1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Nou de heerlijke glucose drank is binnen.. nu 2uur wachten en dan word ik weer geprikt. Drankje was goed te doen, honger valt mee haha

Saffira: dat kraken heb ik af en toe met opstaan, klinkt heel apart he? Hoop dat je wat oefeningen mee krijgt oid.

Ik heb de harde buiken wel eens bijgehouden, zat toen op 6 per uur.. maar sinds ik rustiger aan doe is mijn buik ook een stuk rustiger 😊

2. Alva

Alva Niet meer actief

Jippie 24 weken !! Weer een mijlpaal 😃

3. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    @Alva ik moet ontbijten, dan bij de dokter een drankje drinken en dan wordt ik na een uur geprikt...in Duitsland is alles net een beetje anders :)

Heel leuk pakje van Z8. Waar ze ook hele leuk pyamaatjes en boxpakjes hebben is Next Direct (online).

@ Saffira, dat kraken heb ik niet volgens mij? Zal er eens op letten :)
    En harde buiken heb ik niet dagelijks, en als ik het heb dan hooguit 2x op een dag.

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nou hier weer een beetje opgeknapt :)

Alva leuk pakje van z8 i love it! Wanneer krijg je de uitslag van de suikertest?

Hier komt de baby bij ons op de kamer vanwege ruimte gebrek. Wil as weekend wat gaan schuiven en doen :)

Next direct toevallig vorige week besteld leuk spul en niet duur!

Hier voel ik de baby nu ook dagelijks heerlijk gevoel :) zo naar de vk dus hoop dan wat meer duidelijkheid te krijgen over de 20 weken echo.. hoor hier iedereen over lengte en gewicht maar heb niks gehoord toen omdat ze zo met die hersens bezig waren :(

Zijn jullie al veel aangekomen? Ik mag zo weer op de weegschaal ben benieuwd ;)

5. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Ik 4,5 kilo tot nu toe..

Ben een beetje aan het internetshoppen geslagen... (blijk ik toch wel een dure smaak te hebben :( ) Pfff.... duur grapje hoor een baby ;) haha..

6. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Hier ook 4,5 kilo tot nu toe.
    Bij de vorige zwangerschap zat ik rond deze tijd al op 10 volgens mij. 😁

Hier een keer een buikfoto!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,1 KB
      Weergaven:
      4
  7. Alva

Alva Niet meer actief

Mariahh; onze jongste kwam toen ook bij ons op de kamer. Heb toen wel van dat hoekje nog iets gemaakt om mijn nesteldrang kwijt te kunnen 😂 muursticker, wandplankje aan de muur enzo.

Saffira; mooie buik !! Ik ben nu 8 kg aangekomen. Vorige zwangerschappen allemaal over de 25 heen dus hopelijk dit keer wat binnen de perken houden.

Suikertest; viel reuze mee!! Alleen ging ik gelijk na die test al lopend eten en vervolgens de auto in op weg naar mijn werk, werd ik onderweg niet lekker 😯 had waarschijnlijk eerst even dat eten moeten laten zakken en dan pas weer in actie komen 😊
    Alleen geen idee wanneer ik de uitslag hoor, niks over afgesproken maar ik ga er vanuit dat ze wel bellen bij afwijkende uitslagen.

8. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Mooi buikje hoor Saffira!!

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Fijn dat de suiker test mee viel alva..
    Dat heb je iig weer gehad, ben benieuwd wat de uitlag is.

Hier snot verkouden dankzij mijn jongste spruit, dus heb verder even niet zoveel te melden. Lig al lekkr in bed..

Ben benieuwd naar jullie buikjes!! 😄😄

10. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Mooi buikje Saffira!
    Hierbij mijn ochtendbuik, die verschilt nogal van mn after dinner buik :D
    Ik ben 2 kilo aangekomen.

Bijgevoegde bestanden:

11. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Heel mooi lelietje!! 😄
    En 2 kilo is super netjes. 👍

12. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben nu +6,5. Bij mijn vorige zwangerschappen ben ik ongeveer 16 kg aangekomen en ik verwacht nu ook zoiets. Net iets meer dan gemiddeld maar ook niet dramatisch :)

13. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben ongeveer 6 kilo aangekomen denk ik. Vind het best hard gaan, maar heb ook wel heel veel trek deze zwangerschap.

