1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Jullie ook fijne dagen !! Laat die kilo's maar komen 😊

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    **** breekt even in****

We hebben gisteren kloppend hartje gehoord. Ben nu 7,2 weken, 10/8/16 uitegrekend.... Zo opgelucht!
    Fijne dagen iedereen!

**** breekt uit ****

3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Molensteen, wat een mooi kerst cadeautje zeg!!
    Helemaal blij voor je.. Geniet ervan!

De rest ook allemaal fijne dagen.

Hier geen kilo's eraan denk ik.
    Gisteren na het eten verschrikkelijk aan de diarree gegaan, flauw gevallen op de wc, koud zweet, helse pijnen.
    En daardoor kreeg ik weer kramp in m'n rug en steeds krampen in m'n buik die op en af zakte.. 😣
    Anderhalf uur bij de ha post gezeten om urine te checken en de krampen te bespreken maar uiteindelijk kwam er niets uit.
    1 eiwit en 1 rode bloedcel dus keurig.
    Vandaag maar rustig aan doen en niet teveel eten helaas.. Haha

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Gefeliciteerd molensteen! Geniet van je zwangerschap!

Hè saffira wat naar :( hopelijk voel je je alweer wat beter!

Hier begint het buikje te komen :)

5. Alva

Alva Niet meer actief

He bah Saffira ! Hoe voel je je nu ?

6. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Nu gaat het gelukkig weer beter hoor. Gisteren rustig aan gedaan qua eten en probeer wat meer te drinken. :)

Voelde de kleine vanochtend helemaal niet meer..
    Maar nu voel ik kleine bewegingen richting m'n rug dus hij ligt lekker eigenwijs met zijn rug richting m'n buik :p

Hoe waren jullie kerstdagen?
    Ik hoop leuk!
    Heb vandaag een luie dag, ff helemaal niets en in m'n pyama op de bank.
    Grote kind uit logeren, kleine op bed 👍😉

Fijne zondag allemaal!

7. Alva

Alva Niet meer actief

Lekker zo'n dagje !!
    Wij (nou ja ml en sv) hebben alleen maar geklust met de kerst. We hebben nu een kamer, deuren zitten erin. Muren zijn geverfd, stopcontacten aangelegd enz.. met tape heb ik op de grond aangegeven waar de commode en het bedje komen. Heb er nu alleen een stoel staan ;)
    Kan niet wachten, zit vol met ideeën hii

8. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Oh dat klinkt goed alva!

En wat hebben jullie hard gewerkt dan joh!
    Mijn vader of schoonvader doen echt niets bij ons hoor.
    Wel een beetje jammer soms.
    Fijn dat ze samen zo handig zijn! :)

9. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed om te horen dat het weer heter gaat Saffira. Even rustig aan is inderdaad een goed idee. Hier zijn we ook druk geweest in de kerstvakantie. De kamer is al ver klaar. Er moeten nog gordijnen komen, plinten, een deur en behang. Maar alle meubeltjes staan al en ik ben de kasten al aan het inrichten. Zo leuk! Ik heb zijn eerste pakje aan een hangertje hangen. Ik kan er helemaal bij wegdromen. Ik zie het al zo voor me...
    Maargoed... Eerst moeten we nog wat weken. Ik kan bijna niet geloven dat ik al ruim 21 weken zwanger ben. Die tijd is eigelijk omgevlogen.

10. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Leuk dat jullie al zo bezig zijn met de kamertjes!! Ben benieuwd hoor, gaan we foto's delen?? :)

Wij gaan na 4 januari (20 weken echo) beginnen. Heb er al echt veel zin in.

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Kolibri en alva lekker bezig hoor! Foto's zou wel gaaf zijn! Anders moeten we er eventueel een besloten clubje bij aan maken dan kunnen alleen wij de foto's zien ..
    Hier gaan wij volgende week naar de ikea als wij een nieuwe kledingkast hebben kunnen we beginnen met de baby meubels .. met nieuwe kast heb ik nl wat meer inzicht in de ruimte die ik ga hebben ;)

12. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Leuk al die kamers! Hier ook druk bezig geweest ( man haha ik speelde lekker met dochter) en vanavond even al de overige dingen in de berging zetten en de meubels op hun plek ( was eerst n opslag) ik heb de inrichting al klaar in m'n hoofd, iets anders dan hoe t stond bij dochter maar dit lijkt me wat praktischer en ruimer. Bij dochter kon de kinderwagen in de 'rommel' kamer, nu moet de kinderwagen op de kamer erbij staan. In de gang kan ook hoor maar vind ik zo rommelig staan. We hebben een vrij smalle gang en dan kan je er nog maar net langs..

Kerst was heerlijk!

Word alleen elke nacht rond 5 uur wakker en zit dan echt te denken: zal alles goed zijn met hem enzo? En dan wil ik hem even voelen en kan dan weer slapen... Echt vaag.

