Ik voel hem tot net onder mijn navel. Wij krijgen een zoontje en zijn naam word Dean. Als het een meisje was geworden dan werd de naam Fayah.
Niet te hard maar zachtjes met je vinger voelen tot het harde stopt kan wel, en anders je verloskundige afspraak afwachten? Dan voelen ze het voor je en krijg je het te horen! Ik had 2 weken geleden een afspraak. Toen kwam die tot de helft, die week erna een afspraak en toen kwam die al 2 vingers onder m'n navel. En deze week voel ik hem tegen m'n navelpiercing groeien haha! Moet volgende week weer, ben benieuwd wat ze zeggen ( heb elke week controle voor m'n eigen onderzekerheid tot het niet meer nodig is)
Saffira ik vind niek leuk! Wij zijn nog erg in twijfel op ons lijstje staan nu Yusra Sara sofia Maysa Inas Amani Onze dochter heet N.ora wij zijn op zoek naar islamitische Namen omdat dat onze afkomst is het is nog knap lastig wil graag dat het goed uitgesproken word
27.April Elisah83, 32 jaar, 2e kindje 28. April Alva, 30 jaar, 4e kindje 30. April Meris, 35 jaar, 3e kindje 1. Mei DNM, 26 jaar, 1e kindje Roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Ukkie89, 3e kindje Mappie, 36 jaar, 4e kindje 2. Mei 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje Ikbien,27 jaar, 2e kindje 3. Mei Baboes, 38 jaar, 2e kindje 4. Mei Saffira29, 31 jaar, 3e kindje 5. Mei Mamaenmini, 26 jaar en 2e kindje 6. Mei Weer, 31 jaar, 2e kindje Klaasje, 32, 3e kindje Kolibri, 3e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Gypsea, 2e kindje Koali, 27 jaar, tweede kindje Missm85, 32 jaar, 1e kindje 9. Mei Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje Johanna18, 2e kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje Lallie4, 3e kindje, 26jaar Lelietje85, 30 jaar, 1e kindje 13. Mei 1992M, 1e kindje, 23 jaar 14. Mei Simone1992, 23 jaar, 1e kindje. Angelbaby2016, 35 jaar, 3e kindje. 15. Mei Poppemieke_91, 2e kindje. 17. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar Jongen (7) | Meisje (3) | Verrassing (3) Afspraken: 21 november Elisah83, echo vk 23 november Alva, controle VK in ZKH Lallie4, controle vk in zkh Angelbaby2016, geslachtsbepaling. 24 november Koali, controle vk Korenbloem86, controle vk 25 november Ikbien 16 controle vk Lelietje85 controle 26 november 1992M, Controle vk 16weken 30 november Lelietje 85 pretecho 2 december J010, 16 weken controle (hartje luisteren) 8 december Alva, 20 weken echo 14 december ukkie89, 20 weken echo Ikbien, 20 weken echo Elisah83, controle vk 16 december Klaasje82, 20 weken echo Elisah83, 20 weken echo 17 december Lelietje85, 20 weken echo DNM, 20 weken echo 18 december Lallie4, 20 weken echo 22 december Koali, 20 weken echo DNM, controle vk Mariahh, 20 weken echo 23 december Kolibri, 20 weken echo 28 december Angelbaby2016, 20 weken echo ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆ weer zwanger Marlo ☆ Eline83 ☆ Ditbenik ☆ Taartje1611☆
Baboes, gefeliciteerd!!!! Wat leuk.. Nog een jongen erbij.. Haha Ben benieuwd wat de eindstand word hoor 😜
Wat een hoop mannen hier! Wij gaan vanavond mevr. haar eerste jurkje kopen en shoppen bij de prenatal wat betreft de buik.. Het lijkt deze week wel echt heel hard te gaan, alsof ik ineens echt een supersprong maak.. Heb "opeens" een zwanger buikje ipv een dikkig buikje, ik krijg van iedereen te horen dat ik straal en "opeens" kan ik ook weer de avonden fit zijn. Samen met het feit dat we nu zeker weten dat er een meisje in m'n buik zit zorgt dit ervoor dat ik me nu toch heel echt zwanger van ons kindje voel. Herkennen meer dames dit? En verder ben ik nieuwsgierig naar de meiden die het de eerste weken echt zwaar gehad hebben, voelen jullie je allemaal wat beter inmiddels? Fijn weekend!
Jij ook gefeliciteerd! Leuk! Zit jij ook op fb? (Oh wat erg hou het gewoon niet bij 😁☺️
@saffira Wat fijn dat alles er goed uitziet! Wat zal je opgelucht zijn. Ik hoop dat je vanaf nu een fijne zwangerschap gaat hebben! @baboes Gefeliciteerd met je jongen!
