1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elisah: wat apart joh! Is daarom ook de guo? Het lijkt mij ook raar dat hij ineens zoveel is gegroeid, maar als je ineens suiker hebt ontwikkeld kan het wel.
    Heb je ook al eerder een suikertest gehad? Ik vond hem wel meevallen.

Saffira: fijn dat ze even spieken dan steeds, is het nog goed te zien nu dat hij laag ligt?

Deze beeb ligt net boven de p95, soms erop, soms er net boven, dus hij volgt zijn eigen lijntje. De gewichten van de andere kids lagen er net iets onder, dus ik maak mij geen zorgen meer. De vk gaf al aan dat ze hem niet te lang zullen laten zitten, dat vind ik wel een fijn idee.

2. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik sta al mijmerend de babykamer 'op te ruimen' en krijg ineens de zenuwen !
    Ik bedacht mij dat mijn eerste verlof dag zonder kids of verplichtingen pas met 37.4 is en dat ik best nog wel wat nodig heb 😨
    Heb pas 2 aankleedkussen hoezen waarvan er in 1 al een gat zit, kan je nagaan, nooit gebruikt enkel gewassen 😡

Doosjes voor billendoekjes, kleren maat 62, voedingsbh's, kleren voor in het zkh enz enz..
    Ik ga zo maar richting een winkelcentrum 😉

3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Alleen de voedings bh is belangrijk zonder de rest red je het ook wel. Doosje voor billendoekjes hebben wij nog nooit gebruikt.

Hij ligt niet alleen laag maar ook ingedaald, wel beweegbaar in bekken maar dat vast liggen zal vast ook niet gebeuren voor de bevalling. Al 2 kids gebaard.
    Maar ze kan het nog wel zien alleen wel moeilijker natuurlijk :)

Ik moet ook nog aankleedkussen hoezen hebben, ik wil nog wat nieuwe hydrofiele luiers naast de oude, een nieuw boxkleed en misschien nog wat matraslakentjes extra.

Zijn jullie nu trouwens allemaal uit de naam??
    Wij hebben sinds afgelopen week het geboortekaartje plus tekst af. Dat scheelt weer.. ;)
    En ik heb de helft van mn vluchttas al ingepakt...
    You never know! Misschien heeft deze boy haast..

Vraag me trouwens wel af of hij straks een punthoofd heeft!
    Hij ligt al 12 weken met zijn hoofd naar beneden en al 4 weken boven mn bekken en 2 in mijn bekken.. 😖
    Hoor zelfs verhalen over kinderen die al zo lang laag liggen met een scheef hoofdje en dan een helmpje moeten...
    Nou pfffff.

Shop ze klavertje!

4. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echt waar!? Daar heb ik nooit bij stil gestaan 😯

Ben goed geslaagd.. 😊 nesteldrang is weer gestild..

3 rompers 62 68
    1 setje 62
    2 mutsjes 56 62
    2 Kruikenzakken
    2 aankleedkussen hoezen
    6 washandjes
    1 omslagdoek
    Billendoekjes doosje
    Kolf accessoires
    Fles die met bv / op de kolf kan
    Voedingsbh

Nu alleen nog een fatsoenlijke pyama voor in het zkh, slaap thuis altijd in verwassen joggingbroeken enzo 😶

Kids hebben zich ondertussen uitgeleefd bij toys r us 😛

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Haha goed bezig hoor!

Ze hebben bij prenatal als het goed is de mazzeldagen ofzo van de week. Ik wil dan even een boxkleed scoren..

Handig he zo'n speelgoed winkel haha

6. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Haha al gelijk je hele lijstje geshopt! ik wilde ook nog een paar dingetjes kopen maar heeft eigenlijk geen haast.
    Morgen dus eerst de suikertest. Ik heb m nog nooit hoeven doen dus ben benieuwd. Er wordt eigenlijk ook niet verwacht dat t suiker is maar moet wel eerst worden uitgesloten.

7. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb gelijk een stapel gewassen van de nieuwe spullen 😊 zo heerlijk om bezig te zijn..

Nu dus alleen nog een fatsoenlijke pyjama, de voedingspyjama's zijn zo duur dus ik zoek een tussenweg. Iets met knoopjes ofzo.

Wij zijn uit de 1e naam, 2e en 3e zo goed als, gedichtje ook, maar de aankondigingszin niet helemaal..
    Trots en blij, dankbaar en blij, bladiebla het is het allemaal net niet.

Succes alvast morgen Elisah! Ik werd helemaal naar na die test (bleek juist ondanks het drankje lage suiker te hebben) dus zorg dat je rustig iets eet voordat je weer vertrekt. Of gaat er iemand mee?
    Ik ben dankzij de testen weer candy crush verslaafd 😕 jaar niet gespeeld maar als je dan 2u zit te wachten hihi

8. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Haha jaaa ik kijk er wel tegenop. Is zo doelloos om daar rond te hangen zonder iets te mogen eten of doen. en voel me toch altijd al beroerd bij bloedprikken dus zal geen fijne ochtend worden.

Weet iemand toevallig iets over de waarden? Wat is goed en wanneer is t foute boel

9. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Na 2 uur wachten is je waarde als het goed is weer gezakt naar minder dan 6,7. Bij mij was het 10,5 dus niet goed.
    Het drankje smaakt op zich niet vies maar het is niet makkelijk om zo'n grote beker mierzoete meuk weg te krijgen. Ik hoop dat het meevalt!

10. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Succes Elisah!