Laatste week vrij en dan weer werken, ben erg benieuwd. Ze zijn op m'n werk nogal tegen zwanger werken, ze doen al snel of het niet gaat. Komt omdat ik eigenlijk 'over' ben en ze liever hebben dat ik 'ziek' thuis zit, heel flauw. Want als ik niet ziek ben, wil ik gewoon werken en niet onder valse voorwendselen ziek thuis zijn.

13. Alva

Alva Niet meer actief

Mamaenmini; Wat doe je voor werk dan? Snap niet zo goed dat een werkgever je graag ziek thuis ziet zitten :$

Kamer: Hij is nu leeg en wit. Komt op 1 muur een kleurtje. Is nog een stuk laminaat wat mist (stond een inbouwkast op), daar moet ik nog passend laminaat voor vinden (wordt lastig, is uit 1999) en anders een groot kleed er overheen :)
    En dan hopen dat manlief de commode snel in elkaar wilt zetten zodat ik mijn spulletjes kwijt kan :) Bij de jongste probeerde ik zelf de commode te doen met 28 weken maar dat doe ik dus nooit meer :D

14. Alva

Alva Niet meer actief

Oh en over slapen; ik plas dus 2 a 3 keer 's nachts.. maar vaak kom ik daarna niet meer in slaap :$ vannacht ook uren wakker gelegen.. Terwijl ik toch normaal een hele goede slaper ben. Ga ik weer liggen twijfelen over de babykamer, de kast, de kleur enz enz :p

15. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hallo Lieve meiden!

Zo nu en dan lees ik eens hoe het met jullie gaat en het doet me goed te lezen dat jullie allemaal lekker aan het pre-nestelen zijn:D

Wel een vreemd idee dat ik ook met een kamertje etc bezig had kunnen zijn nu. Maar geen nood, ik voel best goed ondanks de heftige periode!

Ik wil jullie allemaal een dikke zoen geven, en veel succes en liefde wensen in de tweede helft van jullie zwangerschap en uiteraard in het nieuwe jaar!

-X-

16. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Lief taart! Hopelijk voor jou een mooi nieuw jaar!!

Alva ik werk in de opvang, dus lichamelijk zwaar werk maar met aanpassingen prima te doen! Maar werkgever heeft teveel personeel en daardoor zou t wel prima uitkomen als ik ziek thuis zit, maar ik hou d'r niet zo van om te moeten liegen.

17. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Taart, wat lief zeg!! :)
    Een dikke kus terug en ik hoop op een heel mooi succesvol jaar voor jou!
    Knuffel!

Ik hoef snachts niet te plassen hoor..
    Stop op tijd met drinken en heb er de middelste 3 maanden gelukkig niet veel last van. :)

Foto's ga ik hier wel showen hoor!
    Alleen is onze baby kamer echt mini, dus veel valt er niet te zien.
    Haha
    Alleen we zijn nog lang niet klaar.
    Moet nog een deur in, wandje moet nog 1x overnieuw. Nog gordijnen voor de shutters.. Muur schildering moet ik nog maken of ik doe iets met hout.
    Bedje en commode staan al wel.. Maar thats it.

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Taart, ik hoop heel erg dat jouw wens ook snel vervuld mag worden. Erg lief om hier een berichtje achter te laten.

Wat zijn jullie goed bezig met de kamertjes meiden! Ik heb bed-commode-kast-verf in huis maar ik doe er weinig mee. De commode moet nog geverfd worden, en het kamertje een muurtje. Na de vakantie in januari gaan we hopelijk beginnen!

19. Alva

Alva Niet meer actief

Lief van je Taart ! Ik hoop voor jullie op een mooi 2016 !

Kamertje: Ik show hem ook wel hoor, als hij af is hihi. Voorlopig is hij af in mijn hoofd en kan ik aan de slag met een geboortekaartje :)

20. 1992M

1992M Actief lid

7 sep 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn nog niet begonnen met het kamertje. 3 jaar geleden ons huis gekocht, gestript en verbouwd en toen gelijk de kamers die óver' waren wel meegenomen. Daar hebben de muren net als de rest van het huis (op een paar behang-muren na) sierpleister en zijn allemaal wit. Ook overal al vloerbedekking, verduisterende gordijnen en inbetweens. Dus opzich is het kamertje klaar om in te richten. Is alleen nu nog ingericht als kantoor. We hebben afgelpen jaar de garage vernieuwd en daar komt binnenkort ook het kantoor in, maar dat heeft even tijd nodig. Dus babykamer uitzoeken doen we pas in maart oid, we zijn niet zo kieskeurig, moeten gewoon strakke meubeltjes zijn en dan maakt het me niet uit of ze wit zijn of bruin/grijs.
    Tot die tijd heb ik gelukkig genoeg te doen. Heb bijna muziekmobiel voor boven het bed af en ga daarna beginnen met een dekentje voor het ledikantje te haken. Heb zo nog meer dingetjes die ik wil maken, maar ik mag pas een nieuw project verzinnen als ik met de andere bijna klaar ben (dit om mijzelf niet het hoofd gek te maken haha).

Deel Deze Pagina