1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is trouwens mijn bezigheidstherapie van nu. Tijd gaat zo langzaam

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,3 KB
      Weergaven:
      7
  2. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Leuk Lallie, is dat een gipsafdruk van je buik?

3. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, klopt ben m nu aan t mozaiken. Hij is voorlopig nog niet klaar🙈Mis nog wat steentjes. Hoop dat ze vandaag nog binnen komen. En dan met voegsel afmaken

4. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Wat mooi Lallie!
    Vervelend dat je bijna dagelijks in het zhs zit, wel fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden.

Zat net bij een ander topic te lezen en daar hadden ze het over voorweeën. Hebben jullie daar last van? Hier totaal niet. Ook bij de eerste niet.
    Moet ook zeggen dat ik qua buik nog steeds niet het idee heb dat ik hoogzwanger ben. Bij mijn dochter zat ik ook nog te wachten totdat ze tegen mijn ribben ging schoppen en de zwangerschap vervelend zou worden, maar dat kwam maar niet. Ook nu heb ik nog geen schop tegen mijn ribben gehad. Misschien heb ik wel gewoon hele brave buikbaby's;).

Morgen nog wat afspraken en gesprekken voor/over onze dochter en dan kan de baby wat mij betreft komen.

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Lallie, kun je die van mij ook niet even doen? Haha
    Heb er 1 van noa en die is nog steeds niet gedaan 🙈

Voor weeen ken ik wel. Bij noa had ik ook 50 harde buiken per dag.
    Dat is nu gelukkig wel anders maar nu ook geen baby die tegen ribben aanschopt. Hij heeft me pas 2x exbt pijn gedaan en dat was van de week. Mag best een keertje..

Zo, ik ben vandaag lekker druk geweest in de hoop dat het iets doet! 😜
    Morgen weer check..

Truste all.

6. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vannacht te horen gekregen dat ik deze week nog anders ma wordt ingeleid en wat valt dat even rauw op me dak. T zat er natuurlijk aan te komen. BD was 150/100soms. Gem 95-135 maar toch. Bloed waardes zijn ook aan t veranderen. Maar ook t besef dat we nog maar heeel even met z'n 3e zijn. Werd er ineens emotioneel van. Zoonlief was logeren en wilde m zoo graag knuffelen. Vanmiddag weer op controle opnieuw prikken of er niks raars gebeurd.

7. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    Leuk Lallie , je gipsbuik😊
    Maar jeetje wat komt dat ineens snel voor jou! Deze week nog.
    Snap dat dat even schrikken is.
    Hopelijk kan je het goed laten bezinken, je mag in ieder geval snel.genieten van je wondertje!❤

8. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Oh das ff omschakelen lallie!! Succes!
    Ik vermaak me nog prima, zeker met deze mooie dagen, lekker op m'n balkon in de zon! En ik heb nog n trouwalbum maken op de to do lijst....is bijna 3 jaar geleden dus wordt wel eens tijd!
    Had vanmorgen 2x een seconde of 10-15 scherpe steken in m'n buik maar volgens mij waren dit m'n darmen ipv voorweeen!?!

9. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lallie
    Dat komt ook plotseling heel dichtbij! Weet je pas op het laatste moment wanneer ze willen inleiden? Of zit daar dan nog een dagje (of misschien twee) tussen?

Ik wil nog vanalles doen, en tegelijkertijd wil ik helemaal niets meer doen! Nog 2 dagen... :$ Het komt allemaal nog een beetje onwerkelijk op me over.
    Mijn vriend heeft dadelijk ook vakantie, maarliefst 2 1/2 week! :D

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Oei lallie ook spannend dus!
    Hebben ze je medicatie gegeven ?

Kolibri geniet nog even van je rust :) spannend dat je al precies een datum weet!

Hier eiwitten in de urine en bd weer omhoog :(
    Morgen een extra ctg en katheter en aan de hand daarvan krijg ik te horen wanneer de inleiding plaats zal vinden.
    Als het morgen niet oké is moet ik blijven als het meevalt willen ze nog wachten tot max maandag .. binnen nu en een week ben ik iig bevallen.
    Strippen kon nog niet omdat ik nog helemaal dicht zit. . Jammer had de natuur zo graag zijn gang willen laten gaan.
    Net een flink potje zitten janken. . Ben er nog helemaal niet aan toe en baal flink van al die onderzoeken elke keer die onzekerheid bah :(
    Zie enorm op tegen die katheter morgen ..

11. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mariahh: Laat die tranen maar lekker stromen, begrijp je helemaal. Ik hoop dat je nog wat dagen de tijd krijgt om de natuur zijn gang te laten gaan. Knuf !!

Hier: Heb de kraamzorg organisatie net gebeld dat ik een ander wil en minder uren 😨 voel me zo schuldiga maar ik kon er niet meer tegen.. ze werkte mij zo op de zenuwen.
    De vk kwam vandaag langs en vroeg haar naar mijn controles, ik ben al 2 dagen niet gecontroleerd maar de kraamhulp wist wel hoe mijn bm stond en hoe de hechtingen eruit zagen... knap toch 😠

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Oh klavertje dat is nooit leuk :(
    Heb het idee dat we bij elkaar in de buurt wonen dus hopelijk krijg ik haar niet hihi ;) al zijn er natuurlijk nog andere organisaties. . Ik zit bij DAT
    Krijg je een ander nu ?
    Hoe gaat het met s?
    Je kinderen bijna vakantie ?

Hier rommelt het aardig al geloof ik niet dat het nu ineens spontaan begint hoor bm mond was zelfs nog stug. . Vervelend is het wel :(

13. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit bij Careyn. En zowel vk als cb was verbaasd dat careyn in mijn woonplaats zat, blijkbaar zijn ze hier niet populair 😯 ik had de vorige keren ook careyn, in een andere woonplaats, dus ik heb niet naar andere gekeken.
    Hopelijk zit je bij DAT beter, en dan wonen we idd niet ver bij elkaar vandaan 😉

Zelfs mijn zoon zei net dat ze op de bank lag, een spelletje te spelen 😊

S doet het super, vannacht tussen de voedingen door heerlijk geslapen. Weliswaar bij mij maar toch 😊
    Bijna schoolvakantie ja, heerlijk 'uitslapen' en halve dagen in pyjama blijven 😊

Succes alvast morgen, hoe dan ook... binnen een week kunnen jullie met zijn 4en gaan genieten 😍

14. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat het zondag opname wordt(vind k best appart) en maandag aan t infuus. K laat me zoontje morgen lekker thuis, hij is nog niet leerplichtig, en wil k gewoon samen wat dingen doen. Even samen!
    Mariah waarom die katheter?
    Mijn leverwaarde gaat achteruit, nog geen eiwitten.
    Maar had bij m'n zoontje pre eclapsie dus ze willen daar niet op zitten wachten

15. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lallie: oh wat spannend! Gaan ze dan ook je vliezen breken? Of alleen een infuus? Groot gelijk dat je je zoontje thuis houdt, lekker genieten hoor !

16. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik krijg zondag een ballon en maar verwachting breken ze maandag m'n vliezen en wordt het infuus aangesloten. Ik vind t best spannend worden. Ookal is dit niet de 1e x🙈

17. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Mijn stiefmoeder werkt bij DAT. ;)

Hier bij de Waarde, als het me niet bevalt stuur ik ze ook nr huis hoor. Niet checken en wel schrijven kan echt niet..
    Groor gelijk meid.

18. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    Spannend allemaal Lallie!

Ik zit ook bij de Waarden. Hoop op een goede /leuke kraamverzorgende 😊 mijn zussen zaten daar ook met goede ervaringen.

19. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    De waarden staan wel goed bekend. Ik zit zelf bij de eilanden. Was bekend in de regio en m'n buurvrouwtje werkt er. Zij komt ook als het goed is.
    Klavertje gelijk heb je hoor betreft de kraamzorg. Heel raar dat ze geen metingen doen maar wel schrijven.
    Wanneer hoor je of je een ander krijgt?

20. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    De eilanden? Wonen we allemaal bij elkaar in de buurt? 😉

Ik denk niet dat het aan een organisatie ligt, hier 4 x dezelfde organisatie en 4 verschillende hulpen. Ik vind het lastig om iemand te vragen iets te doen. Lijkt me toch ookk niet nodig in je kraamweek?
    Morgenochtend krijgen we 3 uurtjes een ander, en vrijdag ook. Maar ik wil alleen even gecontroleerd worden (prikt ineens bij plassen) en dan hoeft ze van mij de 3 uur niet vol te maken, afhankelijk wat zij van mij en S vind hoeft ze dan ook vrijdag niet te komen 😊

Deel Deze Pagina