Namen: Wij zijn er nog niet uit.. zijn nog niet eens in de buurt 😂😂 ik zeg wel eens dat dit de eerste naamloze baby ter wereld wordt 😉 Misselijkheid: word hier eindelijk minder.. fingers crossed dat het zo blijft 😊
Haha dat zegt Meris ook.. Een naamloze baby! Dus je bent niet de enige.. Bedankt kolibri.. We gaan er zeker van proberen te genieten!
Wij hebben ook nog geen idee qua namen. Hebben wel wat namen op papier gezet, maar nog bij geen een een wauwgevoel. Ik voel mij sinds deze week weer goed. Wel erg moe, maar eindelijk weer zin om dingen aan te pakken. Huishouden weer redelijk op de rit. Vandaag weer een collega die bekend maakte dat ze zwanger is. In sept is er een bevallen, heb een collega die zondag is uitgerekend, collega die half dec bevalt en dan nu wij 2, met 6 weken verschil. Toen ik er in juni kwam werken waren er net 1 of 2 terug van verlof. Er is nog een collega in de medische molen die er misschien zo achteraan komt. Vruchtbare grond op het werk zeggen wij altijd haha!!
Zo dan, dat lijkt zeker op vruchtbare grond! Haha.. En wat fijn dat je je beter voelt.. 👍 De goeie maanden zijn ook aangebroken he, dus geniet er maar van..
Hehe eindelijk Heb me maanden slecht gevoeld, maar nu gewoon weer goed. Zelfs vanmorgen om half9 wakker en om 9 uur eruit gegaan, heb ik normaal nooit op zaterdag. Dan ben ik zo moe van de week dat ik tot 11 uur in bed lig. Dus gaat inderdaad de goede kant op. Had van de week opeens wel ontzettend zere heupen, vooral mijn linker. Kon soms niet eens mijn rechterschoen aantrekken terwijl ik op mijn linkerbeen stond, dan zakte ik er gewoon doorheen. Gelukkig was dit na 2 dagen over.
Goede morgen dames, Hier begint het langzaam ook beter te worden. Bij mij 2 vorige zwangerschappen ben ik er fluiten Doorheen gelopen maar deze zwangerschap is echt ietsje anders. Ik ben weken lang zo ontzettend moe geweest niet normaal 0,0 energie om iets te doen en dat is niet handig met en huishouden en 2 kids hahaha Gelukkig heb ik nooit boven de pot hoeven te hangen, dat hoefde ik bij de 2 vorige zwangerschappen ook niet. Ik merk wel wanneer ik gegeten heb dat ik er soms beroerd van wordt en dan moet ik ook echt een half uurtje gaan liggen.. Ik had ook regelmatig last van zware hoofdpijnen maar daar heb ik deze week geen last van gehad. Mijn rug is een dingetje omdat er een hernia in zit en die begint wat meer op te spelen. En vanochtend werd ik wakker met bandenpiin. Ik vind het allemaal nu reuze meevallen, en ik bekijk het gewoon per dag Hoe ik mij eigen voel meer kun je toch niet doen denk ik. Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal wat beter wordt en dat de energie weer terug komt. Tijd om verder te gaan genieten van deze bijzondere tijd ❤ whoehoe 15 weken ❤
Hebben jullie qua eten al guilty pleasures?? Ik saucijzenbroodjes.. en het liefste die van de v en d... haha.. snack er nu een as we speak.
Ik heb al wat guilty pleasures gehad en nog steeds hahaha 1 week elke ochtend een Mac muffin Bananen ben ik gek op en een omelet met ontbijtspek. Ik heb verders weleens als ik erg echt zin in heb dat ik het ook echt wil hebben en er moeite voor doe om het ook te krijgen Croissantje waar room in zit die ze alleen op de markt hebben bijvoorbeeld hahaha. Verders ooo ja en prik maakt niet uit welke kan cola zero zijn of crystal clear. Maar aan de andere kant lust ik ook graag komkommertjes en paprika stukjs en snacktomaatjes
Goed om te horen dat het bij jullie al wat beter gaat. Ik ben gelukkig ook weer van mijn koorts af en weer een beetje op de been. En... niet misselijk! Wauw! Zou het dan echt beter gaan nu? Ik weet bijna niet meer hoe dat voelt Namen... pfff... Wat is dat moeilijk voor een jongen. Bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik al geen jongensnaam, toen kreeg ik meiden Maar nu moeten we toch echt een jongensnaam gaan bedenken. Ik vind het snel te afgezaagd, te gezocht, te exotisch, te modieus, te bijbels, te populair, te ordinair, AAARGHHH!! En als ik van die lijstjes ga bekijken dan zie ik het na een tijdje helemaal niet meer. Spitten jullie ook van die lijstjes door? Of hebben jullie betere tips? Ik vrees anders dat dit de derde baby zonder naam gaat worden
Ik heb gisterenavond mijn vriend op pad gestuurd. Want ik MÓEST en ZOU... Een kaassoufflé!!! Hij dus halen, ikke blij. Neem ik een hap... "Gadverdamme! nu weet ik weer waarom ik die dingen nooit eet!"