Hoi dames! Vandaag de geslachtsbepaling gehad. Ik denk het gezien te hebben maar durf geen uitspraak te doen, dus is afwachten tot zaterdag! 🙈 Straks heb ik niet goed gekeken, of zit ik er helemaal naast.. 😂 Verder was de echo goed. Kindje goed qua groei, hartslag was goed, en de rest ook. Dus was heel opgelucht toen ik dat hoorde. Blijft elke echo toch weer spannend! 😳 Nu hopen dat het snel zaterdag is! 😁 Kan niet wachten.. 🙈
Korenbloem, ik voel me niet aangevallen.. Als ons kindje geen kleine hersenen ontwikkeld heeft hij geen waardig leven. Hij kan dan niets en zal waarschijnlijk uit huis moeten wonen of verzorgd worden. Dit is geen leven voor een kind vind ik.. Als hij wel kleine hersenen ontwikkeld maar de doktoren zeggen dat hij zwaar geestelijk gehandicapt zal zijn, dan ben ik blij dat we nu nog een keuze hebben..... Voor mijn kind EN voor mijn andere kinderen. Als er nu iets met 1 van mijn kinderen zou gebeuren waardoor ze geestelijk of lichamelijk gehandicapt raken, dan heb je geen keuze meer. Dan hou je net zoveel van hem of haar en dan zorg je er voor. Ook als het tijdens de bevalling fout gaat, zoals in jouw geval, dan deal je ermee, want het is nu eenmaal zo. Ik begrijp dat het voor jou dubbel kan klinken, maar ik kies echt uit liefde voor ons kindje en voor onze andere kindjes.. Ik zeg niet dat gehandicapte niet welkom zijn of dat ik er minder van zou houden, maar zo lang wij nog een keuze hebben in het bieden van een waardig leven of niet, maak ik die keuze.. Hoe moeilijk ook..
Mooi gezegd Saffira 😢 Mochten de kleine hersenen wel gaan ontwikkelen, kunnen ze dan wel een schatting geven op hoe erg een handicap zou kunnen zijn, of blijft het dan gokken?
Whahaha misschien heb ik het wel niet goed gezien! En daarbij, vriendinnetjes van mij zijn hier ook te vinden! En deze komen zaterdag ook. Dus hou wijs mijn mond! Zal zo even een echo plaatsen! 🙈
Dat ligt volgens mij ook aan de plaats waar ze zich ontwikkelen. Soms liggen de kleine hersenen verzakt richting de ruggengraat. Het lijkt mij dat als ze wel op de juiste plek zitten maar kleiner zijn of niet gelijk groeien, het verhaal positiever is dan wanneer ze verzakt liggen. Volgens mij kunnen ze tegenwoordig al een mri maken tijdens de zwangerschap. Maar ik word morgen door Utrecht gebeld zodat ze alvast wat vragen kunnen beantwoorden want eigenlijk hebben ze helemaal geen zak tegen me gezegd, behalve dat het beeld er niet "normaal" uit ziet.. Ja oke, maar WAT zien jullie dan..? Pffff.. Ik heb alles moeten uitzoeken met mijn echoscopiste en Google. Maar m'n Vk dacht dat Utrecht het zelf ook niet wist en dan durven ze natuurlijk niets te zeggen. Ga toch proberen er morgen wat antwoorden uit te trekken Gelukkig kan ik prima voor mezelf opkomen! DNM: ben benieuwd.. Zaterdag duurt nog even.
Oh boy...ga het vandaag op mn werk vertellen, eerst aan mn baas en dan aan mn team. Vind het doodeng, ben misselijk van de zenuwen. Nergens voor nodig, want mijn baas is een superaardige vent. Maar ben dan toch bang dat ie teleurgesteld is, omdat ik net op een nieuwe functie begonnen ben. Heb wel een mooie cake gebakken voor mn collega's met er op in blauwe en roze letters BABY. Om het leed wat te verzachten wish me luck!
Lelietje: wat spannend !! Veel succes en plezier. DNM: Mooie echo foto ! Saffira: Succes vandaag, ik hoop dat je wat antwoorden kunt krijgen.
Spannend lelietje! Komt vast goed knap dat je nog zolang je mond kon houden zeg! Dnm mooie echo spannend hoor! Ik vind het een echt meiden koppie zo mooi rond hihi maar ik zit er wel vaker naast Saffira hopelijk geeft het gesprek vandaag wat meer duidelijkheid! Hier nog 6 dagen tot de echo tik tak .. wat kruipt de tijd
Okeeee... Ik denk een meisje gezien te hebben..😳 Maar dit is misschien ook wel omdat ik overtuigd ben dat het een meid is! 😂 Zaterdag zullen we het pas echt zeker weten.... 🙈🙈
Zo, het hoge woord is er eindelijk uit! Moest huilen bij mn baas, wat erg hahaha. Van spanning/opluchting/hormonen...Heb het zo lang voor me gehouden en dat past eigenlijk helemaal niet bij mij. Maar hij reageerde heel fijn! Was echt prima. En mn collega's reageerden ook leuk. Op 1 na, maar dat is sowieso een raar mens. Die kon amper gefelicteerd uit dr mond krijgen. Ze hebben iig gesmuld van de cake, die buitengewoon goed gelukt was (ik ben niet zo'n bakker).
Hihi dnm spannend zeg nog 3 dagen! Fijn lelietje! En niks aan trekken van die ene collega hoor lekker genieten Hier last van mijn onderrug bah hopelijk trekt dat snel weet wat bij!
Vervelend Mariahhh, ik heb het helaas ook. Wat fijn is om te doen is als je plat op bed ligt een voor 1 je knie naar je borst te brengen en je been even vast te houden. Heb ik als tip gekregen van iemand die bij een fysio liep hiervoor...
Helaas weer geen antwoorden hier.. Begin er ondertussen een beetje knettergek van te worden. Kan alleen nog maar janken op dit moment en de Vk komt om 16 uur even langs om het hartje te luisteren. Heb giga buikpijn, al zal het wel stress zijn. Ik wil gewoon weten waar we aan toe zijn. Kan niet genieten niets! Of genieten... Of klaar en verder met ons leven. Dit is echt een nachtmerrie!
Sterkte Saffira, gekmakend om niets te weten. Snap dat ze heel zorgvuldig willen zijn naar je maar dit is ook slopend. Heb je binnenkort consult in het WKZ of ben je aan het wachten tot ze bellen?
Lelie, knap dat je het stil kon houden en leuk dat het er nu uit is. Er zullen altijd mensen zijn die zo flauw reageren, na jaren MM weet ik wat teleurstelling is als een ander zwanger is en jij niet maar in iemands gezicht vind ik kinderachtig en respectloos. DSM, spannend!!! Ondanks dat ik het al een paar weken weet moet ik echt wennen haha. Vorige zwangerschap met van allebei de geslachten één voelde ik me echt de queen.