Wij willen het geslacht niet weten. We wisten het bij de eerste, dit wilde mijn man graag. Bij de tweede wilde ik het niet weten maar zat er een te duidelijke echo foto tussen.. Weg verrassing! Dat vond ik destijds zo jammer, ik wilde zo graag die verrassing een keer meemaken na de bevalling en dat zou nooit meer gebeuren (dacht dat ik maar 2 kids wilde). Dus wij gaan nu voor de echte verrassing. Ik hoop dat ik niks te zien krijg op de echo's. Ik wil het liefst het nieuws pas delen na een goede uitslag van de combinatietest. Maar of dat gaat lukken...
Wij willen geslacht weten Als dat op de echo's die we krijgen te zien is voor de 20 weken echo fijn, maar anders wachten we op de 20 weken echo. Niks extra's of voor betalen Heb genoeg mensen waar de bepalingen verkeerd waren dus vertrouw er niet zo,op
Ja wij willen het geslacht wel weten straks, maken er gewoon een extra echo voor haha. Kan echt niet zolang wachten 😋 ben ik veel te nieuwschierig voor. Wij gaan het vertellen na onze eerste echo denk ik. Of na de tweede pas.. Ligt eraan of het me gemakkelijk afgaat om mij mond te houden zolang.
@ geslacht wij willen bij +- 15 weken ook een geslachtsbepaling laten doen. .Ben ontzettend nieuwsgierig Mijn schoonouders weten van de zwangerschap, volgende week mijn ouders en na een goede echo ga ik het op mijn werk vertellen De rest krijgt het vanzelf wel te horen Morgen de vk bellen. Hopelijk mag ik rond 7 weken komen zodat ik het daarna kan melden op mijn werk Werk met verstandelijk gehandicapten als woon begeleiding maar heb diverse vormen van agressie op de groep Zouden ze hier rekening mee houden? Ik durf het namelijk niet eerder als de echo te vertellen
Een vriendin van mij doet dit werk ook en bij haar houden ze er absoluut rekening mee. Moet ook haast wel, vooral als je met agressie te maken hebt.. Alva: ik ga het "proberen" hoor.. Haha tot nu toe lukt het goed mijn mond te houden en dat motiveert wel om dat nog even vol te houden. Wij laten wel een geslachtsbepaling doen, maar ik vertrouw dan ook echt volledig op onze echo scopiste. Ze heeft de beste van de beste apparatuur en zoveel jaren ervaring. Bij de eerste zat ik al bij haar. Ook zag ze bij onze jongste met 12 weken en 5 dagen het geslacht al. Als ze zou twijfelen dan word de echo nogmaals gedaan. Kan me ook goed voorstellen dat sommige mensen het niet willen weten. Dat wilde ik ook, maar kan mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen denk ik Zo, het gaat hier buiten tekeer!! zelfs de hond vind het maar niets.. Slaap lekker allemaal!
Hallo meiden, ff weer bijgelezen Hier eigenlijk rustig met de kwaaltjes. Wel last van mijn darmen. en misselijk nadat ik gegeten heb maar denk dat t dan door mijn darmen komt omdat ik dan eigenlijk naar de wc moet wel aan het eind van de dag als ik mijn beha uitdoe voel ik mijn borsten. En veel puistjes!!! Verder valt t wel mee. Bij mijn eerste had ik helemaal nergens last van geen puistjes, pijn, krampjes niks! Ik voelde mij beter dan ooit en zag er ook goed en gezond uit. Soms twijfel ik nog en denk ik dat zit echt niet goed. Bj mijn eerste nergens last van maar is veel misgegaan ondanks dat ik zoveel controles had. Maar kan ook zijn dat het een meid wordt toch
Jeetje wat een hagelstenen zeg!! Mariahh, ik doe hetzelfde soort werk. Bij de eerste werd hier door de vk absoluut geen rekening mee gehouden. Kreeg pas met 10,5 week een echo en het antwoord was; het zit nog zo goed beschermd achter het schaambot. Als je een trap in de buik krijgt kan er nog niks gebeuren. Aangezien we met 12 weken van de groep moesten heb ik toen zelf een echo geregeld met 8 weken bij een echo bureau. Dan kon ik familie in ieder gev nog inlichten voor ik het al op het werk aan alle collega's moest melden. Kwaaltjes: hier nog niet heel veel. Wel erg moe, af en toe pijnlijke borsten/tepels en soms een wat kort lontje. Haha. Geslacht willen wij wel weten. Wisten we bij onze dochter ook. Het is wel praktisch. Als het weer een meisje wordt, hoeven we bijna niks bij te halen. Ons voorgevoel zegt heel erg een meisje. Hebben jullie al een voorgevoel?
