Hier een goede echo gehad. Frummeltje zat een beetje verstopt, dus ze moest even zoeken. Maar toen zagen we een prachtig kloppend hartje Wij zijn helemaal blij en ik zit nu even op een roze wolk
3butterflies: Dat meen je niet! Wat ontzettend rot. Wil jullie heel veel sterkte wensen! Echos: Wij zijn nieuwsgierig! Hier: Het gaat zijn gangetje wel, nog steeds super beroerd dus niks veranderd. Ik wacht nog even op mijn nieuwe laptop en dan ga ik voorlopig thuis aan het werk. Vanochtend 2 keer de bus uit moeten lopen omdat ik weer eens moest overgeven. Ik houd bijna geen eten binnen (al helemaal geen avondeten) maar drinken gaat nog dus er is geen reden om mij op te laten nemen gelukkig. Ik ga het dus straks met lunch ook aan mijn team vertellen want die worden ook achterdochtig haha. Ben zoooo blij dat mijn baas zo met mij meeleeft..
3 butterflies wat verdrietig.... een goede echo nu geeff dus nog geen garantie. Maar in jouw geval is het gewoon niet eerlijk meer, ik wens je veel sterkte en hopelijk in de toekomst alsnog een kleine beeb.
Bij mij zit het ook niet goed. Ik vertel er later nog wel even meer over. We zijn nu veel te verdrietig.
Oh nee, al die slechte berichten. Dikke knuffel, meiden! Ik vertrek nu naar de echo. Ben zo bang dat het mis is, omdat ik geen klachten heb.
Oh nee toch .. Had zo gehoopt dat we hier met zn allen bleven!!! Dikke dikke knuffel Butterflies en Pitahaya vind het zo erg!
@Pitahaya...das kl*te. Hoop dat je snel komt vertellen wat er aan de hand is.. Maar sterkte en verdrietig zijn mag he
Aahhhh neeee 3butterflies en Pitahaya, wat ontzettend K*T!! Sorry hoor.... vind het echt erg voor jullie. Heel erg veel sterkte gewenst en een hele dikke knuffel!!
oh nee!! 3butterflies & pitahaya!! .. Wat erg.. Nu wordt ik nog banger, ben dan wel in het begin van het lijstje, maar heb vrijdag pas een echo pff.. sterkte beide!
Meiden die nog een echo hebben wel positief blijven hoor!! Het is al een verdrietige dag genoeg met 2 keer slecht nieuws...
Jeetje meiden wat een rot nieuws vandaag!! 3butterflies: vreselijk om na een goede echo toch nog afscheid te moeten nemen. Gaan ze nu wel onderzoeken waarom het steeds mis gaat? pitahaya: knuffel en heel veel sterkte.