1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wel zijn nu echt aan de laatste loodjes begonnen hè vind het allemaal erg spannend worden!
    Misschien leuk om binnenkort de lijst er weer bij te pakken met de nog actieve schrijfsters hier.. zijn inmiddels een klein cluppie geworden..

Voor iedereen die bijnaaaaaa met verlof gaat zet hem nog even op.. het einde is in zicht!

Korenbloem super knap hoe je erin staat! En bijzonder dat je nog steeds het geslacht niet weet :)
    hopelijk groeit die kleine goed Door!

Johanna hopelijk is het beebje goed gegroeid!

Moet er hier maar aan gaan wennen dat ik waarschijnlijk nog een april mama ga worden ..
    Gisteren ondanks al een week medicatie nog steeds een bloeddruk van 145-100. Gaan waarschijnlijk vrijdag ophogen en hoop dan wat meer duidelijkheid te krijgen over alles. Volgens de vk moet ik er sterk rekening mee houden dat het een inleiding wordt met 37/38 weken .. slik ben er echt nog niet aan toe juist omdat ik de hele zwangerschap een gevoel had om tot +-41 weken Door te lopen ..

2. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Vanmorgen echo gehad en het blijkt toch een meetfout geweest te zijn. Helemaal opgelucht nu. Kindje was gewoon keurig op t eigen lijntje verder gegroeid.
    PFF een hele week voor niks gepiekerd! Maar goed ik ben allang blij dat het er zo uitzag!
    Ik heb ook al een voorlopige datum voor de keizersnede. Nog een week of 7 en dan is onze kleine er als t goed is!

3. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een opluchting Johanna !
    Kan de datum dan nog afhangen van bijv drukte of spoedgevallen die tussendoor komen?

Ik denk nu steeds 7 weken, maar als ik bedenk dat het er ook 4 kunnen zijn raak ik totaal in paniek ;)
    na vandaag nog 4 werkdagen, volgende week vrijdag met verlof..
    Mijn dagen zitten sowieso al volgepland altijd, dus echt uitrusten zal het niet zijn :)

4. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mariahh: Wat naar dat je bloeddruk nog steeds zo hoog is. Is er dan nog een oorzaak voor of is het gewoon pech?
    Ik snap dat je er even aan moet wennen.

5. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ik weet niet precies waar het nog door kan veranderen. Heeft de gyn eigenlijk niet gezegd! Maar het maakt me ook niet uit als t n dag later is ofzo :)

Oeh ja 4 weken is ook wel heel snel zeker als je nog tot eind vlg week moet werken. Hopelijk duurt t iets langer

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nee oorzaak is er niet voor .. gewoon domme pech mijn lichaam kan het niet aan.. het is nu ook puur hypertensie en we verwachten geen vergiftiging of hellp al weet je dat nooit zeker natuurlijk.. enige wat vervelend is is dat mijn lichaam een opdonder kan krijgen en dat de placenta minder goed zijn werk doet..vandaar dat ze het willen gaan halen zodat we niet onnodig risico lopen op complicaties

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Johanna:, wat een opluchting zeg!!! En nu loslaten en genieten..
    Het is ook altijd het zelfde met die gasten 😉
    Beter een week in zorgen dan weken ongerust over hoe je kleintje ter wereld gaat komen (klein) dus super afloop zo! Heel fijn..

Mariah: dan heb je idd domme pech.. 😖jammer.
    Hopelijk rekken ze het met medicatie verhogen toch nog lang gennoeg. Maar als je placenta werking ook kan verslechteren zou ik toch wel blij zijn dat ze je kindje goed in de gaten houden en evt eerder halen. Dat is dan wel het beste..
    Komende weken die knop maar even om gaan zetten en je voorbereiden op een mooie baby! :)

Klavertje: jij zal idd niet veel rust hebben met 3 kindjes..
    Petje af hoor..
    En ik maar klagen dat het zo zwaar is met 1 kleine terror en 1 puber.

Lijst erbij pakken is misschien wel handig.
    Zal vanavond eens kijken of ik hem nog kan vinden 😜

Hier komt morgen de proefdruk binnen van het kaartje..
    EINDELIJK een kaartje gekozen 😁

8. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    @Mariahh.. Balen dat het zo hoog blijft. Maar wat Saffira zegt nu kunnen ze het goed in de gaten houden. En als het daardoor iets eerder gehaald moet worden, als het maar gezond is toch!

@johanna, fijn dat goede nieuws. Toch een opluchting. :)

Ik heb respect voor jullie allemaal met al kinderen.. Ik vind het nu soms al pittig. Dan hoor ik mezelf het bed uit stappen... En dan moet ik nog 9 weken. Al denk ik zelf dat ze eerder zal komen.

9. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het heeft ook zijn voordelen hoor. De oudste vind het heerlijk om te helpen veters strikken en jasjes dicht doen.
    De jongste haalt graag mijn schoenen want dan hoef ik niet te bukken.
    En de middelste krijgt vaak per ongeluk een tik van mijn buik, ligt hij helemaal dubbel van het lachen 😊

Alleen die woensdagen zijn zo druk, morgen ook zoveel dingen staan, tussen sommigen zit maar 20 minuten dus ik moet nog opschieten ook 😊
    De jongste blijft 2 dagen naar het kdv gaan dus ik heb straks wel wat rust 😊

10. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hebben jullie trouwens al last van kramp?
    Ik heb nu echt elke nacht en ochtend beginnende kramp in of mijn rechter kuit of mijn linker voet...
    Vorige zwangerschappen geen last van gehad. Weet dat het erbij hoort maar wel verschrikkelijk irritant en het KAN heel pijnlijk zijn.

En hoe gaat het slapen bij iedereen?
    Ik irriteer me dood aan mn voedingskussen dus ik slaap al weken zonder en het gaat nog steeds prima! 😉

11. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Hier gaat t ff niet zo best. Maandagavond is nn vader geheel onverwacht gestorven. 66 jaar. Hij had zich zo verheugd op ons kleine meisje en t doet ongelofelijk veel pijn dat ie dat niet meer gaat meemaken.

12. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Ja al best wel lang, maandje of 2. De enige nacht wel en andere nacht niet.. pff.. aantal keer wist ik niet meer ik de kramp eruit moest rekken. haha.. ai ai ai dat deed zo'n zeer.

Voedingskussen gebruik ik ook niet, kan geen kant op met dat ding. best wel log enzo. :) En zo tobben we lekker door.

Nu mega verkouden, dus ik snurk de hele buurt wakker :( en mn man naar een andere kamer.

13. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Jeetje Lelietje wat een nieuws.. :( Gecondoleerd. Heel veel sterkte. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, echt een nachtmerrie om nu te gebeuren. :(:(

14. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Lelietje, gecondoleerd met je vader. Wat een schok zo onverwachts. Sterkte de komende tijd.

Wat slapen betreft, ik ben inmiddels gewend aan het wakker wordn rond 4 uur, en dan een tijd wakker liggen. Misschien dat het wel weer verbeterd als de klok binnenkort vooruitgaat. Kramp heb ik momenteel niet heel veel last van. Tijdens onze vakantie had ik hier best vaak last van, dus of het met de temperatuur samenhangt? Banaan eten schijnt te helpen omdat daar magnesium in zit. Maar kramp in je voet is echt verschrikkelijk, uit mijn kuit kan ik het redelijk makkelijk wegkrijgen (tenen en voet richting je knie strekken), maar een truukje voor mijn voet heb ik nog niet gevonden.

15. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lelietje: wat verschrikkelijk, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst xx

16. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Lelietje, gecondoleerd.. Wat een verdrietig nieuws zeg.. 😖
    Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. Heftig...

Je voet is idd het pijnlijkst en even snel je bed uit springen gaat niet meer.

Hier vandaag controle gehad, geen bijzonderheden.
    Op naar de groei echo volgende week.

17. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik verlies wat vocht 😯 voorlopig ga ik uit van afscheiding maar ik twijfel toch 😊
    Bij mijn jongste voelde het ook zo, maar dat was met 39 weken dus dan verwacht je het ook wat meer..

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Vocht in de zin van waterig of plakkerig?

Waar zit je aan te denken, slijmprop of vruchtwater?
    Ik verlies sinds 2 dagen meer slijm, maar denk dat het gewoon bij de termijn hoort...

19. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Lelietje wat een vervelend nieuws! Gecondoleerd en heel veel sterkte

20. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het was waterig, maar heb ook meer slijm de laatste dagen ja.. en als ik hard lach moet ik gelijk plassen dus ik denk dat het niks is. Daarna is er niks meer gekomen.

Maar bij mijn jongste verloor ik ook steeds kleine beetjes, waardoor ik twijfelde. Je verwacht toch een grote plens haha.

Trouwens nog een tip voor de vluchttas, van die mini vakantie verpakkingen tandpasta, shampoo e.d. ik zag ze bij AH liggen en heb ze maar gelijk meegenomen.

Deel Deze Pagina