Zaterdag m'n vader gecremeerd, t was n loodzware week. Zowel mentaal als fysiek. Woensdag controle, maar volgens mij alles wel goed met de kleine, ze spartelt lekker door. Ben alleen bang dat ze nog steeds met d'r voeten naar beneden ligt...de tijd begint te dringen!

Ben blij dat we de babykamer al klaar hadden en praktisch alles al hebben. Je ziet maar weer, je weet nooit wat er tussendoor komt.

11. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lelietje: Wat moet dat een zware tijd zijn voor jullie. En zeker omdat het onverwachts is geweest. Ik hoop dat jullie een mooi afscheid hebben gehad. Sterkte XXX

Elisah: Je zal hem inmiddels wel hebben gehad. Bij mij waren de waardes
    4.4 - 2.7 (dus na de glucose is mijn suiker drastisch gedaald, voelde me toen ook erg beroerd)
    4.7 - 4.4 dit was de tweede test.
    Geloof dat boven de 7.6 na de glucose niet goed is.

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Lelietje: het leven is zo onvoorspelbaar. Dat blijkt nu wel weer.. Ontzettend verdrietig.. Hoop dat jullie op een mooie manier afscheid hebben kunnen nemen.
    Zorg goed voor jezelf en de kleine he..
    Op tijd aan de bel trekken als het niet goed met je gaat.... Het is nogal wat.. :(

13. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Het ging niet zo goed ik was flink flauwgevallen en beroerd. Ze wilden het uitstellen maar dat wilde ik niet. Het moest toch gebeuren.
    Morgen krijg ik de uitslag en een GUO

14. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Jeetje.. Dat is schrikken.
    Hopelijk morgen alles goed! Ik duim..

15. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve dames

Hoe gaat het met jullie?
    Met mij kan t beter...Heb heel veel harde buiken
    Ctg gehad en nu heb ik een funneling opening in v vorm
    Dus word vaker gecontroleerd vanmiddag weer echo etc
    Ben 31 weken 4 dagen... nog 46 dagen dan word ik ingeleid

Spannend wil zo graag ons meisje ontmoeten...
    Hebben jullie geen besloten Facebookpagina?
    Zit hier namenlijk maar weinig op deze pagina vandaar

Fijne dag dames en succes allemaal met de laatste loodjes

Xxxx

16. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    4e wondertje.. Wat houd dat in als ik vragen mag?
    Ik hoop dat alles goed blijft gaan voor je..
    Harde buiken zijn sowieso heel vervelend, weet er alles van.

Hier gisteren eerst een uur lang krampen/steken onderin mn buik om de 5 min en hielden een min aan.
    Daarna bijna een uur om de 2 min en een min lang..
    Ze deden echt pijn!! Ik denk (hoop) dat ons mannetje verder ingedaald is en dat de pijn niet voor niets was.

Hij is sinds gisteren weer veel minder beweeglijk maar als hij beweegt is het pijnlijk richtinng of bij mijn onderkant.

Lange leve de laatste loodjes!

17. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    He bah Elisah wat schrikken, hoe was de guo?

Ik zit nu te wachten op de echo..... tik tak tik tak ....

Saffira: Daar zou ik toch wel even van schrikken, zoveel regelmaat 😯

18. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames

Net weer een echo gehad
    Alles was goed en de baarmoeder mond was goed dus de boel is nog mooi gesloten
    Net groei echo gehad ivm zwangerschap diabetes
    en ben nu 31+4 dagen en ze weegt 1919 gram
    Das netjes toch?
    Ze gokken de geboorte gewicht tussen de 3 en 3.5 kilo

Dus ben heel.benieuwd

Wat wegen jullie kindjes

19. Baanaanaa

Baanaanaa Lid

10 sep 2015
    71
    0
    0
    Hoi allemaal. Ik ben helaas niet zo vaak hier te vinden maar vind het toch wel leuk om af en toe mee te spieken / schrijven.

Gecondoleerd Lelietje. Wat jammer dat je vader het nu niet meer mee mag maken. Heel veel sterkte.

4ewondertje: ik had gisteren de groeiecho en ons mannetje is al 2300 gram. Wordt een flinkerd zeiden ze! Ze hebben alleen niets gezegd over dat ze hem op tijd gaan halen of niet te lang laten zitten, en ook niets over de verdere monitoring van de groei. Krijg je later nog meer groei echo's of gaan ze er vanaf nu vanuit dat alles wel goed zit? Ben ik gister eigenlijk vergeten te vragen.

Ik begin heel onrustig te worden van de gedachte dat 'D-day' dichterbij komt. Het gekke vind ik dat het dus over 4 weken, maar ook pas over 9 weken kan gebeuren! Ik stop pas over 4 weken met werken dus ik hoop maar dat ik tussendoor genoeg tijd kan vinden om alles te regelen. Ik heb nog helemaal geen kleertjes of spulletjes gekocht, alleen de grote aankopen zoals bed, box, kinderwagen etc.

Waaaaaaaaaaah :p

20. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echo was goed! Vochtholte was niet veel groter geworden en de rest zag er nog steeds goed uit.
    Deze echoscopiste vond dat ik 2 weken eerder had moeten komen omdat door de dikte van het bot het beeld niet meer zuiver was.
    Maar dit hebben ze zelf zo gepland.
    Ukkie werd op zo'n 3100 gram geschat 😨 donderdag weer naar mijn eigen gyn en dan toch maar eens polsen hoe het beleid is mbt de grootte. Hij liep al over de 37 weken qua groei..

Deel Deze Pagina