Oh net een eBay bevestiging, ik heb hem 2 of 3 sept al binnen. Leuk!! Niet dat ik hem dan al kan gebruiken, maar leuk!!
Eline; welkom !! Jullie hebben een zware tijd achter de rug zo te zien Meris: werkt dat dan ? Ik had er 1 8 jaar terug maar die werkte voor geen meter, hoorde alleen maar geborrel waar ik onzeker van werd. Mijn 2 jongensnamen en 1 meidennaam zijn al afgekeurd daar gaan we weer......
Goedemorgen, Ik denk dat ik een jongen krijg, wilde gok hoor hihi .. Vl denkt het ook... Als het een jongen word noemen we hem, Dean. Als het een meisje word noemen we haar, Faya. Ik heb het iedereen verteld, kan het wel van de daken schreeuwen terwijl ik het toch nog onwerkelijk vind.. Hihi. Volgende week ga ik met mijn moeder naar een babywinkel.... Even snuffelen hihi...
Hallo dames, Mag ik mee komen kletsen? Ik ben er sinds gisteren achter dat ik weer zwanger ben. Waarschijnlijk 6 mei uitgerekend. We hebben al een dochtertje van 16 maanden en helaas in juni een keer een miskraam gehad. Ik hoop zo dat het dit keer wel goed gaat. Ik ben 27 jaar trouwens. Wel grappig, twee jaar geleden zat ik voor m'n dochter ook bij de mei-mama's Ga ik nu even zoveel mogelijk teruglezen.
Welkom koali Alva wij durven nog niet aan namen te denken hoor haha maar het zal wederom knap lastig worden @ dopler hen hem bij dochter niet gehad. . Zit nu nog wat te twijfelen ben bang dat het me onzeker gaat maken Ochtend misselijk aanwezig. . Krijg niks naar binnen al weet ik dat wanneer ik iets eet het beter zal gaan pff
Ik heb het gevoel dat ik al dagen niet gegeten heb, en als ik iets eet zit ik ook heel snel vol. Pffff... Hihi. Verder pijnlijke boobies, puistjes en pukkeltjes, levendige dromen, en moe moe moet 😴 en heeeeel veel plassen.... Maar ik ben er ontzettend blij mee met al die kwaaltjes, is mijn eerste kindje dus ik vind alles goed nu hihi.... En jullie kwaaltjes? Koali, gefeliciteerd en welkom! 😘 Iedereen gefeliciteerd trouwens hihi...
Hoi! Mag ik ook mee schrijven? Ik ben 32, sinds 8 mei getrouwd met mijn grote liefde. Na 2.5 jaar gestopt te zijn met de pil, allerlei vruchtbaarheidsonderzoeken gehad te hebben (waar niets uit kwam) ben ik zwanger!! Kan het nog amper geloven. Vanaf woensdag een licht streepje en gisteren zei clearblue 1-2 weken. Moet nog altijd doordringen maar voel me intens gelukkig. Uiteraard direct gestopt met roken (wat niet makkelijk is, daarom als vervanging meeschrijven haha). Vermoedelijke datum is 4 mei. Verder nog niet echte kwaaltjes; vollere borsten (geen pijn), licht ongesteldheidsgevoel, moe! en honger. Ik ben zo blij! Alle zwangere gefeliciteerd!
Ik had ook een doppler 7 jaar geleden via eBay gekocht die prima werkte. Wel een met een luidspreker, niet zo een met oordopjes. Ik weet niet of dat verschil maakt. Mij geeft het juist rust ipv onzekerheid. Maar dat is zo persoonlijk. Gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt. Mijn kwaaltjes zijn misselijk als ik te lange tijd laat tussen eten. Ik moet veel meer kleine eetmomentjes nemen. Af en toe wat steekjes onderin en vroeg wakker 's ochtends. Ohja en de kat die op ons bed poept als hij de kans krijgt om boven te komen. Dat is eigenlijk alles. Ik ben benieuwd of het iets over het geslacht zegt. Bij mijn meiden was ik veel meer moe, minder misselijk, maar had ik 24/7 maagzuur. Nu heb ik daar nog geen last van. Ze zeggen dat het niks zegt wat voor kwaaltjes je hebt. Wil iemand mijn echo plus gyn afspraak nog toevoegen aan de lijst? Donderdag 17 september.
Dankjewel Meris. Het voelt ook heel onwerkelijk dat waar je zo lang naar verlangd werkelijk wordt. Twee streepjes op zo'n test.. Het is nog altijd surreëel. Blijf de hele dag van binnen zeggen: ik ben zwanger.. Ik word moeder.. En dan volgt die dikke glimlach jij ook gefeliciteerd! Als ik het goed lees de tweede voor jullie?
