Butterflies en pitahaya wat ontzettend verdrietig nieuws... Ik ben er even stil van. Ik wil jullie en jullie partner heel veel kracht en sterkte toewensen..
Nee, ik weet even niet wie het zei want zit op mijn telefoon maar er is geen kans dat het kindje verstopt zat. Ik zou morgen op 8 weken zitten en dan had je echt wat moeten zien. Bovendien heeft ze echt lopen poeren en in alle hoeken gekeken. Het vruchtzakje was er wel heel duidelijk. Maar sowieso krijg ik voor een curettage of medicatie ook nog een extra echo. Maar de hoop is er echt niet meer en ga ik ook niet meer hebben. Het rare is alleen dat mijn lijf dus nog wel denkt dat het zwanger is omdat mijn baarmoeder nog doorgroeit. Waarom heeft mijn lijf niet door dat er niks is? En als het in het begin misschien al fout is gegaan, waarom heb ik dan niet al een bloeding gehad? Gaat deze dan nog wel spontaan komen? Butterflies, jij ook veel sterkte. Jij hebt dus meteen medicatie gekregen? Was je meteen naar de gyn gegaan?
Lana gelukkig dat bij jou alles wel goed was. Toch nog iets positiefs vandaag. Opluchting. Pitahaya, ja het is heel erg naar dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. En waarom blijft vaak een onbeantwoorde vraag helaas.
Oh meiden wat een vreselijk nieuws!! Ik wenste jullie zo een mooi mei kindje toe! Heel veel sterkte de komende tijd.. Neem De tijd om alles te verwerken. En hopelijk snel goed nieuws. Nb. Ik heb gekozen voor een curretage bij mijn ma de eerste keer. Ik ging echt onder narcose (geen roesje). Ik vond het wel heel heftig maar was achteraf blij dat ik het zo heb gedaan. Maar dat moet natuurlijk ieder voor zich beslissen. Bij mij was het kindje ook al 4 weken gestopt met groeien..
Jammer die miskramen toch altijd weer in ieder topic voorkomen, had zo gehoopt dat het clubje compleet zou blijven. Vind het heel verdrietig! Zeker na het zien van een kloppend hartje verwacht je dit niet meer. Al zei mijn gyn vorige keer wel, het is nog te vroeg om te feliciteren maar het zit wel op de juiste plek en het hartje klopt. Pitahaya: kan je geen advies geven over doe medicijnen. Een vriendin heeft eerst nog twee weken gewacht er kwam toen niks. Daarna nog twee keer cytotec gekregen. (Standaard volgens mij maar 1 keer). En daarmee was ze uiteindelijk wel helemaal schoon. Je gaat helaas nog een moeilijke tijd tegemoet! Hopelijk zet het nu zelf door nu je hoofd weet dat er niks zit. Maar vaak hoor je dat als het al die tijd al niet is losgelaten dat het nu ook niet zal komen zonder medicijnen of curritage. Heel veel sterkte! 3butterflies: wel fijn dat het vloeien direct begonnen is! Het kan ook dat er na cytotec niks gebeurt en ik kan me goed voorstellen dat je het nu liever kwijt raakt! Ik duim heel hard dat je gauw helemaal schoon bent en (eventueel na onderzoeken) opnieuw kan beginnen! Vind het heel erg voor je! Veel sterkte! Hou je ons nog wel op de hoogte?
Hier gelukkig goed nieuws. Ik ben zo verschrikkelijk opgelucht. Ik zat al huilend in de wachtkamer, omdat ik met name na het berichtje van Pitahaya (die net als mij ook geen enkele klachten of symptomen heeft) ervan overtuigd was dat het fout zat. Uiteindelijk toch een knipperlichtje van 1,4 cm mogen zien. Ben super blij, maar ook van slag door alle spanning van de afgelopen tijd. Pitahaya & 3butterflies: zo verdrietig dat het voor jullie niet zo mag zijn en zo oneerlijk!
Omdat dit voor mij al de 4e zwangerschap is en de 2e keer een missed abortion ken ik het klappen van de zweep. Ik wil niet wachten op een kansje dat mn lijf het zelf opruimt. Met medicijnen heb je de meeste kans dat het snel opruimt en dan verdwijnen ook de symptomen. Ik was ook nog kotsmisselijk en had hele pijnlijke borsten. Dat wil je niet meer als je weet dat je niet meer 'zwanger' bent. Daarom heb ik meteen gevraagd om cytotec.
