1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Wat moeten ze van je buik zeggen?
    Super mooi meid! Niet te groot, niet te klein..
    Voor de 4e erg mooi en volgens mij ben je van jezelf ook slank..?

Mensen vragen mij wel: waarom ben je bij de meiden dan zoveel aangekomen en nu zo weinig?
    Uhhhh... Opletten wat je eet? 🙈

Mariah, buikje begint te komen nu he! 👍 over 10 weken denk je: was het nog maar zo'n lekker klein buikje hihi

2. Alva

Alva Niet meer actief

De een vind hem zo groot.. De andere zo klein haha
    Ik reageer overal maar neutraal op. Een collega zei op maandag goh wat een klein buikje en op dinsdag wat een flinke buik he!? Alsof ze zomaar wat te zeggen moeten hebben.

Ben zelf gemiddeld vind ik haha 1.79 en normaal 67-70 kg.
    Ik ben geloof ik wel all over zwanger en niet alleen mijn buik 😊

3. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Leuk hoor die foto's, iedereen toch verschillend zwanger :)

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ik ben ook zo lang (180m, op 4 mm na) haha
    En normaal ook 68-70 kilo.

Ik was iets te zwaar toen ik zwanger werd nu en ben bijna 5 aangekomen nu.
    Lijkt op de foto alsof je alleen een buik hebt.. :)

Maar van die collega is wel heel stom hoor! Haha
    Dan zeg je echt maar wat denk ik dan.

5. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    mooie buikjes dames!

6. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Wauw.. ik ben ook 1.80 maar ik weeg al geen 70 meer sinds de Middelbare School.. :(...

Zou het ooit wel weer willen wegen.. Mission Impossible..

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    J010, heb ik iets gemist dan? Want dik ben je volgens mij toch helemaal niet..?
    En ik was 75 kilo toen ik aan deze zwangerschap begon en dan ben je nog goed van postuur hoor...

Misschien na de bevalling? Lekker veel wandelen?
    Dan vliegen de kilo's er bij mij iig wel af.

8. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Nee hoor, maar ik woog 90 kilo toen ik begon.. Hoor ik heel vaak, ben ook niet dik, maar wel stevig. Het zit heel goed verdeeld en/of ik heb zware botten haha zeg ik altijd maar.

Daarom hoop ik ook niet op 22 kilo erbij.. want dat zou lichamelijk niet zo prettig zijn.

Nu we de hele zomer verlof hebben, moet dat wel lukken veel wandelen!! :):) Ik kijk er al naar uit.

9. Alva

Alva Niet meer actief

Ik speel ook vals hoor, want mijn schildklier werkt snel over het algemeen. Nu stabiel, maar voor de zwangerschap werkte hij veeel te snel en dan vliegen de kilo's er af.
    Na de bevalling is het maar weer afwachten wat hij gaat doen. Ik ga in ieder geval borstvoeding geven en ik loop sowieso al veel. Zitten doe ik alleen op mijn werk ;)

Zonder snelle schildklier zou ik 200kg wegen grap ik wel eens, want ik heb een zelfbeheersing van niks :p:p Hou erg van lekker en veel eten hihi

10. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Schattige kleertjes Mariah.

Mooie buiken zie ik voorbij komen. Grappig hoe dat ook per persoon weer verschilt. Ik heb nog niet echt opmerkingen over mn buik gehad. Ik moet eigenlijk ook nodig foto's gaan maken.

Ik ben ook begonnen met wat kleertjes aan te schaffen... Zo superleuk om te doen. Moet alleen wel uitkijken dat t er niet veel te veel worden. :D

Gaan er trouwens nog meiden naar de 9-maanden beurs? Ik zit er over na te denken. Weet iemand of dat leuk is?

11. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Alva, dat is vervelend.. Last van je schildklier hebben. Enige voordeel is dan idd het afvallen haha
    Ik eet ook graag en veel hoor. Deze zwangerschap wel minder dan bij de meiden.

9 maanden beurs geweest toen Noa net een maand oud was of zo..
    Vooral druk, heel druk. Best voor een keertje maar ik hoef er niet nog een keer heen. Het kan dus leuk zijn, maar je mist niets als je niet gaat.
    Het is veel slenteren en mensen die voor je voeten lopen...
    Niet mijn ding.
    Maar als je daar wel tegen kan: gewoon lekker gaan! Haha..

12. Alva

Alva Niet meer actief

Ik sluit me aan bij Saffira wat betreft de beurs. Werd gek van de drukte, ben weg gegaan en naar de Babydump gegaan om mijn koopwoede te stillen..
    Ligt er ook aan wie er staan qua merken.. als je echt nog wilt oriënteren op bepaalde dingen is het wellicht handig en leuk, als je dan tegen de drukte kan.

13. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Poeh, heb t ff zwaar vandaag...al een paar nachten niet goed geslapen...kon vannacht echt mn draai niet vinden. Ga vanavond dan toch maar eens met voedingskussen proberen, maar ik vind mn buik nou ook weer nog niet zo groot!?
    En ik krijg echt elke 10 minuten aandrang om naar het toilet te gaan vandaag....madam ligt denk ik lekker tegen mn blaas aan te ronken...
    Zo, dat was even mijn klaagzang voor vandaag....morgen lekker een dagje vrij gelukkig!

14. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Lelietje, vanavond lekker vroeg je bedje in duiken en morgen lekker rustig aan doen.. 👍

Morgen 24 weken! 💙 voelt toch weer als een mijlpaal.
    Hoop dat de weken lekker snel blijven gaan.
    Laatste 2 dagen is m'n buik weer aan het groeien heb ik het idee.
    Als ik ga zitten zit mijn buik hoger en meer in de weg.
    Als ik op wil staan moet ik eerst naar voren schuiven....
    🙈 echt een zwangere dus! Haha..

Zal morgen weer eens een foto maken van een blote buik! Doen jullie mee? 😄

15. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vond het niks, die beurs. Maar bij mij was het niet vanwege de drukte, maar vooral vanwege de commercie rondom baby's. Pfff... Wat een overload! :$
    Dat gevoel heb ik ook al een beetje in een babysuper, maar op zo'n beurs dus nog veel erger! Nee lamaar...

16. Alva

Alva Niet meer actief

Saffira jeeee 24 weken 😃

Mijn suiker was goed. Zelfs bijzonder laag na het drankje, dus gewoon een lekkere hollandse bolle baby 😊

17. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Mijn bijdrage!

Toppie alva.. 👍

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,1 KB
      Weergaven:
      0
  18. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Coole foto zeg Saffira!! :) Leuk dat je dit zo naast elkaar kan zetten.

Ik weet nog niet of ik een blote buiken foto ga plaatsen.. :) Denk dat ik het bij een shirt houd ;).

Lijkt wel of we de laatste tijd nog maar met een handjevol meiden op het forum zitten. We zijn er flink wat verloren aan Facebook :)

19. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Hmm dan ga ik er nog ff goed over nadenken die beurs.

Fijn Alva dat het goed was.

He inderdaad sommige van jullie zijn al voorbij de 24-weken mijlpaal. Wil ik ook graag, vind het toch wel een fijn idee. Hoewel die kleine voorlopig nog lekker mag blijven zitten :)

De huid op mijn buik is niet zo gaaf meer na mijn eerste zwangerschap dus blote buik doe ik denk ik maar niet. Jullie buiken zijn wel mooi rond zeg. Ik heb een hele diepe navel en rond mn navel blijf het ook gewoon platter lijkt het wel. Maar goed komt vast nog wel als die kleine meer plek in gaat nemen.

20. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ik zit ook op Facebook hoor..
    Maar vind het hier ook wel leuk bijhouden.
    En ik werk niet meer omdat dat niet gaat met m'n bekken, dus heb er ook tijd voor. ;)

Geen blote buik? Haha maakt mij niet uit hoor.
    Met shirt mag toch ook. Ik schaam me niet zo snel ergens voor.
    Heb ook een hele diepe navel.. Zal eens een foto van de voorkant maken.
    Zit ook nog eens een stomme moedervlek naast mijn navel. Veel te groot.. :( maar ja..... Hij zit er nu eenmaal :p

Ja 24 weken is toch wel een dingetje he..
    Maar 28 weken is voor mij nog veel meer een dingetje. Dan heeft je kind zoveel meer kans mocht er iets gebeuren..

Deel Deze Pagina