Nee de derde 😊 We hebben al 2 meiden van 6 en 4. Vandaar ook dat wij het nog niet van de daken schreeuwen. Ik wil voor hen eerst meer zekerheid dat het goed zit. Onze eerste bleek met 12 weken een missed abortion, vruchtje was gestopt op 8,5 week. Dus wij moeten ons nog een week of 5 inhouden met schreeuwen.
Mag ik me hier ook melden? Ik zat vorig jaar in het 1-15 mei mama groepje en heb tot onze grote verbazing gister positief getest. Dit was niet helemaal de bedoeling zo snel, maar we zijn wel heel blij. Ik heb dus een dochter van 4 maanden (geboren op 8 mei) en zal nu ongeveer zelfde tijd uitgerekend zijn van nummer 2. Ik vind het wel weer erg spannend, omdat ik voor haar 4x miskraam heb gehad ivm dun baarmoederslijmvlies. Bij haar is het goed s gegaan door middel van hormoonspuiten die het slijmvlies dikker hebben gemaakt. Het kan zijn dat het nu anders is dus we wachten af. Ik moet deze zwangerschap in ieder geval bij de gyn onder controle omdat ik net hersteld ben van een postnatale depressie. Dit om te voorkómen dat het nu weer gebeurd. Aanstaande woensdag heb ik een afspraak staan bij de gyn. Onze vorige meigroep was heel gezellig, dus hoop het hier ook weer zo gezellig te hebben! Ik lees straks even alles bij.
Gefeliciteerd werveltje! Spannend dan zeg. Ik ben ook rond dezelfde tijd uitgerekend als onze eerste. Zoiets valt toch nooit echt te plannen
Goedemorgen! Wat een drukte hier! Heb niet veel tijd, maar zal even proberen mijn afspraak bij de verloskundige op de lijst te krijgen.. En alle 'nieuwe' mensen: GEFELICITEERD!!!!
♥ 1 t/m 15 mei 2016 ♥ 22. April nonma, 32 jaar, 2e kindje 30. April molensteen, 31 jaar, 2e kindje taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje 7. Mei 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje 9. Mei 10. Mei 11. Mei 12. Mei 13. Mei 14. Mei 15. Mei afspraken: 27 augustus amy1987, 2e bloedtest hcg 1 september elisah83, gyn 5 september dnm, intake vk 7 september nonma, echo vk 16 september dnm, eerste echo! 17 september 101984, intake en eerste echo vk 21 september molensteen, intake vk en eerste echo 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo de lijst niet kopiëren maar gebruik quote haal het eerste stukje tekst tussen [...] weg en de laatste [/QUOTE]
♥ 1 t/m 15 mei 2016 ♥ 22. April nonma, 32 jaar, 2e kindje 30. April molensteen, 31 jaar, 2e kindje taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje 7. Mei 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje 9. Mei 10. Mei 11. Mei 12. Mei 13. Mei 14. Mei 15. Mei afspraken: 27 augustus amy1987, 2e bloedtest hcg 1 september elisah83, gyn 5 september dnm, intake vk 7 september nonma, echo vk 16 september dnm, eerste echo! 17 september Meris, echo + gyn 17 september 101984, intake en eerste echo vk 21 september molensteen, intake vk en eerste echo 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo de lijst niet kopiëren maar gebruik quote haal het eerste stukje tekst tussen [...] weg en de laatste [/QUOTE]
♥ 1 t/m 15 mei 2016 ♥ 22. April nonma, 32 jaar, 2e kindje 30. April molensteen, 31 jaar, 2e kindje taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje 7. Mei 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje 9. Mei 10. Mei 11. Mei 12. Mei 13. Mei 14. Mei 15. Mei afspraken: 27 augustus amy1987, 2e bloedtest hcg 1 september elisah83, gyn 5 september dnm, intake vk 7 september nonma, echo vk 16 september dnm, eerste echo! 17 september Meris, echo + gyn 17 september 101984, intake en eerste echo vk 21 september molensteen, intake vk en eerste echo 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo de lijst niet kopiëren maar gebruik quote haal het eerste stukje tekst tussen [...] weg en de laatste
Thea, wat leuk om jou hier ook weer te zien. We zaten een paar maand geleden samen bij de februari mama's. Hopelijk gaat dit wel onze 'maand' worden Ik ga van de week de vk bellen en dan krijgen we als het goed is met 7 weken een echo i.v.m. mijn vorige miskraam. Ik vind het nu wel extra spannend allemaal.