Hahaha.. Ja dat kan ook he! 🙈 Ach, de eerste felicitaties heb je vast op zak! 😜 Ik heb sinds vanochtend pijn in mn ribben, net onder mijn borsten.. Alsof je spierpijn hebt. Mn buik is snachts ook loei zwaar als ik draai. En een soort brok in mn keel.... Denk ook elke keer omdat ik hartkloppingen heb dat mn hart het straks niet aan kan. Dus volgens mij maak ik me weer veel te druk... Rot hormonen ook die het nog eens aanwakkeren... Wat een windje buiten he! Blijf lekker binnen vandaag
Saffira: Rustig aan vandaag en lekker in de watten laten leggen. Ik ben traktaties van zoonlief in elkaar aan het zetten... waarom kies ik toch altijd traktaties met uren werk erin!? Er word van school uit gevraagd om gezonde traktaties, ik ben de enige die zich er aan houd geloof ik.. 😊 Het gaat wel super gaaf worden!
Oh nee hij is jarig in april en dat vieren we woensdag alvast op school en met kinderfeestje. Zodat dat alvast niet meer in de soep kan lopen als de baby zich aandient 😉 Geboorte traktatie wordt een zakje met snoepjes, een baby gelukspoppetje en een kaartje met Hoera een broertje eraan. Dat kan ik van tevoren klaar maken en kunnen ze mee naar huis nemen. Hieven ze op school geen zoetigheid te eten. Wat ze dan in de klas krijgen weet ik nog niet, maar iig iets wat kant en klaar is en zonder muisjes... zijn er 80 bij elkaar dus ik ga geen beschuitjes smeren 😉
Oh dat scheelt... Demi heeft een klas van 20 en noa zit op de creche, dus dat zijn er een stuk of 12. Dat is te overzien. Demi is 3 april jarig.. Heb de verjaardag opgesplitst in 2 dgn. Anders trek ik het niet denk ik. Echt veel mensen jarig bij ons in april en november, dure maandjes. 😩 Moeten jullie ook weer meer plassen? Ik overdag soms om het kwartier.. Snachts meestal maar 1x omdat ik savons niets meer drink.
Dat scheelt inderdaad... ik heb heel fijn heel diep in mijn wijsvinger gesneden, bleef.bloeden 😨 en nu moet ik nog 12 cowboys uitknippen.... au 😊 Verjaardag: groot gelijk dat je hem hebt opgesplitst.. wij doen het wel op 1 dag, maar jij hebt ws ook pubers over de vloer dan? Ik heb wel bij de uitnodiging gezet dat ze bij weeën kans hebben een kind mee naar huis te krijgen 😉 Plassen; ik voel mij echt in de maling genomen 😛 echt een gevoel alsof ik op klappen sta, komen er 3 druppels !! En dan na een kwartier idd weer.. Ik ga er 's nachts wel een paar keer uit helaas.. kan ik vast wennen 😉
Mijn buik voelt ook loeizwaar en alsof alles scheurt.. Maar helaas doet het dat ook🙈 Hier snachts ook altijd eruit om te plassen. Nou drink ik snachts ook gewoon dus niet heel gek. Maar ik ben zo dorstig! Alsof ik uitgedroogd ben altijd. Zo denk ik ook klavertje😆 alvast wennen
Langley; wat grappig, dat heb ik dus ook! Drink liters water op een dag... en als ik een glas oversla worden gelijk mijn lippen kurkdroog. Hoe zou dat komen?
Eten jullie heel zout...? Of het hoort er gewoon bij haha Ik heb er geen last van. Geen pubers maar een man die eerst moet werken dus doe alles alleen voor een groot deel vd middag en loop altijd maar heen en weer dus weet nu al dat ik aan het eind vd dag niets meer waard ben anders. En onze zijn van beide kanten gescheiden, dus grotere families dan "normaal" En dan komen de ouders van demi haar vader ook nog even op de drukste dag vertelde mn dochter vandaag. Totaal geen zin in. Maar goed.. Sssttt.. Ik kan niet slapen en meneer in mn buik ook niet.. 😞 Denk ook steeds geluiden beneden te horen. Als mn man nachtdienst heeft ben ik een stuk paniekeriger. Ik ga het maar weer proberen,mn ogen dicht doen. 😉
Nee eet niet veel zout Ben daar al een hele tijd op aan t minderen/afzien. Want ik houd veel vocht vast. Mijn voeten enkels benen handen ( carpaal tunnel syndroom ook) en af en toe mijn gezicht. Heb vooral van mijn handen en vingers veel last. Maarja familiekwaal denk... alle vrouwen in mijn fam krijgen t het 😕 Maar ben eigenlijk sinds het begin al wat meer dorstig maar hoe langer ik loop hoe erger het lijkt te worden. Misschien ook door het vocht vasthouden? Ik drink echt belachelijk veel. Hihi saffira, ik zou ook niet zo een held zijn snachts alleen. Kan mezelf ook wel gek maken dan dat ik van alles zou horen.😆
Saffira: Dan is het ook wel druk genoeg ja. Heb je de slaap nog kunnen vatten? Als mijn man nachtdienst heeft ben ik ook niet zo'n held, vooral niet met die harde wind.. Ik eet ook niet veel zout, drink ook bijna alleen maar water en geen frisdrank. Ik zag het maar als een zwangerschapsding 😊
Hier nemen de kwaaltjes aan het eind van de zwangerschap ook toe. Heb al twee nachten heel slecht geslapen terwijl ik wel moe ben. Ik begin nu toch echt vocht vast te houden. Ik krijg erg veel last van stijve en tintelende vingers. En mijn energiepeil is elke dag anders. De ene dag vrzet ik bergen werk en de andere dag ben ik niet vooruit te branden. Maar eigenlijk voel ik me heel goed! Nog maar eventjes en dan is het zover. Tralalala
Bij mij valt t mee met de kwaaltjes, behalve nog steeds bekkenpijn voel ik enkel d'r hoofd soms tegen m'n ribben drukken door die verdomde stuitligging... Vandaag begonnen met wassen! Zo leuk die kleine kleertjes aan t wasrek. Vind t wel jammer dat deze periode een stuk minder vrolijk is door t overlijden van m'n vader. Kan er minder van genieten omdat ik nog veel verdrietig ben. Ze mag van mij dan ook nog wel ff blijven zitten, zodat ik nog wat meer tijd heb om alles te laten zakken. 2 zulke levensgebeurtenissen in korte tijd is heftig...
Hier ook wel wat meer kwaaltjes. En meer vermoeid ook. En ze is ook heel bewegelijk opeens.. Wel gezellig, dat dan weer wel. Wij hebben nu alles gewassen. Nu nog strijken en vouwen. Pff.. wilde het gisteren allemaal doen, maar had er na een halve wasmand geen puf meer voor. Kan me voorstellen Lelietje, eerst moet je het ene even een plekje kunnen geven. Pff.. lijkt me echt heftig hoor.
Wou jullie even laten weten dat ik weer opgenomen ben.. Ondanks 3x 500 toch weer een bloeddruk van 168-112 Zijn nu opgehoogd naar 750. . Krijg morgen een gesprek met de gyn wil dan wel even een goed plan van aanpak want dit vind ik ook niks voel me energie en emotie loos Door die pillen alles gaat langs me heen Hopelijk kan ik van de week ook beginnen met wassen ..