Kolibri, ik moet zo lachen! Ik heb precies hetzelfde. Ml snoept graag iets en vraagt dan aan mij of hij het ook voor mij moet maken, ik zeg tegenwoordig vaak: doe maar, maar ik kan het alsnog niet lekker vinden hoor! En de ene keer valt het goed en de andere keer laat ik het alsnog staan. Laatst maakte hij een blikje knakworstjes warm om voor de tv lekker op te snoepen, normaal eet ik er ook wel 1 of 2, maar van de week ben ik maar extra vroeg naar bed gegaan toen hij het at, omdat ik zo misselijk werd van de geur! Zelfs toen ik het in de keuken had gezet, rook ik de geur nog, bah!! Ik werd er gewoon naar van. En ml maar lachen: gekke zwangere vrouwen ook altijd
Hihi ja die gekke vrouwen 😊 Mijn guilty pleasure verandert met de week.. Ik kan langzaam aan weer alles eten dus ik eet nu juist van alles.. vandaag zelfs koffie Namen: ik spit ook alles door, zie door de bomen het bos niet meer.. wat wel leuk is is zeevannamen.nl omdat daar van alles door elkaar komt en als je een naam leuk vind maar net niet leuk genoeg kan je weer suggesties bij die naam zoeken..
Zeevannamen.nl had ik ook al gevonden ja! Mijn man vind Niek wel leuk zegt hij, alleen het doet hem niets. Als ik heel eerlijk ben heb ik dat ook een beetje. Ruben vind hij ook wel leuk, maar we hebben gewoon nog geen naam waarvan we denken: wauw..! Komt ie vanavond aan met: Benjamin.. 😳 Ik zeg zo heet m'n achterneefje die afgelopen april geboren is en ik zei toen al: nee, geen leuke naam. Hier ook geen al te populaire naam, geen bijbelse, geen weet ik veel wat.. Ik wil gewoon een leuke, niet al te populaire naam die ook nog leuk klinkt als hij 30 is.. 😜 Hoe moeilijk kan het zijn denk ik dan? Voor een meid ben ik zo klaar hoor. Pfff.. Haha En lekkere trek is hier nog niet echt geweest, niets speciaals iig. Ja in het begin Bartje gezond! Maar dat is al weer over. Ik merk wel dat ik bij de meiden echt een fast food freak was.. En nu juist veel meer voor gezond ga. Gezonde jongen dan toch denk ik!
Zanger of niet, ik eet eigenlijk elke dag wel iets van chocolade... Jongensnamen zijn een eitje, meisjesnamen zijn lastig! Vond ik bij de tweeling ook al.
Saffira, en wat vind je van Niklas? Zit wel de naam Niek in. Mijn broertje heet zo en ik vind het een leuke naam! Ik heb vanmorgen iets teveel opgeschept geloof ik over dat de pijn ui mijn heupen is. Vandaag wat kozijnen geverfd, daarna stofgezogen en dat vond mijn lijf toch teveel van het goede. Veel pijn in mijn heupen, met lopen doet het steeds pijn als ik op mijn linkerbeen sta en nu op de bank pijn in mijn onderrug. Het zal toch niets met mijn bekken te maken hebben.......?
Heb je geen last van je stuitje of bil..? Sorry, m'n man vind het niets 🙈 Hij gaat vanavond (zo dus..) nog even kijken op zeevannamen.nl Ben toch wel benieuwd wat hij dan WEL leuk vind. Klaasje: je bent echt 1 van de weinigen die dat zegt hoor! Haha.. Gooi eens wat jongens namen in de groep dan!
Niet van mm stuitje. Van mm bil durf ik zo niet te zeggen, als ik op het toilet zit, doet alles wel pijn, maar dat zit meer in mn heup denk ik. Moet woensdag naar de fysio (hij zag mij al eens met de benen over elkaar zitten en raadde me dat af ivm bekken) en donderdag vk, dus zal beide eens vragen.