Vanmorgen heb ik een poosje met een muziekdoosje op mn buik gelegen. Echt zo grappig om te voelen dat het kindje elke keer meegaat als ik het verplaats. Hij/zij was er echt tegenaan aan het schoppen.

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier 2.8 kg aangekomen nu .. zal vanaf nu wel hard gaan want eet enorm veel :)

Vandaag dit pakje gescoord, bij passend mutsje krijg ik volgende week die was nog niet binnen .. denken dat dit haar eerste pakje word
    Druk aan de klus hier in de slaapkamer. . Merk het wel aan mijn rug nu .. morgen maar rustig aan doen en volgende week maar weer verder ermee. .

Bijgevoegde bestanden:

15. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Johanna, leuk is dat he.. Als mijn man zijn hand tegen m'n buik aan legt kruipt ons mannetje daar tegen aan. Zo schattig.

Ik vind 6 (of 6,5) ook nog netjes hoor..
    M'n Vk zei juist dat het tussen 20 en 30 weken helemaal niet zo hard ging zolang je "normaal" blijft eten. Op internet las ik namelijk dat je tussen de 20 en 30 weken het meest aan komt.

Leuk pakje Mariah!
    En idd, nu is echt wel de tijd om de baby kamer af te maken. Je word vanaf nu alleen maar dikker en de verf lucht moet er ook wel op tijd uit zijn.

Straks een pret echo.. zin in en tegelijk blijf ik het spannend vinden. :)
    Ben al vanaf half 6 wakker! :(
    Gisteren uit eten geweest, tapas, maar heb er zo'n last van.
    M'n darmen zitten volgens mij helemaal ik de verdrukking, maar kunnen poepen, ho maar!
    Heb een drankje gekregen van de dokter, ga dat toch maar eens proberen vandaag. 😁

16. Alva

Alva Niet meer actief

Veel plezier Saffira !!

Wat een schattig pakje Mariahh ! Noppies ??

Baby voelen; onze baby's stoppen juist met schoppen als er een hand in de buurt komt, ben er inmiddels maar mee gestopt hihi
    Snap het ook niet, misschien ga ik dan anders zitten als iemand wil voelen ofzo?

Gistermiddag ineens de commode en het bedje in elkaar gezet, ga zo verven als het goed licht is en dan vanmiddag misschien gelijk gordijnen en accessoires kopen 😍 kon er niet van slapen hihi

17. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Buikfoto..!

Hmm krijg m niet gedraaid...

Bijgevoegde bestanden:

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    J010, wat een beschaafd buikje! Netjes hoor!

Leuk he alva, kan er ook altijd helemaal vol van zijn.. Zo'n kamertje inrichten.

Hier vanochtend de echo gehad, ook stukje 3D en ik ben echt compleet verliefd! 💙
    Hij lijkt veel op zijn zusje, Noa. Super grappig om te zien.
    Echt een mini neusje en van die mooie lipjes.
    En echt al een baby.. Zo grappig en mooi om te zien.

Hij liep gelijk met de uitgerekende datum en weegt nu ongeveer 620 gram. Alles was weer helemaal goed.
    Vruchtwater ook ruim voldoende.

Me happy!! 😍

19. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Pakje is idd van noppies vind dat zulke leuke kleding! Alleen wat prijzig :( z8 de nieuwe collectie is idd ook niet goed om te kijken wat snoezig allemaal weer! Al vind ik de jongens lijn dit keer leuker als de meiden ..

Fijn saffira dat alles er weer goed uitzag! Toch weer een geruststelling!

Hier een buikfoto van vandaag 23 weken .. mag van mij nu wel gaan groeien maar dat komt wel goed gezien ik voor het eerste deze zwangerschap weer echt trek begin te krijgen :)

Bijgevoegde bestanden:

20. Alva

Alva Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Saffira !

Mariahh; Noppies is inderdaad wel duur, maar oh zo schattig hihi
    Z8 vind ik, voor de oudsten dan, kwalitatief vaak tegenvallen. Vaak zitten er voor die meiden van die franjes op en aan en die vallen er snel af bij ons helaas..

Hier ook nog even spammen.. heeft bij jullie ook iedereen een mening over je buik? Weet soms niet hoe ik moet reageren 😊

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina