Korenbloem wat vaag! Lijkt mij dat een tijdschrift wat er bij zit, geen 2 nummers kan beteken toch? Zou er zeker wat mee doen. Kijk anders eens bij radar op de site? Klinkt een beetje alsof ze je oplichten. Ik geef dus altijd nep nummers op bij die dozen. Word gek van t aangesmeer..
Korenbloem, ik zou er zeker niet mee akkoord gaan. Gewoon zeggen zoals je het hier ook neerzet, van mij apart per mail en alles laten blokkeren van hun. No way dat ik nog 1 cent zou betalen. Gewoon principe kwestie.. Mamaenmini, ik ga toch maar een zwarte legging en 1 broek kopen. De baby jem legging is super! Heeeeeeel elastisch, dus hoe dik je ook word, ook qua benen, hij past altijd! Haha..
Ik wil ook echt n zwarte legging erbij, heb een grijze en t zit idd zoooo lekker. Jurkje erover en klaar haha! K ben van t zwart en grijs en wit en beel soms kleurig maar met dit weer vooral zwarte jurkjes haha
Wij zijn van het weekend gaan kijken voor een kamertje en kinderwagen. Voor nu de kamer Childwood Nordic Acacia op het oog en kinderwagen de Stokke Crusi. Jullie al beetje gaan shoppen/kijken?
Das te doen! Ga ik even doen! Woon zowat in m'n grijze. Vandaag weer m'n spijkerbroek aan maar dan zit t aan t einde van de dag tot niet lekker. Zit tussen 2 maten in. Heel vervelend. 36 is net te krap. En 38 zakt van m'n kont af. Ik wil maat 37 😂
Leuk !! Hier helaas weinig te shoppen, hebben alles behalve een commode nog.. ja en een nieuwe vloer maar dat is niet zo leuk shoppen als voor een kamer hihi
Owh Alva, ja idd een vloer is minder leuk dan een kamertje.. maar een lekker fris kamertje met nieuwe vloer is dan ook wel weer fijn
Wij gaan vandaag naar baby&tiener in sliedrecht. Kamertje hebben we al van de jongste maar de verf die ik wil is nergens te krijgen behalve waar ze baby's only verkopen. Stone green moet ik hebben.. Stokke vind ik mooi, maar ze staan er om bekend groot en onhandig te blijven eenmaal opgevouwen. Al geprobeerd? Wij hebben een mutsy EVO. Verder ga ik de legging ook even scoren! Haha Alva, een nieuwe vloer is toch ook heerlijk shoppen? Lekker fris weer. Alleen niet zelf gaan leggen! 😜
Klopt, we waren zaterdag met mijn ouders en hun auto en daar past hij wel in. Nu moeten we nog een keer terug om te kijken of we hem in onze auto kunnen vouwen (Clio). We waren zondag even bij Baby en Tiener, maar daar mochten we onder geen beding de stokke even testen in de auto. (onderbezet qua mensen). Wij zeiden nog, maar dan willen we alles hier bestellen.. maar blijkbaar wilden ze niets verkopen. Dan ben ik eigenlijk ook weer klaar met zo'n winkel . Volgend weekend maar weer... Stonegreen, ben benieuwd.. ik houd wel van groen!!
Wij hebben zoveel van de tweeling... Zaterdag ga ik een heel gave lockerkast ophalen voor in het kamertje, de rest qua spullen is aanwezig. Ga nog wel lekker accessoires en nieuw bed linnen shoppen.
