1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel!
    Ik lig nu in het ziekenhuis op een eigen kamer. Hier mogen we blijven tot de kleine er is. Het ballonnetje zit erin dus nu is het (6 uur) afwachten. Hopen op een paar cm ontsluiting zodat ze de vliezen kunnen gaan breken. Dat ballonnetje inbrengen deed wel even pijn maar gelukkig zakte het ook weer snel. Nu voel ik alleen nog gezeur in mijn buik, maar verder is het rustig.
    Het wiegje (baby-aquarium volgens mijn vriend) staat ook al klaar. :) Oh... Was dat ding maar gevuld..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,9 KB
      Weergaven:
      8
  2. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Heel veel succes Kolibri, spannend hoor!! Hoop voor je dat je snel je baby in je armen mag houden.

3. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat schattig kolibri ! Ik vond de aanblik van dat wiegje zo confronterend, in de goede zin uiteraard. Ineens kwam het besef dat er echt een baby uit kwam 😉

4. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Hoeft idd niet, mijn moeder had bij nr 5 om 18.00u nog niets, leek niets op een naderende bevalling te wijzen en 19.10u was mijn zusje geboren.

Hier alles goed, niets gebeurt tijdens volle maan;). Gisteren lekker van het mooie weer genoten. Controle bij de vlk was ook weer goed. Over een week eerst controle bij de vlk en 's middags nog een echo bij de gyn.
    Heb sinds gisteren het idee dat ik mei toch nog wel eens zou gaan halen. De hele zwangerschap houd ik rekening met eind april, maar nu opeens denk ik dat deze baby nog gewoon lekker 1 à 2 weken blijft zitten. Maar goed, bij mijn dochter dacht ik ook dat het nog wel 3 à 4 weken zou duren, dus zo heel goed is mijn voorgevoel niet:D.

5. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Succes Kolibri. Hopelijk heb je je kleine snel vast!

Hier ook niks gebeurt bij volle maan.
    Kon vandaag wel op de ctg zien dat mijn baarmoeder een beetje aan het rommelen is maar er was geen ritme in te zien. We wachten het maar lekker af :)

6. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Succes kolibri!! Spannend!!

Vsndaag op controle geweest, t zit nog hartstikke dicht vanonder. Prima! Ik leef gewoon naar de keizersnede op 6 mei toe..ik heb deze week heerlijk genoten van t lekkere weer, hopelijk draait de voorspelling voor de komende 2 weken nog n beetje bij en dan is t prima uit te houden zo!

7. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alles gaat goed hier. Het ballonnetje had zijn werk goed gedaan. Ik had al ruim 2 cm ontsluiting en mijn vliezen konden worden gebroken. Wat een raar gevoel is dat! Daarna hbben we een uurtje gewacht maar er kwamen geen weeen, dus nu aan de weeenopwekkers. Nu is het echte werk begonnen...

8. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier net nog op controle geweest voor zondag.
    Bloeddruk weer veel te hoog 150/100 maar geen eiwitten dus k mag morgen nog 1 dagje thuis blijven.
    Zondag word er eerst gekeken of ik evt al wat ontsluiting heb. Als dat komt de baby zondag al 😱🙈

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Spannend kolibri zet hem op!

Hè bah lallie geen klachten verder?
    Spannend hoor morgen nog lekker rustig aan doen. Alvast heel veel succes.

Ik heb morgen nog de laatste controle en krijg dan te horen over hoe en wat zondag ..

10. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mariah, vooral vocht klachten, niet normaal en hoofdpijn. Verder nog best ok.
    En jij hoe gaat t nu bij jouw.

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ook hoofdpijnen en vooral suf maar ik slik 9 pillen op een dag tegen die bd dus daar kan het ook van komen .. ben blij als ik die rotzooi niet meer hoef :)

12. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou kolibri, waarschijnlijk ben je ondertussen flink aan t werk.
    Er word iig aan je gedacht.
    Ow wat naar Mariah, ben benieuwd of we op dezelfde dag bevallen als we ook tegelijk ingeleid worden.
    K vind t bijzonder dat k geen medicatie mee krijg iig. Ze hadden nl wo gezegd dat ze wilde dat k binnen 3 dagen zou bevallen , maar wegens drukte werd t zo. Maar dan moest k vrijdag nogmaal komen.

13. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is het stil hier.... barst straks het babynieuws los??

14. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Nou hier verwacht ik nog niks hoor :):)...

15. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Ik ben vanochtend mn slijmprop met veel bloed verloren..
    Tot nu toe alles nog rustig dus van deze kant geen baby nieuws.
    ;)

16. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    Haha nou ik hoop dat ik gauw wat mag aankondigen.
    Maar vermoed dat t nog wel even op zich laat wachten😊

Wel veel harde buiken, verder geen gerommel

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik mag me morgen om 16:00 melden voor een ballon dus ook hier nog niks spannends. . Wel het idee ook vanochtend een stuk slijm te hebben verloren was heel stug dik maar zonder bloed ..

18. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik baal hier als een stekker. Net door t zh gebeld dat t morgen niet door gaat. Ze hebben te weinig personeel lopen 😱.
    Maar ondertussen laten ze me wel met een bloeddruk lopen van 100/150 zonder medicatie, wat lijkt me niet goed kan wezen 🤔

19. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Lallie bij klachten direct bellen! Ik heb 3x 750 mg aldomet en loop ook met een bd van 150-100 ik moet me met deze waardes echt om de dag melden. . Uit je zorgen hoor vooral omdat pe in je familie voor komt toch ?
    Nu ook naar huis gestuurd met de afspraak dat mocht ik ook maar iets raars voelen ik direct terug kom ..
    Hoofdpijn sterretjes lichtflitsen band gevoel moe opgejaagd bel direct en laat je niet afwimpelen desnoods nemen ze je op en stellen ze de inleiding uit als je maar in de gaten gehouden word dmv urine bloed en ctg check!

20. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat zei de verloskundige die k gister had ook😉. Maar k baal gewoon. Me psychisch aan t voor bereiden en dan is t nee sorry, morgen ochtend bellen we u wel opnieuw 🤔. Idd k vraag t morgen wel. Nu gewoon super Sacho. Pe zit idd in me familie. Gister wel de urine check gedaan en die was nog ok

Deel Deze Pagina