Jeetje wat vervelend die pijn 1992M. Hopelijk brengt de fysio wat verlichting en goede oefeningen. Oh saffira, lastig he, namen. Hier is een jongen wat makkelijker dan een meisje. Misschien is dit wat: Naud, Ravi, Flynn, Xavi, Troy, Quinn? Heb jij nog tips voor ons voor een idee voor een meisjesnaam? Wij houden ook van wat apartere namen, het liefst kort. Kolibri, haha geweldig! Bijzonder hoe dat kan werken he. Hier nog weinig guilty pleasures. Wel veel trek. Probeer er op te letten dat ik niet al te veel snoep. Ben al 4 kilo aangekomen terwijl ik er echt op let!! Dat wordt nog wat
En? Is er wat gevonden door de man Saffira? Wij zitten met hetzelfde probleem, wil geen top10 naam, geen bijbelse, moet normaal uit te spreken zijn en geen rare betekenis hebben 😊 Meisjesnamen heb ik genoeg haha Vannacht ook gedroomd dat we een meisje kregen.. morgen naar de vk, hopelijk spiekt ze nog even 😊
1992, ff de fysio afwachten dan.. Het zegt mij zo ook niets.. Hopelijk kan hij je er mee helpen. Kolibri, xavi ravi en troy vind manlief niets. Ik de laatste ook niet haha maar xavi vond ik wel leuk alleen vind hij het te buitenlands klinken. Verder moet de naam bij de achternaam kunnen en dat is zoooo moeilijk want hij heeft zooooooo'n stomme achternaam! DINGS.. Hahaha Ik vind voor meiden leuk: Merel, mila, evi, Esmee, roxy, maar weet niet of dat echt apart is. En dan heb je nog de namen van mijn dochters natuurlijk haha. Oh ja en de 2e namen van mijn dochters zijn: Véronique en Joëlle (spreek je uit als djowel) Alva: mijn man kwam gisteren dus met Sven en Ruben vind hij ook wel leuk. Maar ik hoop echt dat we er uit gaan komen hahaha Gelukkig hebben we nog even. Ja ik vind ook dat een naam makkelijk te schrijven moet zijn, dat is het eerste wat ze moeten schrijven op school en als dat al moeilijk is is dat geen goede basis haha Ik denk dat ik gewoon een keer een naam hoor en dan denk: ja dat is hem!! Ik vind Iven ook leuk trouwens. Maar denk niet dat voor een puur Hollands kind.. 😜
Ik vind jongensnamen ook veel makkelijker! Maar dat zal er wellicht ook An liggen wat je smaak is...namen waar wij over gesproken hebben: Freek Boris Tijn Mats James Jonas Beau Vik/Vic Tygo Hugo Gijs Sam Noud/Naud Fedde Wellicht zit er iets voor iemand tussen
De enige naam die ik echt leuk vind is Beau maar dan als Bo geschreven, maar dat is dus een echte no go ivm de achternaam van m'n man. Dit word nog lachen.... Haha of huilen..
Grappig een aantal van deze hebben ook bij ons de revu gepasseerd.. en nog wel een serieuze kandidaat tussen
Wat vinden jullie van Dean? Zo noemen wij onze kleine man! Mocht het toch nog een meisje zijn, want het was niet 100% zeker een jongen, dan gaan we haar Fayah noemen. Wat zijn jullie ideeën hierover? 😚
De enige naam die we tot nu toe allebei leuk vinden is Tom. Maar dat is zo gewoontjes... Wat vinden jullie?
Ik vind het een prachtige naam. Heb er wel een kanttekening bij. Bij mijn dochter in de klas zit ook een jongen die Dean heet. Maar iedereen noemt hem Dien, dus heel Hollands uitgesproken. Het verschil tussen het Engelse 'Dean' en het Nederlandse 'dien' is klankmatig ook best moeilijk te maken, vooral voor kinderen. Maar het komt wel heel anders over.
Ohh lastig hè meiden! Kan jullie ook moeilijk helpen met jongensnamen gezien wij hele andere Namen gebruiken Voor ons meisje zijn wij eruit maar ik hou het nog even stil Hebben jullie al geshopt?
Dean vind ik erg leuk !! Tom ook, maar komt al zoveel voor naar mijn idee. Lelietje: Fedde vind ik leuk, helaas afgekeurd door manlief.. Wij hebben helemaal niks meer op de lijst 😊
Dean leuk, Tom ook.. 👍 Hier komt m'n man opeens aan met Mike. Ik moet er even over denken.. Mariah, ik heb nu 2 pakjes geshopt.. En shutters voor in de baby kamer. Ook ben ik er gisteren achter gekomen dat ik het ledikant en commode van Noa toch beter kan verkopen. Het heeft te grote afmetingen voor de baby kamer.
Ik heb even een totale andere vraag, Ik weet heel zeker dat ik baby'tje voel bewegen Ik voel bewegen in mijn buik en ook op dat moment wordt mijn buik wat harder. Ze zeggen dat het op je darmen kan lijken hahaha Ik weet het verschil wel tussen mijn darmen en baby'tje wat ik voel zijn niet mijn darmen . Ik weet precies waar baby'tje uithangt of ze/hij aan de linkerkant van mijn onderbuik zit of aan de rechterkant. Voelen jullie ook al beweging in je buik?