Yeah Mariahh !!! Wat fijn zeg !! Hoe zou het met DNM zijn? Wel erg stil daar he... En met de rest? Alles ok?? Wij wachten braaf op de uitslagen. Temp was wel 37.7, dus sokken en muts af, kruiken weg... maar de verpleging maakt zich geen zorgen.
@Klavertje6, Ik loop nog steeds rond met de kleine in me buik! Het zet gewoon niet door, helaas! Morgen controle, dus hoop dat ze een handje wil hebben.. Maar zal wel niet. Ben zo teleurgesteld, had me er zo op verheugd, en dan dit.. Bijna een week verder, bah! 🙈 ik zal wel te ongeduldig zijn. Hoop voor jullie dat jullie vandaag lekker naar huis mogen! Lekker genieten van elkaar in je eigen omgeving! 😘 fijn dat alles goed gaat! X
Even niets van mij laten horen, maar het gaat nog goed. Vanwege hoge bloeddruk wilde het ziekenhuis mij inleiden met 37 weken, maar omdat het nu enigszins stabiel blijft (zonder medicijnen maar ik moet er wel veel voor doen), mocht ik nog afwachten. Morgen weer controle en daar ben ik wel nerveus voor. Wil liever de natuur zijn werk laten doen (ook al ben ik het zat) dan inleiden. Maar ik heb alvast dik 38 weken in de pocket! Ben ik erg blij mee!!
Klaviertje gefeliciteerd!! Wat heerlijk! Late reactie van mijn kant, maar had m'n moeder een paar dagen op bezoek en gisteren stonden m'n vriendinnen ineens op de stoep voor n surprise babyshower! Zo lief! Was helemaal kapot gisteravond maar was n hele fijne middag.
Dnm; wat balen dat het niet doorgezet heeft. Kan me jouw teleurstelling goed voorstellen. Roosje; wat fijn dat je niet ingeleid hoefde te worden! Lelietje; wat lief van de babyshower! Ben je goed verwend? Kleine man blijkt maar 50cm te zijn 😊 klein en stevig dus hihi
@klavertje: jaaaa ze hadden allerlei lekkers gebakken en leuke cadeautjes meegebracht, heel lief! en dus in 1 dag op en neer naar Duitsland gereden! Zo, na dagen gezelschap van moeder, schoonouders en vriendinnen nu alleen thuis, wel ff lekker! Het huis is spik en span, alleen wat administratieve dingetjes regelen en verder gewoon chillen! Morgen doen we wel weer wat nuttigs Nog 18 dagen tot de keizersnede! Maar heb toch t vermoeden dat ze eerder besluit te komen...nergens op gebaseerd eigenlijk maar mijn intuïtie klopt vaak wel!
@Klavertje, en al lekker thuis met je ventje? Gaat alles goed? @lelietje, wat lief zeg dat ze zo een dag naar Duitsland zijn gekomen. babyshower is toch wel heel leuk. Kreeg de mijne 4 weken geleden. Echt totaal verrast!! Hier nog 1 dagje werken morgen... en dan lekker thuis rommelen. Ik geloof dat ik nu wel de opruimerietes heb opgelopen.. pfff.. alles moet schoon en opgeruimd.. whaha ik hoor mn man niet klagen. Hoe is het met de andere dames? En Yeey, ik zit nu ook eindelijk het laatste vakje van de tijdlijn.. whoaaaahhh spannend. nu gaat de tijd toch wel hard hoor.
Ik ga zo weer naar de vk voor controle. Hopen dat er 'vooruitgang' is of dat ze me voor de 3e keer wil strippen. Ik ben het eerlijk gezegd echt zat. Mijn lichaam is op en ik slaap amper. Geen goede combinatie met die fijne hormonen erbij.. Heb nog nooit zoveel gehuilt.. Pfff! Arme manlief!
@ DNM Ja dat kan zo tegenvallen als je erop hoopt dat het is begonnen, en het zet dan niet door. Maar er is in ieder geval al vanalles gaande. Nu hopen dat het strippen effect heeft. Heb je ook al wat ontsluiting? @klavertje Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie alweer lekker thuis? @saffira Hou je het nog een beetje vol? Ik ben dagen aan het aftellen tot de inleiding. Nog 4 nachtjes slapen. Maar sinds vandaag is het een beetje aan het rommelen. Dat is maar goed ook want vorige keer zat alles nog potdicht en was de kleine amper ingedaald. Ik lag net even op bed en voelde plotseling een golf van 'iets' uit me lopen vanonder Mijn onderbroek en broek zijn beiden helemaal nat. Maar het is zo moeilijk om te zeggen wat het is. Ik neem aan, als het vruchtwater is geweest, dat ik dat vanaf nu wel blijf merken. Tot die tijd ga ik er maar even vanuit dat het waterige afscheiding was. Ik heb me nu zo ingesteld op die datum van inleiding dat het bijna niet mogelijk is dat het eerder gaat beginnen...
