Zijn we weer Gisteren eind van de middag naar huis gegaan Op de ctg leek er ook weeën activiteit te zijn maar bij inwendig onderzoek kwam hier nog niks uit.. Ze is wel goed ingedaald dus waarschijnlijk reageert mijn buik daar goed op. Mocht ik te ziek worden of de weeën beginnen gaan ze het niet meer tegen houden en krijg ik ook geen long spuitjes etc Het ziekenhuis is erg terug houdend met een plan. . Aan de ene kant wel begrijpelijk gezien de situatie ook onzeker is. Ze gaven aan 1 dag baarmoeder is 2 dagen couveuse dus we blijven het zo "lang" mogelijk rekken Tot nu toe zit beebje net onder gemiddeld dus niet heel zorgelijk qua groei.. Morgen weer terug voor de standaard controles en ergens volgende week weer naar de gynaecoloog. . Ben dan 35 weken geweest.. Vrees dat als er iets aan de hand is bij de controle met 36 weken ik idd niet meer naar huis mag dat beangstigt mij wel .. Wil nog veel doen en psychisch ben ik er nog niet aan toe.. dacht dat je hoorde af te wachten in je verlof en je hoort te vervelen.. ipv heb ik stress of alles wel optijd klaar staat en zie ik tegen elke controle weer op Het meeste maak ik me zorgen over het welzijn van de meid.. krijgt ze een goede start Hoe is haar gewicht etc. . Weiger om 44 aan te schaffen, mijn vriendin gaf dat als tip maar werd flink pissig.. Merk dat ik erg in de ontkennende fase zit.. praat er niet graag over en ook met mijn partner maak ik maar wat grapjes of vermijden we het onderwerp ( en uiteindelijk worden alle klusjes weer uitgesteld) Voel me schuldig tegenover N ze is uit haar doen en snapt er niet veel meer van Probeer jullie te volgen en hou jullie zeker op de hoogte! Fijn om zo even mijn verhaal kwijt te kunnen! Xxxxxx
jeetje Mariahh wat een verhaal... Je mag hier zeker spuien, moet je juist doen hoor, zijn we voor. Ik kan je geen advies geven, maar wel even een grote digi knuffel!! Hopelijk blijft jullie beebje zo lang mogelijk zitten. Een kleine leuke notitie uit je balkje (onderschrift). Je Meisje N is morgen 3 jaar, 3 maanden, 3 weken en 3 dagen oud!! Wel een mooie dag.
Tjonge Mariah, bij jou zit het echt niet mee... Hoop voor je dat die kleine nog even blijft zitten. Jo10 ik zag dat ik van de lijst af ben. Nu schrijf ik niet heel actief mee omdat ik echt zoooo moe ben maar ik lees wel alles. Zou je mij er weer op willen zetten? (9mei) Hier gaat alles nog goed. Wel veel harde buiken en t werken wordt steeds zwaarder maar ik wil het heel graag tot 36 weken volhouden. Even nog dus. Onze kleine ligt nog in stuit ziet er ook niet naar uit dat het nog gaat draaien, maar ik vind het wel best eigenlijk. Als ik trouwens opsta van de bank ofzo heb ik af en toe echt het gevoel dat ik die kleine plet of vastklem... zo zit mn buik in de weg. Zijn er meer die dat hebben?
Mariahh fijn dat je weer lekker thuis bent. Hopen dat de weeen nog even op zich laten wachten. Echt heel balen dat je niet volop kan genieten van je verlof.. Hopen dat de kleine nog lekker blijft zitten. Gelukkig is de zorg voor vroeg geboren kindjes wel erg goed tegenwoordig! Ik was ook de hele tijd bang voor een vroeggeboorte maar dit gaf mij wel rust. Helemaal nu ik al 34 weken ben😊 Johanna dat heb ik ook. Voelt echt heel gek. Als ik zit ga ik ook wat achterover leunen omdat ik ook bang ben dat beeb wat geklemd word.ik heb ook een heel kort bovenlijffie😜 En heb best een grote buik
@Johanna: die van mij ligt ook in stuit en heb ook heel erg het gevoel dat ik haar soms platdruk. Dat hoofdje zit natuurlijk ook heel hoog en dat geeft nou niet echt mee....ik kan ook niet meer normaal aan tafel eten. Ik houd mn bord vast en schuif het zo naar binnen hahaha Vandaag heel veel kleertjes en doeken gestreken. Geeft een gerust gevoel. Mocht ze ineens komen kunnen we de eerste dagen vooruit! Ga morgen of begin volgende week ook m'n ziekenhuis tasje klaar zetten.
