooo beroerd pffff maar ja ben in ieder geval aan het werk en de kids op het kdv.
    andere meiden met echo's vandaag veel succes
    mag donderdag weer naar ons spruitje kijken voelt toch wel een beetje als voor het eerst kijken hoop maar dat alles goed is.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nog 5 min Charise :p haha!

Iedereen met een echo; Ik duim voor jullie en denk aan jullie!!!!
    Hier weer een dagje moe moe moe....... Bleh

15. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Je ligt nu te kijken, Charise! Hopelijk kom je dalijk met goed nieuws!! Spannend

16. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Hier: kan merken dat de hormonen flink toenemen. Ik zie overal als een berg tegenop, ben ontzettend moe! Echt niet vooruit te branden.

De stofzuiger uit de trapkast pakken is al een opgave, laat staan het zuigen zelf ;) pffff....
    En dan de misselijkheid, het lijkt hier maar niet te zakken. Gelukkig hoef ik niet te spugen.

17. Pitahaya

Hier is het vooral angst. Geen klachten, eigenlijk nog steeds helemaal niks. Ik merk aan niks dat ik zwanger ben, wat mij vooral angstig maakt. Vandaag wat kleine steekjes linksonder in mijn buik. Denk ik meteen van: Oh dadelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik lijk wel in eens een hypochonder. Pfff, word er moe van. Hoop zo morgen een goede echo te hebben. Misschien dat ik dan wat meer vertrouwen er in heb.

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaaa Alles is goed!!!!!
    En het is er maar 1 gelukkig!! Hihi
    Hartje klopte mooi en we zagen armpjes en beentjes en het bewoog ook een beetje echt geweldig!!
    Ze kwamen nu op 1a2 dagen verder uit, uiteindelijk op 30 april maar over 3 weken de termijn echo dus dan horen we het definitief. Maar ik blijf gewoon hier kletsen hoor!!

Dus ondanks de weinige kwaaltjes toch een mooi beebje gezien!!

Voor de lijst: 13 oktober termijn echo.

19. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    super!!

20. Pitahaya

Wat goed om te horen!