Kolibri, ik zou de vk belllen. Grote kans dat het vruchtwater is. Zij kan dat checken.. Hier: 2 cm ontsluiting, geen tuutje meer en baby ligt erg laag. Flink gestript.. Woensdag weer check. Dnm: ik heb even gemist waar jij last van hebt dat je er zo doorheen zit? Bekken klachten toevallig? Klavertje: al thuis?
Kolibri: ik zou ook even bellen, kunnen ze makkelijk checken. Saffira: Klinkt veelbelovend, spannende dagen 😊 Wij zijn gistermiddag thuis gekomen en S doet het super! Hij huilt alleen als het echt nodig is 😊 De nachten zijn weer even wennen hoor hihi, S slaapt nog niet graag alleen en ik doe geen oog dicht met hem naast me. We laten hem nu langzaam wennen aan zijn eigen bed. Kraamhulp is er ook, is ook weer even wennen zo'n vreemde in huis 😊 liefst gaan we gelijk met zijn 6en genieten, als S is aangekomen mogen we naar buiten. Borstvoeding is goed op gang.
Lekker klavertje dat jullie thuis zijn. Ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen. Hier is alles nog rustig en eerlijk gezegd hoop ik dat dat ook zo blijft tot de datum vd geplande keizersnede. Wel veel harde buiken. Had je de verloskundige nog gebeld kolibri? Snap wel dat je er doorheen zit DNM. Je geduld wordt zo ook wel erg op de proef gesteld.
Spannend kolibri, Zou idd zomaar vruchtwater kunnen zijn! Ben benieuwd of het nou op gang komt saffira😊 Klavertje wat fijn dat S het zo goed doet, en jullie lekker thuis zijn. Ook top dat de bv goed op gang is☺ Goed nieuws van mijn kant!!😄 Vandaag weer naar het zkh geweest. Baby girl is weer even onder de loep genomen. Op de grote na zien haar nieren er beide normaal uit. Geen cystes of vocht of rare dingen te zien. Hierdoor verwachten de artsen geen gekke dingen na de bevalling. Garantie kunnen ze natuurlijk niet geven, maar ik ben behoorlijk opgelucht! Nou weer rustig ademhalen en hopelijk heerlijk slapen😆
Kolibri zou het even laten checken Door de vk spannend ook voor jou! Waarom word je ingeleid? Dnm hebben ze weer gestript ? Hoop dat het snel op gang komt! Saffira ook spannend voor jou zeg! Hopelijk barst het los! Klavertje fijn dat jullie thuis zijn en dat je bv goed loopt! Hoe vinden je andere kids hun broertje? Langley fijn dat ze je gerust konden stellen. Lekker bij komen nog even Hier woensdag weer controle vind het wel spannend omdat ik van te voren niet weet of ik weer naar huis mag .. Heb sinds een week druppies uit mijn borsten meerdere hier last van ?
Ik ben heel eigenwijs Ik heb de rest van de dag even afgekeken, en ik heb geen vochtverlies meer gehad. Dus ik ga er gewoon vanuit dat het loos alarm was. Anders had het op z'n minst nog wat gedruppeld. Sowieso is het weer rustig in mijn buik. De zeurende pijn die ik had, is ook weer weg. Ik denk dat het te maken had met indalen. @mariahh Ik word vrijdag ingeleid vanwege zwangerschapsdiabetes. Die is redelijk onder controle maar toch is inleiden bij 38 weken gebruikelijk. @klavertje Oh wat heerlijk dat je alweer thuis bent met de kleine en dat alles goed gaat. Heb je wel een beetje een fijne kraamhulp? @langley Goed nieuws!
Langley: wat een goed nieuws!! Mariahh: logisch dat dat spannend is, maar mag je evt nog wel naar huis om spullen te halen e.d.? De kids zijn stapelverliefd op hun broertje! Ze vechten niet om mijn aandacht maar om zijn aandacht 😉 Kraamhulp is een lieve vrouw hoor, maar zal stiekem ook blij zijn als we weer alleen zijn 😉 ze heeft ook niet heel veel te doen en werkt daardoor wat op de zenuwen 😊
Morgen Ladies! @mariahhh wat fijn!! zorgeloze laatste daagjes Ik doe vandaag mijn 37 weken dansje, ze mag komen! Ik tel nog 17 daagjes tot de geplande keizersnede, maar ik heb nog steeds het idee dat ze eerder komt. Ik heb een beetje spierpijn bovenin mn buik, of ik verwar het met verdrukte ribben...ik verlies ook echt veel slijmerige afscheiding, maar het lijkt er niet per se op dat dit de slijmprop is. Kolibri, het komt nu erg dichtbij voor jou! spannend!
Net in t zh geweest. Alles zag er goed uit. Die soort spierpijn bij mn ribben heb ik ook lelietje. Ik had zelf het idee dat t door de ligging van de kleine komt.
Hier ondertussen bijna dagelijks in t zh. Bloeddruk zit op t randje maar aangezien m'n moeder help syndroom bij mij had moet k elke x weet langs komen bij klachten. Me zus had pre eclapsie, dus zijn ze wel voorzichtig d'r mee. Morgen word besproken hoe verder. Klavertje gefeliciteerd! Wat zal het genieten zijn! Ben benieuwd wie de volgende is!