Mariahh: Fijn dat je weer thuis bent. Ik kan me voorstellen dat je er nog niet aan wilt denken. Sterkte de komende tijd xx Platdrukken: daar ben ik ook wel eens bang voor, maar hij zit goed beschermd.
27. April elisah83 28. April Klavertje 6, 30 jaar, 4e kindje 4. Mei Saffira29, 31 jaar, 3e kindje 5. Mei Mamaenmini, 26 jaar en 2e kindje 6. Mei Kolibri, 3e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje 9. Mei Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje Johanna 18 10. Mei Lelietje85, 30 jaar, 1e kindje 12. Mei Langley, 1e kindje, 24 jaar 13. Mei 1992M, 1e kindje, 23 jaar 14. Mei Simone1992, 23 jaar, 1e kindje. 17. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar
Ik heb er al een tijdje last van, maar vanochtend in het bijzonder: scherpe steken aan de binnenkant van mn linkerbovenbeen/mn lies. Ze zijn heel kort (2-3 seconden) maar behoorlijk pijnlijk. Zijn dat oefenweeen ofzo??
Ik denk het niet Lelietje. Oefenweeen (of gewone weeen) houden meestal wel langer aan. Ze voelen ook niet als een felle steek. Maar ik ben natuurlijk geen dokter
Heb je het ook rond je schaambeen/vagina? Dan kan het met indalen te maken hebben. Of anders bandenpijn?
27. April Elisah83, 32 jaar, 2e kindje 28. April Klavertje 6, 30 jaar, 4e kindje 4. Mei Saffira29, 31 jaar, 3e kindje 5. Mei Mamaenmini, 26 jaar en 2e kindje 6. Mei Kolibri, 3e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje 9. Mei Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje Johanna 18, 2e kindje 10. Mei Lelietje85, 30 jaar, 1e kindje 12. Mei Langley, 1e kindje, 24 jaar 13. Mei 1992M, 1e kindje, 23 jaar 14. Mei Simone1992, 23 jaar, 1e kindje. 17. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar zo nu is hij helemaal up to date
Ik ben gisteren ook op controle geweest bij de gyn. De kleine groeit goed maar is behoorlijk groot. Hij wordt nu geschat op 3100 gram. Over 3 weken, als ik word ingeleid zal hij rond de 4000 gram zijn. Ik maak me er niet zo druk om, was ook nergens voor nodig volgens de gyn. Mijn vriend is ook bijna 2 meter en ik ben ook niet klein. Een flinke knul dus
hmm ja bij mn vagina heb ik ook wel die felle steken, dus indalen dan misschien. Jammer genoeg, want ze ligt verkeerd om...Heb nog steeds een sprankje hoop dat ze uit zichzelf gaat draaien.
Hier super goed nieuws! Medicatie slaat aan! Onderdruk zit nu rond de 80 Voel me helaas erg suf maar het helpt dus wel! Maandag een groei echo en dinsdag een bevalplan bespreken langzaam aan worden we weer wat positiever! De gyn gaf zelfs aan dat mocht het zo blijven en de groei blijft ok ik mag doorlopen tot 38/39 weken
Super Mariahh !! Lelietje; ik had die felle steken ook, maar bleek niet indalen te zijn. Dus ik hoop met je mee dat ze stiekem nog draait de komende weken. Vandaag een flink eind gelopen, was feest in de stad. 9km erop zitten 😨
Wat fijn zeg! Wel balen dat je je zo suf voelt maar echt, het einde komt in zicht... Nog even volhouden!