Wij hebben vandaag onze GUO gehad. Het duurde vreselijk lang want ons kleintje wilde niet erg meewerken. Hartje en hersentjes zien er heel goed uit en geen open ruggetje gelukkig. Ons kindje loopt alleen wel wat achter in groei. Krijg over een paar weken weer een echo om te kijken of het wel doorgroeit. Vind het wel spannend. Fijn Elisah en Korenbloem dat bij jullie alles goed gaat.
Fijn dat jullie echo's goed zijn! En een groot kindje is toch niet erg? Daar kunnen en willen ze verder toch ook niets aan doen? Of begrijp ik het niet helemaal... Zwangerschapsverlof? Ha, ik denk dat ik dat helemaal niet ga hebben. Niet voor en niet na mijn bevalling. Ik doe een pittige opleiding en daar kennen ze geen zwangerschapsverlof. Alle opdrachten moeten gedaan worden en er is aanwezigheidsplicht. En ja... Ik kan wel tijdelijk stoppen, maar dat kost me 2500 euro collegegeld voor een extra jaar. Dat heb ik niet op de plank liggen. En ik wil niet nog een jaar studeren, niet als ik ook een kleine heb. Ik vrees dat ik mijn eindwerkstuk lig te maken tijdens de bevalling, en mijn eindpresentatie ga houden in mijn kraamtijd Het is niet anders... Ik moet het gewoon dit jaar halen
He meid, als alles er goed uit ziet verder zou ik me er niet al te druk om maken hoor.. De volgende echo kan hij ineens weer gelijk lopen of vooruit. Wij hebben morgen de GUO. Om 10.45 uur.. Wie wilde nu ook alweer geen 20 weken echo..? Sorry, al die namen. Moeilijk uit elkaar houden 😁
Kolibri, dat is idd een ander verhaal! Haha. Studie is anders. Maar als je werkt zou ik toch de rust nemen die je kan nemen.
Oja, wat ik nog vergeten was bij mijn verhaal over mijn studie... Ik moet hierbij ook stagelopen. Voor de klas op een basisschool Zie je het voor je... 39 weken zwanger en dat dan in de klas mijn vliezen breken... Ik wil er niet teveel over nadenken.
Echt Kolibri? Ook geen half studie jaar onderbreken? Hoorde toevallig gisteren op het nieuws dat de 2e kamer debatteerd over collegegeld per vak betalen voor deeltijd studeerders om studie/baan ( en gezin ook vaak) beter te combineren. Zou ik jouw geval een uitkomst zijn! Saffira, ik mag morgen ook. Zelfde tijd. Probeer het nog een beetje van me af te houden, het is zo ontzettend spannend.
Kolibri, hahaha.. Ja ik zie het voor me! Maar hoop het zeer zeker niet voor je.. En dat wat klaasje zegt....? Klaasje, waar heb je je SEO..? Of krijg je ook een guo? Het is altijd spannend. Maar gelukkig is het vaker goed dan fout.. Succes morgen alvast! Hoop dat we beide leuk nieuws kunnen plaatsen!
Fijn dat de echo's goed zijn ! Kleine baby's, grote baby's, als ze maar niet te ver uit de curve lopen toch..? Poe Kolibri, wat pittig ! Ik was bij de eerste zelfstandige en zat met 40,5 nog bij een zakelijke afspraak 😯 het valt niet mee maar het is voor een goed doel! Ik vind het knap van je in ieder geval ! En hopelijk hou je de klas droog 😉 Saffira en Klaasje; succes vandaag !!
Een GUO is een uitgebreide 20 weken echo. Een SEO de 'normale'. Ik krijg weer een SEO, van de tweeling ook gehad. Bij ICSI krijg je altijd een GUO bijvoorbeeld of wat Saffira allemaal meegemaakt heeft kan een indicatie zijn. Bij gewone en IVF gevallen is het SEO. Ik ga eerst een paracetamol nemen tegen de hoofdpijn!
Klaasje, heb je veel hoofdpijn? Ik bijna elke dag....gelukkig geen knallende koppijn, meestal vrij lichtjes en wordt s avonds iets erger. Probeer het aantal paracetamol een beetje laag te houden maar soms neem ik ze toch maar. Heel veel succes vandaag bij de echo's, ik wacht op jullie goede nieuws!
Ik heb hoofdpijn van een nacht niet slapen, alsof ik een kater heb. Mag niet klagen want eigenlijk heb ik nooit hoofdpijn. Ik heb 1x eerder paracetamol gepakt tijdens de zwangerschap toen ik griep had. Probeer het net als jij zo veel mogelijk te beperken maar als je echt pijn voelt is het beter iets te gebruiken zegt mijn oom, hij is arts.
Nou wij zitten in de wachtkamer hoor.. Zodra ik hier zit slaat de spanning toch toe en gelijk darm krampen! Haha Wat klaasje zegt is correct over de SEO en GUO. Hopelijk zijn we snel aan de beurt. Beterschap klaasje! Met je hoofdpijn. Niet fijn!
Hier ook helemaal top! Ontslagen uit Utrecht, nu gewoon weer bij vk. Alles zag er uit zoals het eruit hoorde te zien. Nog wat extra dingen nagekeken zoals baarmoeder mond en hals, due waren ook helemaal goed. Kindje liep 3 dagen voor dus helemaal keurig en 350 gram. Happy! Klaasje, super fijn dat bij jou ook alles goed is!