27.April Elisah83, 32 jaar, 2e kindje 28. April Alva, 30 jaar, 4e kindje 30. April Meris, 35 jaar, 3e kindje 1. Mei DNM, 26 jaar, 1e kindje Roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Ukkie89, 3e kindje Mappie, 36 jaar, 4e kindje 2. Mei 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje Ikbien,27 jaar, 2e kindje 3. Mei Baboes, 38 jaar, 2e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje 5. Mei Mamaenmini, 26 jaar en 2e kindje 6. Mei Weer, 31 jaar, 2e kindje Klaasje, 32, 3e kindje Kolibri, 3e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Gypsea, 2e kindje Koali, 27 jaar, tweede kindje 9. Mei Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje Johanna18, 2e kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje Lallie4, 3e kindje, 26jaar Lelietje85, 30 jaar, 1e kindje 13. Mei 1992M, 1e kindje, 23 jaar 14. Mei Simone1992, 23 jaar, 1e kindje. Angelbaby2016, ?? jaar, ?? kindje. 15. Mei Poppemieke_91, 2e kindje. 17. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar Jongen (7) | Meisje (2) | Verrassing (3) Afspraken: 21 november Elisah83, echo vk 22 november Angelbaby2016, geslachtsbepaling 23 november Alva, controle VK in ZKH Lallie4, controle vk in zkh 24 november Koali, controle vk Korenbloem86, controle vk 25 november Ikbien 16 controle vk Lelietje85 controle 26 november 1992M, Controle vk 16weken 30 november Lelietje 85 pretecho 2 december J010, 16 weken controle (hartje luisteren) 8 december Alva, 20 weken echo 14 december ukkie89, 20 weken echo Ikbien, 20 weken echo Elisah83, controle vk 16 december Klaasje82, 20 weken echo Elisah83, 20 weken echo 17 december Lelietje85, 20 weken echo DNM, 20 weken echo 18 december Lallie4, 20 weken echo 22 december Koali, 20 weken echo DNM, controle vk 23 december Kolibri, 20 weken echo ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆ weer zwanger Marlo ☆ Eline83 ☆ Ditbenik ☆ Taartje1611☆
Mariahh zou jij de lijst even willen bijwerken voor mij Niet op 22 nov maar op 23 november hebben wij een geslachtsbepalingsecho En ik ben op 14 mei uitgerekend ik ben 35 en dit is mijn 3e kindje Op 28 december hebben wij de 20 weken echo Dankjewel 😊
Meris leukkk 😀 ik heb een 14 jarige zoon met een verstandelijke beperking autisme. En een 6 jarige dochter. Ik ben al gezegend met beide, Mijn vriend heeft zelf al 2 zoons uit een vorige relatie. Hij zou graag een dochter willen en mijn dochter zou graag een zusje willen. De jongens graag een broertje 😁 Ik zelf gun mijn vriend en dochter een dochter/zusje maar iets in mij zegt dat het een zoon/broertje wordt. Wat ik vooral wens is een gezond kindje. Ik sta onder controle van het ziekenhuis omdat ik medicijnen slik. Aankomende maandag weten we wat het geslacht van ons kindje is. Ik kijk er erg naar uit. 😊😊
Zijn jullie ook zo'n zeef ? Man man man, ik vergeet echt van alles.. nu is het ook wel erg druk, zowel thuis als op het werk maar ik lijk wel een zeef 😯 Ik zet nu naast dingen in de agenda ook herinneringen in mijn telefoon, 10 min voordat ik de deur uit ga 😃 Ik zit eigenlijk voornamelijk op nieuws van Saffira te wachten... duimen draaien !!
Hahaha sorry! Idd, geweldig nieuws! Werd nogal opgehouden met belletjes, appjes, Facebook.. Beeld zag er goed uit. Ze waren erg positief! Hij kon voor 90% zekerheid zeggen dat alles goed was en die 10% gaf hij niet omdat je dat met 20 weken beter kan zeggen en je nooit 100% zeker kan zijn dat een kind gezond is tot het een paar jaar oud is. Beeld is iig volledig bijgetrokken. Niets afwijkends te vinden. Ja hij had wat vocht achterop het hoofdje maar binnen de grens. Mag 10 zijn en hij had 5.1 dus absoluut niets om ons zorgen over te maken zei hij. Hij zei ook: ga echt genieten want ik zie absoluut geen reden om dat niet te doen! Ik ben SUPER blij!!!! Maar het kwartje moet nog even vallen denk ik. Beetje beduusd omdat je steeds op het ergste werd voorbereid. Maar heb me nu voorgenomen er van te gaan genieten. Als hij later iets dommer blijkt dan gemiddeld of juist hoog begaafd, dan is dat maar zo. Niets wijst iig op een geestelijke handicap en dat was onze grootste zorg. We vertrouwen maar op alle deskundige, ze waren erg zeker van hun zaak. Blij dat ik hier weer "gezellig" mee kan kletsen. 16 december de 20 weken echo, Maar met 18 weken ga ik al bij m'n eigen echoscopiste. Voorlopig om de 2 weken om het "goede" Beeld te blijven volgen..
Wat fantastisch Saffira !!! En nu dubbel gaan genieten om alle zorgen in te halen 😃😃 dikke knuffel !!!
Wat een geweldig nieuws!!! 😁 En nu dubbel en dwars gaan genieten van je zwangerschap 😁
Pfff eindelijk! Wat een opluchting! Laat het rustig bezinken en het genieten kan eindelijk beginnen nu!
Wauw saffira, wat een geweldig nieuws. Echt super. Jeetje na die onzekere tijd durfde je hier haast niet meer op te hopen. En kijk nu! Echt helemaal geweldig!!! Geniet er lekker van!
Wat een mooie berichten hier allemaal. Leuk een meisje erbij Mariah! En Saffira, wat een prachtig nieuws. Geniet ervan!
ik ben voor het eerst deze week een paar honderd gram aangekomen ipv afgevallen of gelijk gebleven, vind het nogal een mijlpaal helaas betekent het niet dat m'n misselijkheid 100% weg is. En die vermoeidheid blijft ook maar duren... zaterdag een bruiloft, kan ik voor t eerst mn minibuikje een beetje showen in een leuk jurkje
Saffira, wat een super goed nieuws!!!!! Heerlijk gaan genieten nu! Hier ook super moe nog steeds en idd ook echt een zeef!!! Pfff... Maar goed, hoort er allemaal bij hihi...