27.April Elisah83, 32 jaar, 2e kindje 28. April Alva, 30 jaar, 4e kindje 30. April Meris, 35 jaar, 3e kindje 1. Mei DNM, 26 jaar, 1e kindje Roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Ukkie89, 3e kindje Mappie, 36 jaar, 4e kindje 2. Mei 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje Ikbien,27 jaar, 2e kindje 3. Mei Baboes, 38 jaar, 2e kindje 4. Mei Saffira29, 31 jaar, 3e kindje 5. Mei Mamaenmini, 26 jaar en 2e kindje 6. Mei Weer, 31 jaar, 2e kindje Klaasje, 32, 3e kindje Kolibri, 3e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Gypsea, 2e kindje Koali, 27 jaar, tweede kindje Missm85, 32 jaar, 1e kindje 9. Mei Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje Johanna18, 2e kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje Lallie4, 3e kindje, 26jaar Lelietje85, 30 jaar, 1e kindje 13. Mei 1992M, 1e kindje, 23 jaar 14. Mei Simone1992, 23 jaar, 1e kindje. Angelbaby2016, 35 jaar, 3e kindje. 15. Mei Poppemieke_91, 2e kindje. 17. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar Jongen (7) | Meisje (4) | Verrassing (3) Afspraken: 2 december J010, 16 weken controle (hartje luisteren) 8 december Alva, 20 weken echo Korenbloem86, controle vlk 14 december ukkie89, 20 weken echo Ikbien, 20 weken echo 15 december Korenbloem86, 20 weken echo 16 december Klaasje82, 20 weken echo 17 december Lelietje85, 20 weken echo DNM, 20 weken echo 18 december Lallie4, 20 weken echo 22 december Koali, 20 weken echo DNM, controle vk Mariahh, 20 weken echo 23 december Kolibri, 20 weken echo 28 december Angelbaby2016, 20 weken echo ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ weer zwanger Suze ☆ Emc ☆ weer zwanger Marlo ☆ Eline83 ☆ Ditbenik ☆ Taartje1611☆
Gefeliciteerd lelietje!!!!!!! Jeeeeej, wat meer roze!!!! Hihi... Babykamer en kinderwagen hebben we al besteld. Kinderwagen is van x-adventure. Super fijn en makkelijk op te vouwen en is dan ook klein. En hij is lekker licht, ideaal want ik heb reuma dus nu kan ik hem zelf ook inklappen en optillen. Ik heb wel al wat plopjes gevoeld... Zal het dan.... Is dit de baby?
Jeeee Lelietje !! Gefeliciteerd !! Leuk wat roze erbij. Jennifer: Dat zou zomaar eens de kleine kunnen zijn BabyenTiener: Ik vind ze niet erg klant vriendelijk inderdaad, het is dat ze zulke leuke aanbiedingen hebben, maar als een klant zegt alles bij jou te willen bestellen dan zou ik nog wel zelf die wagen in de auto gaan proppen Wij hebben er ook niet echt fijne ervaringen mee tot nu toe..
Leuk Lelietje een meisje! Zou inderdaad best kunnen Jennifer dat dat je kleintje is. Ik twijfelde ook best wel tot de laatste echo. Daar werd ons ukkie zo druk van dat ik nu zeker weet dat het de kleine is die ik voel. Leuk hoor! Geniet ervan! Wij hoeven niet heel veel aan te schaffen. Best jammer eigenlijk! Ik voel de baby trouwens beter als ik zit als wanneer ik lig. Zijn er meer die dat hebben?
Lelietje: gefeliciteerd!! Leuk een meisje erbij op de lijst.. 😄 Baby&tiener: wij zijn vandaag in Sliedrecht geweest maar prima service hoor. We keken ook voor een auto stoeltje en deze mochten we, als we gewild hadden, in de auto passen.. Wij waren in Sliedrecht.. Weet niet in welke jullie zijn geweest..? Ik voel de baby soms en meestal als ik zit idd. Vandaag hier eens een slechte dag. Ruzie (nou ja meer woorden) met mijn man en ben er even helemaal klaar mee.. Na alle ellende die we gehad hebben had ik toch wel gehoopt dat hij iets liever voor me zou zijn deze zwangerschap, maar nee hoor, nog steeds dezelfde hork als het om opmerkingen gaat. :x Klagen over dingen die ik niet doe terwijl ik een hele waslijst heb aan dingen die hij een jaar geleden al zou doen. En altijd maar dat eeuwige gezeur over dat hij of moe is of hoofdpijn heeft. Pfffff... Sorry dames, moet er echt even uit. Hij kan super lief zijn maar sommige trekjes van hem! Bleh... Morgen een paar uurtjes werken, tenminste gezellige mensen om me heen. Ik heb de verf trouwens en ga morgen ochtend beginnen. Ik zal nog een foto plaatsen (als het mooi is!) haha..
Gefeliciteerd lelietje leuk wat meer roze erbij! Hier mijn ini mini buikje met 17 weken .. Denk dat het vanaf nu wel hard zal gaan Verlang erg naar januari .. met al die feestdagen en verjaardagen en druk werkrooster heb ik nu al geen zin meer in deze maand