Hai Meiden, Ik wil me graag bij jullie aansluiten 😊 weet pas 'echt' wanneer ik uitgerekend ben als de eerste echo is geweest, maar m'n app verwacht 8 Mei. Super blij! Nog best overdonderd, het is heeeeel snel gegaan. Nu wil ik t, t liefst van de daken schreeuwen, maarja dat is natuurlijk niet zoals t werkt. Ik heb al n dochter van 7, maar ik kan me eerlijk gezegd van de eerste periode nog maar weinig herinneren 😁 (lang verhaal) T is iig heel gek om dol gelukkig met n zwangerschap te zijn, gelijk vanaf t eerste moment, dus ik zit lekker op n wolk (haha) Als t aan mij ligt wil ik niet weten wat het word, maar aangezien t de eerste voor m'n vriend word, laat ik dat nog even in t midden. Miss denkt hij daar tzt wel heel anders over. Hebben jullie al gebeld met de verloskundige of iets?
Welkom gypsea! 8 mei leuk net als ik waarschijnlijk! Ik wil Straks de vk gaan bellen. Molensteen op mijn werk zullen ze er wel rekening mee houden. Omdat het "milde" agressie is haha klinkt stom maar zal ik wel op de groep kunnen blijven denk dat ik alleen al extra personeel moet op piepen als ik alleen al spanning opmerk. . Koali doe je het werk nog steeds? Ik roep nu nl nog met mijn grote mond ik werk echt tot 36 weken Door zodat ik na de bevalling extra lang th kan blijven.. vrees alleen dat het zwaar gaat worden Naast de verstandelijke beperkingen heb ik er ook een aantal met lichamelijke beperkingen @ wat een joekels v hagelstenen zag ik voorbij komen jeetje hopelijk geen schade idd!
Voorgevoel geslacht: denk een jongen maar weet niet zo goed of dat mijn voorgevoel is of dat dat stiekem mijn voorkeur heeft.. Uiteraard is een meid net zo welkom en zal mijn dochter dit helemaal geweldig vinden.
Gypsea gefeliciteerd en welkom Vk afspraak vorige week gemaakt idd Mariahh, kun / mag je evt nog je vakantie achter verlof aan plakken? Daarmee kun je ook verlengen of evt ouderschapsverlof ? Voorgevoel geslacht, niet echt Als ik de bakerpraatjes moet geloven mbt acne wordt het een meisje Maar aangezien wij altijd anders doen dan standaard zou wel jongetje kunnen zijn hihi
Welkom!! Voor mijn man word dit ook de 2e. Mijn eerste was een "verrassing" Mijn man is toevallig erg goed in zijn mond houden en schreeuwt niets van de daken. Sowieso wil hij eerst een goede echo afwachten en het geslacht zou hij ook gerust niet kunnen weten. Het is idd wel handig met spulletjes om te weten ja. Gelukkig is de baby kamer van Noa wit, dus de commode en het bedje gaan naar de nieuwe baby.. Jeetje wat een ballen zeg!! :-O Het is hier bijna heel de nacht door gegaan, alle straten blank, onweer van hier tot ...... Niet normaal. Kids slapen overal doorheen..... Mama niet. Mariah, kun je niet 2 weken vakantie voor je verlof plakken? Zo heb je toch de extra weken na je bevalling maar kan je toch op tijd stoppen. Je hebt je rust ook voor de bevalling echt nodig. Hier geen voorgevoel.. Dat heb ik meestal pas later en het klopte ook elke keer. Mijn man denkt een jongen, maar dat dacht hij de vorige x ook.
Hallo nieuwe dames. En gefeliciteerd! Ik heb ook een lichte voorkeur voor een jongen omdat ik al twee meiden heb. Mijn vriend heeft ook twee meiden. Dus ik verwacht ook nu een meisje. Ik heb het idee dat wij gewoon niet anders kunnen Maar natuurlijk ben ik heeel blij met een meisje!
Ik lees jullie over vk bellen en dacht ineens, oeps moet de ha nog bellen. Morgen 1430 kan ik terecht en dan word ik doorgestuurd naar de gyn Wat een hagelstenen joh!!! Hier heeft het wel geregend en wat onweer, maar aan de auto te zien niet zo heftig Welkom Gypsea, gefeliciteerd !!! Mond houden: Toen ik mijn man belde om te vertellen dat ik zwanger was (ja telefonisch, ik testte alleen maar om het uit mijn hoofd te zetten en verwachtte geen posi test) zei ik nog tegen hem, hou voorlopig je mond!! Toen ik ophing hoorde ik hem nog net roepen: Jongens mijn meissie is zwanger !! Nu wilde hij het ook gelijk aan de kids vertellen, maar stel dat het misgaat wil ik hun dat verdriet besparen. Peuter dochter begin ginsteren weer over de baby, want die zouden we toch gaan kopen!? Heb gelijk haar hartje maar gebroken en gezegd dat we dan eerst moeten sparen voor een baby Hopelijk vergeet ze het nu dan een beetje.
Lichte voorkeur mag altijd toch. En ik snap dat je er na 4 meiden samen ook wel vanuit gaat. Als het toch een jongen is heeft hij iig een hoop moeders. Een oude buurvrouw van mij had 2 knullen en die zei toen; als ik garantie had op een meid zou ik nog wel een kind willen, maar wil geen knul meer
Hoi meiden ik wil me hier voorzichtig melden. Uitgerekende datum denk 11mei. Dit wordt m'n 3e kindje. Heb in juni ons dochtertje verloren aan een open schedeltje. Dit wordt dus geen relaxte zwangerschap. Hoop dat deze frummel wel goed groeid