Denk dat iedereen nu met extra spanning wacht op de 1e of 2e echo wacht. Hier niet anders, ondanks dat ik een kloppend hartje heb gezien, toch spannend. Laten we met zijn allen duimen dan het hier bij blijft! Gelukkig ook mooi nieuw voor Lana!! Super blij voor je meis! Wat moet dat een opluchting voor je geweest zijn! Hier weinig spannends, alles gaat zijn gangetje! Nog wel steeds erg moe en zo af en toe misselijke maar dat hoort er (helaas) bij. Zie dat het hier s'avonds ook steeds rustiger is dus denk dat we allemaal steeds vroeg naar bed gaan Hier ook hoor!! Hier gaat de wekker vaak al om 06.00 uur. Normaal ging ik vaak tegen 23.00 uur naar bed maar jou moet in echt eerder anders kom ik de dag niet door.
Hier zijn de klachten sinds zondag afgenomen maar gelukkig zat ie op z'n plek. En ook leuk dat ik al een armpje en beetje zag, zelfs de grove contouren van t hoofdje/gezichtje!! Wat een verschil in vijf dagen. Uk was net geen 2 cm, ze gaan nu echt hard groeien. Al een halve centimeter gegroeid!!! Hoop mijn volgende echo gewoon echt pas op 7 okt te hebben en geen rare dingen tussendoor...
Super kheyra! Jaaa hier ook vermoeid, lig er rond 22.00 uur in en soms zelfs nog eerder. Ben nu ook heel de dag moe en soort van misselijk bleeeeh.
Hier ook vermoeid... Ben zo blij dat ik morge mijn vrije dag heb... Kan alles smorgens wat rustiger gaan dan zo gestresst... Kids hebbe morgen een vrije dag op school dus denk dat ik is ga proberen uitslapen...
Wat is t stil hier vandaag! Iedereen net als ik onder de indruk van de berichten van gisteren? Gelukkig waren er ook goed echo's! Gefeliciteerd meiden! Hier ook veel gewerkt de laatste tijd. Nu heerlijk 3 dagen vrij Voel me echt brak en erg moe. Hopelijk wordt t snel minder. Nog anderhalve week dan heb ik ook eindelijk mijn echo!
Pitahaya en butterflies wat verdrietig zeg. Heb n brok in mij keel. Heel veel sterkte met alles. Liefs
Pitahaya en Butterflies heel veel sterkte de komende periode, ben er helemaal stil van. Leef ontzettend met jullie mee. Probeer er sterker uit te komen, al zal dat ontzettend moeilijk voor jullie zijn. Meiden met de goede echo's: proficiat! Fijn he, nu is het een beetje meer werkelijkheid i.c.m. alle zwangerschapsklachten! Hier even radiostilte. Heb 38,5 graden koorts en grieperig. Doe het even rustig aan.
Sunkissed beterschap voor je Straks om 20.15 de echo... Eindelijk.,, lijkt nog zo ver weg de minuten kruipen voorbij... Hopelijk is alles oke ben beetje nerveus aan het worden
3butterflies & pitahaya, heel veel sterkte! Wat een rot nieuws! Ik zit nu wel een beetje gespannen te wachten op de volgende echo! Je denkt dat als je een kloppend hartje ziet dan alles dan wel goed zit, maar je hebt gewoon geen zekerheid, eigenlijk weet je gewoon nog helemaal niks!
Succes met de echo's vandaag meiden! Hier weer even een off-day! Spugen spugen spugen 😩😞.
Sunkissed: beterschap!! Liz: succes met de echo vanavond. Bloemmm: het zit je echt niet mee, he! Bij je dochter was je ook zo ziek toch? Waarschijnlijk dus weer een meisje ?!? Hier: vanmorgen met zoontje naar het zh geweest. Alles is een opgave op het moment. Het is pas 12.00 uur en ik ben alweer helemaal kapot! Hopelijk kan ik vanmiddag nog even een uur naar mijn bed. Lekker gezeur allemaal weer maar voel me ook zo futloos.