@Pitahaya: jaaaaa, we mogen eindelijk vandaag!!! Heel veel succes straks om 11.05 Meiden met de goede echo' gefeliciteerd! Veel sterkte voor de dames met bloedverlies. Hoop dat het niets ernstigs is en dat het goed blijft gaan met de babytjes. @hier: paar dagen koorts gehad. Het gaat nu wel weer. Nog steeds nergens last van wat me zo verschrikkelijk onzeker maakt. Gisteren nog ff 10 km gerend om wat spanning kwijt te raken, maar ik kan het niet loslaten. Vanochtend nog naar mijn platte buik gekeken. Hoop zo dat ik vanmiddag een goede echo heb. Geen kwaaltjes, maar ook geen bloedverlies of krampen. Dus zou goed moeten zijn. Pfff ik ben mezelf aan het opeten.
Wow das wel heel groot al toch? Ik dacht dat ik op de app had gelezen dat hij aan het eind van week 7 ongeveer 1 cm. is en aan het eind van week 8 ongeveer 2 cm.
Meiden met de echo vandaag veel succes en plezier Meiden die weer goede echo hadden gefeliciteerd!!! Charisse gefeliciteerd met je dochter!!! Nog 1 dagje en dan mag ik eindelijk ook voor men echo
Hier was uk bij de echo met 7.2 ook ongeveer 1.5 cm al is het millimeter werk in het begin en lastig te meten!
Hier ook 1,5cm bij 7.5 week. Maar die metingen kan je nooit heeeel nauwkeurig doen heb ik het idee. Hou me daar dan ook nooit zo mee bezig.. Iedereen met een echo: succes!!! Denk aan jullie! Charise: Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochter!!
Nee precies is mm-werk. Maar ze was gister toch aan het kijken dus ging ze ook ff meten. Maar klopte precies met de termijn, dus prima. Hopelijk weer mooie echo's vandaag!!
Jaa meiden het is zo spannend allemaal. Wel of geen kwaaltjes het zegt niet zoveel gelukkig, maar kan je wel behoorlijk onzeker maken. Mijn ukkepuk was gister 2 cm op de echo. Kwam dan uit op 8w4d.
Ik had gisteren ook ineens minder klachten hoor! Vandaag weer gewoon lekker misselijk Hoop dat de echo's goed gaan!
Hier gister ook eerste echo gehad; zag er allemaal goed uit, hartje klopt heel duidelijk. Heel mooi om te zien. Vk heeft ook een poging gedaan om te meten en was 10,5 mm. Zou dus volgens haar paar dagen minder ver zijn maar ik wacht nog tot de termijn echo. Die krijg ik over 3 weken ook zei de VK dat de kans dat het nu nog misgaat (goede hartactie, mooie dooierzak, goede grootte) minder is dan 0.5% dat is helemaal fijn 13 okt termijn echo
Fijn Maantje! Wij lopen gelijk Ik heb volgende week nog 1 echo om te kijken naar de eierstok en vocht, als dat weer hetzelfde is hoef ik niet meer terug. Dan heb ik 14 oktober de termijnecho en intake verloskundige (wel bij de vk praktijk in het ziekenhuis, die samenwerken met de gyn). Dat vind ik wel een prettig idee, dan kan ik zo weer terug als het moet.
Sorry dames, Ik ga toch slecht nieuws brengen. Bloedverlies bij mij is toch uitgelopen op een miskraam. Heb cytotec meegekregen op verzoek en ik ga uitstappen bij deze groep. Ik wens jullie allen een hele fijne zwangerschap toe maar kan het even niet opbrengen om nog mee te lezen. We zijn ontzettend verdrietig voor de 4e keer. Alles van voorgaande jaren herhaalt zich weer. Hartje is toch nog gestopt na de echo van afgelopen week. Beebje is blijven hangen op ongeveer 7+4 of zo. Succes met alles en wie weet nog eens tot ziens in de toekomst Knuffel van mij