1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat goede nieuws!

Slapen jullie al met voedingskussen oid? Ik merk dat ik na mn plaspauze 's nachts niet echt meer lekker lig en niet zo goed meer slaap. Misschien eens beginnen met een dun kussentje tussen mn benen...

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Ik wil hem deze week gaan halen..
    Sliep er heerlijk mee en mijn nachten worden okk weer wat minder, onder andere door het plassen sinds een week weer.
    Zo jammer he.. :p

3. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de mooie echo's! 😘 ❤
    Ik wil ook graag zo'n kussen halen. Ik slaap idd ook na mijn plasje snachts minder goed.

4. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Fijn dat de echo's goed waren!!! :) Inderdaad een geruststelling.

Hoofdpijn heb ik helaas ook last van. Vaak er mee naar bed en 's ochtends er weer mee op. Ik probeer weinig tot geen paracetamol te nemen, maar dat lukt helaas niet altijd.

5. Alva

Alva Niet meer actief

Ik ga hem ook halen binnenkort, vooral als ik op de bank lig kan ik mijn draai niet meer vinden..

Morgen kerstontbijt.. heb nog een jurkje kunnen vinden waar niet of mijn boobs of mijn butt uitvallen 😇
    Vond het ook zo zonde om een positie jurkje te kopen hihi

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier sliep ik al met voedingskussen voordat ik zwanger was hihi wil nog wel een nieuwe halen want deze begint op te raken ;) merk nu idd ook Dat ik niet meer lekker op mijn buik kan slapen ..

Fijn die goede echo's Klaasje en saffira! ! ♡♡

7. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    gefeliciteerd met de goede echo's dames!

Op zich hoeft een groter kind geen probleem te zijn maar aangezien ik in 2 weken van helemaal geen buik en een klein kind ineens naar een dikke buik en heel grote baby ben gegaan moeten ze wel even kijken hoe dit ineens gebeurd is

8. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Oké, dat is dan idd begrijpelijk.. Maar hopelijk is het gewoon een groei spurt geweest! Wanneer moest je weer komen?

Ff iets heel anders.
    Ik zag van de week een verhaal voorbij komen over een stel dat op zoek was naar een eicel donor..
    Ik wist helemaal niet dat dat mogelijk was en sindsdien laat het me niet los.
    Ik ben ontzettend vruchtbaar en hierna zijn we echt klaar met kids..
    Misschien vinden sommige vrouwen dit raar, maar voor het juiste stel zou ik het wel overwegen dit te doen.
    Mijn man was ook niet gelijk tegen....

Vinden jullie dit gek?
    Het zou echt iets moois zijn vind ik..
    Alleen ik ken ook stellen die een kind geadopteerd hebben en dat kindje vervolgens verwaarloosd hebben of gescheiden zijn en de kinderen de pineut er van lieten zijn. Dus puur een ei doneren aan een onbekende zou me dan minder trekken.... Raar?

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jeetje Saffira, wat lief dat je dit overweegt! Ik heb dezelfde aandoening als de vrouw van dat stel, alleen een minder vergevorderd stadium en ik heb veel geluk dat IVF aanslaat en nu dit cadeautje van de natuur...

Maar even terug, in de zoekende jaren van onze kinderwens is ons verteld rekening te houden met eiceldonatie. De wachtlijsten zijn zo'n 8 jaar! Donoren zijn dus welkom. Die 8 jaar wachttijd is dus voor vrouwen die belangeloos een eitje afstaan. Is overigens wel zwaar voor je als donor want je ondergaat dus een IvF behandeling.

Maar dat belangeloos afstaan is wel heel moeilijk, want wat is het juiste stel? Voor het ziekenhuis is dat een vrouw tot 43 jaar die bewezen totaal onvruchtbaar is en that's it. Dat zou voor mij ook te mager zijn, ik zou bijvoorbeeld niet willen dat ik een eitje af zou staan aan een stel waarbij de vader 75 is, ze is vreselijke en uitzichtloze armoede leven, etc etc. Daar heb je als gever dus niets over te zeggen.

Wat jij overweegt, aan het juiste stel vind ik erg mooi. Probeer voor jezelf helder te krijgen welke normen en waarden en etische aspecten jij een must vind om jezelf donor te kunnen stellen. Dat is mijn enig advies.

10. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ja precies dat dus! Als ik gewoon anoniem zou moeten afstaan en niet weet waar mijn eitje terecht komt heb ik er toch wel problemen mee.
    Voor mijn gevoel moet ik toch enige research hebben gedaan voordat ik zoiets belangrijks afsta aan een ander.
    Niet dat ik na 18 jaar een kind op de stoep heb staan die een vreselijk zwaar leven achter de rug heeft gehad en boos is dat ik dat eitje aan haar nutteloze ouders heb afgestaan.
    Het blijft natuurlijk altijd een gok...
    Maar dan liever bewust..

Jeetje, wat ontzettend fijn dat jij dan nog zwanger bent geworden zelf!
    Wat ene geluk!
    Zo jammer eigenlijk dat zoiets nodig is.
    Maar vond het zo zielig voor die mensen, terwijl ik gewoon altijd in 1x zwanger ben.. Hoe oneerlijk.

11. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    ben vandaag aan de beurt voor de 20 weken echo, maar pas om 17.10....duurt nog zooooo laaaaaaaaaaang

12. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Oooewh spannend Lelietje, succes vanavond!!

Ik mag pas 4 januari om 19.00 uur.. :) <-- Bij de Star, zijn er andere dames ook bij de Star geweest?

En hoe streng zijn ze met mensen die je meeneemt? Ik wil graag mn man en mn ouders mee..

13. AngelBaby2016

16 nov 2015
    21
    0
    0
    noord-brabant
    Hoi hoi

Ik zie allemaal een hoop 20 echo nieuwtjes voorbij komen super leuk.
    Ik heb op 28 december een GUO 20 weken echo, ik heb behoorlijk wat angsten ivm noodzakelijk medicijnengebruik en toch ook omdat ik nu weer een zoon krijg spookt mijn oudste zoon erg door mijn hoofd omdat hij een verstandelijke beperking heeft.
    Toch bang zijn omdat het een zoon is of ie wel oké gaat zijn.

Afgelopen week is mega stressvol geweest en dat heeft er ook voor gezorgd dat ik vanaf donderdag t/m zondag regelmatig last van harde buiken had. De hele situatie met mijn vriend heeft veel stress met zich mee gebracht. En voor nu ga ik er vanuit omdat hij veel financiële problemen heeft waar ik niks van af wist. Dat ik alles alleen zal moeten gaan dragen.

Ik ben op het moment erg moe en heel blij dat ik vanaf morgenmiddag 2 weken vakantie heb. Even bijtanken.
    Ik weet even niet meer wie her zei maar ik zit nog niet op de facebook groep, zou het wel gezellig vinden om mij eigen daar te mogen aanmelden &#128522;&#128522;

14. Alva

Alva Niet meer actief

Lelietje: Spannend !! Succes alvast !

Saffira: Wat lief dat je het overweegt. Ik heb er ook wel eens over nagedacht maar het idee dat er ergens een kindje van mij rondloopt zonder dat ik die ken... nee dat kan ik echt niet.
    Draagmoeder van een kindje wat 100% van een ander is zou een ander verhaal zijn voor mij. Tuurlijk bouw je een band op, maar biologisch is het niet mijn kind dus dat lijkt me makkelijker.

J010: Ik ken Star niet. Hier in het zkh wordt expliciet gezegd dat er 1 begeleider mee mag.

Man man man, wat irriteer ik mij dood hier. We hebben een nieuwe collega aan het blok. 21 jaar, verwend nest, blijkbaar nog nooit een dag echt gewerkt. En hij zit maar een beetje online te zoeken naar kerstcadeau's, kaartjes voor Justin Bieber (jaja) enz enz... en dan maar klagen, hoofdpijn, slecht geslapen, moeten rennen voor de bus... Echt als die jongen 1 keer echte tegenslag krijgt in zijn leven komt hij er nooit meer bovenop :$
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik het lastig vind er wat van te zeggen. Omdat ik zijn leidinggevende niet ben. Maar ik irriteer mij er wel aan dus ik moet er wel wat van gaan zeggen.... I know ;)
    Zo dat is er even uit haha.

15. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    @ AngelBaby: jeetje wat een situatie. Probeer je rust te nemen en je lichaam niet te veel laten lijden onder de stress. Af en toe jezelf verwennen!

@ Alva: zit ie nog in z'n proefperiode? Anders zou ik t ook met zijn leidinggevende bespreken, zo iemand heb je toch niks aan? Klinkt niet alsof het ooit wat wordt...

16. Alva

Alva Niet meer actief

Angelbaby: Dat klinkt veel te stressvol voor een zwangere vrouw :(
    Hoop dat je wat rust kan vinden de komende tijd.. sterkte !

Lelietje: Hij is ook al 6 keer te laat gekomen in 5 weken tijd... en niet 5 minuten, maar soms gewoon uren..
    Helaas al door zijn proeftijd heen, maar hij valt nog wel door de mand :p

17. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Fijn Klaasje en Saffira dat jullie echo's goed waren.
    Succes lelietje!

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Angelbaby, je kan me toevoegen op Facebook (Mariëlle blom - dings)
    Dan voeg ik je toe aan de groep en dan kun je mij daarna weer verwijderen.

Heftig hoor.. Er zit nog iemand in ons groep die dit mee maakt. Maar dan zonder financiële problemen voor zo ver bij mij bekend.
    Probeer je zo rustig mogelijk te houden.

Alva, ik zou me er ook kapot aan irriteren zeg!!
    Jeugd van tegenwoordig.. ;)

Eiceldonatie: ik heb nog even om er over na te denkenen ik zou het alleen doen als het op m'n pad komt denk ik.
    Draagmoeder zou ik alleen voor bekende doen.

Lelietje, succes straks!! :)

19. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Lelietje, is alles goed..??

20. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Lelietje, je houd de spanning er flink in.
    Ik hoop dat alles gewoon zo goed is dat je in alle vreugde ons vergeten bent te updaten &#128521;

Deel Deze Pagina