Van de week met de controle was hij nog niet ingedaald. Gisteren wel weer felle steken down under gehad maar die heb ik wel vaker gehad dus blijkbaar betekent dat niets.. Voelde wel ineens getrappel aan de andere kant, dus wie weet is hij gedraaid? Vandaag weer een drukke dag, eindigend met een verjaardag vanavond.... zo geen zin in 😊
Herkennen jullie dit? Ik hoor soms een knak of klots geluid vanuit mijn buik. Echt heel bizar. Alsof er een waterballon stuk gaat of een botje knakt. Vind t zo vreemd.. Of is t gewoon de baby die aan t klotsen is enzo?
Nee ik herken het niet Langley.. Ik ben ineens zo moe... heb zoveel drukke dagen voor de boeg dat ik zin heb om alles af te zeggen en een potje te janken 😊 Ik hou de kinderen ook steeds korter.. terwijl even laten gaan voor iedereen beter zou zijn denk ik 😊
Hier een baby die al vanaf 20 weken goed ligt en ingedaald (maar nog niet vast in mn bekken) vanaf 30 weken, daarvoor lag hij al laag. Apart voor een 3e.. Vandaag in dord kort geshopt en op het terrasje gezeten maar daan ben ik ook een waggel eend hoor! En na de rit terug kom ik uit de auto als een oma van 95.. Banden die steken! Haha Dus languit op de bank nu.. Ik herken dat geluid ook niet hoor.. Klavertje, mijn lontje is soms ook korter. Voor jezelf kan je je idd beter minder druk maken juist maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om straks als de baby er is weer te moeten beginnen met her opvoeden. Dan maar een korter lontje... Luisteren ze straks tenminste Ben echt zooooo benieuwd hoe de jongste gaat reageren als de baby er is... 😁 jaloers of juist lief.. Het is best een pittige tante maar kan ook super lief zijn. Dus heb echt geen idee haha Geniet van het zonnetje allemaal!!
Op google lees ik dat t geluid wel vaker voorkomt. Niks ergs dus😆 alleen een beetje gek. Wat een prachtig buikje mariahh! Ik voel me soms net een olifant! 😜
Kennen jullie die vrouwen? Die wat aardigs zeggen met een onaardige boodschap er in? Zo'n buuf heb ik... die zegt net dat ik nu toch echt geen streepjes meer kan dragen want daar word ik toch echt te breed voor nu 😡 en dat op zo'n lachende toon.. Saffira: zo zit ik dus ook.. alsof ik ze nu wil drillen zodat ze straks extra goed luisteren haha Mijn jongste is ong dezelfde leeftijd als de jouwe, ben ook erg benieuwd ! Mooie buiken dames !
Ja die ken ik klavertje! Mijn eigen zussen en vriendinnen...... Over wat voor een dikke toeter ik wel niet heb/dikkie dik en dat soort dingen. En de grappen kunnen de hele dag dan doorgaan! Verschrikkelijk vind ik dat. (Plus dat zij veel dikker waren dan ik) zelf heb ik zulke grappen nooit gemaakt. Vind het veel te gemeen ook. En ze vinden zichzelf dan zo leuk...😑 En over die streepjes, die kan je makkelijk hebben! Dus lekker blijven dragen wat je wilt 😉
Mooie buiken dames!! En vind de streepjes nog goed staan hoor klavertje.. 👍 niets van aantrekken. Ze is gewoon jaloers.. Ik zal zo een foto uploaden van afgelopen week.
Ok, hij loopt steeds vast als ik het venster wil sluiten na de bijlage toegevoegd te hebben en ik raak zwaar geirriteerd hahaa Dus jullie houden er 1 tegoed van me.
Nou jaaaaaa..... Staat ie er zomaar bij!! 🙈 Prima, mijn bijdrage dus van precies 34 weken was dit.
Haha ja ik ook. Mn man zei nog.. Nou dan doe ik er een paar overhemden van me tussen . Zelf ben ik op 1e paasdag geboren.. Voor haar nu nog even te vroeg.. @de andere dames... Mooie buikjes..
Hier alles al gewassen. Moet nog wel strijken, maar hoe schattig ik die kleertjes ook vind... verheug me er niet op hoor Maar al die mini sokjes.... 😍 Love it ❤