Saffira Spannend meis.. Nog een paar uurtjes en dan is het zover Mag ik vragen waarom je word ingeleid ? ik wens je alvast heel veel succes alvast voor morgen
**** breekt in**** Gefeliciteerd dames! Geniet ervan! Degene die nig ff mieten, succes en snel een mooi babytje in jullie handen. Saffira succes morgen! **** breekt uit****
Fijn dat het achter de rug is Lallie en van harte gefeliciteerd! Wow Klavertje! Dat is heel goed nieuws! Fijn zeg! Succes morgen Saffira! Hopelijk gaat bij jou ook alles voorspoedig!
Gefeliciteerd Lallie! Saffira wat fijn voor je dat t einde nu in zicht is. Veel succes morgen! Klavertje ook van jou goed nieuws! wat een opluchting
4e wondertje, ivm de geschiedenis van deze zwangerschap.. De invloed die het heeft op mij en de zwangerschap. Alle tekenen van een naderende bevalling alleen niets zet door. Al lang last van bekken en veel harde buiken. Angst voor de gezondheid die nu weer meer en meer aanwezig is. Slecht slapen... Gewoon, klaar ermee.. Morgen op 1 dag na 39 weken. Mooie termijn. 👍 Thnx allemaal. Ik ga nog even lekker proberen te slapen.. Truste allemaal! X
Even een korte update: Om 15 uur kreeg ik "uit mezelf" regelmatige weeën die ik nog goed kon weg puffen. Om 16:00 in bad gegaan en om kwart voor 6 was ik er klaar mee om 6 uur te horen gekregen dat ik al op 7 cm zat om half 7 kreeg ik persdrang maar mijn vliezen waren nog niet gebroken dus zat het wat uit te stellen omdat ik bang was dat het nog heftiger zou worden. Om 7 uur vond de vk het genoeg en wou ze mijn vliezen breken had al 10 cm en tijdens het breken 2 flinke persweeën. . 19:09 geboren S.ofia is 47 cm en 2620 gram klein maar ze doet het enorm goed! Saffira zet hem op morgen! Klavertje wat een goed nieuws! @bevallen dames gefeliciteerd xxxxxx
wat een fijne berichten hier allemaal! Gefeliciteerd voor de dames die al bevallen zijn. Saffira wat spannend! morgenochtend is het hopelijk voor jou ook zover. En is jullie zoon helemaal gezond! Dames hoe kunnen jullie nog slapen!? Ik word er gek van.. Deze walrus kan zich niet normaal omdraaien. Ik word gek van het maagzuur. En dan nog dat gemaal! ik heb zelf niet het gevoel dat mijn meisje (er worden er zo te zien maar weinig geboren deze maand want ik lees bij jullie allemaal over zonen!) snel zal komen. Niets spannend hier. Af en toe harde buiken en een steekje hier of daar. Maar mijn omgeving voorspeld elke dag de volgende dag.. Ik heb morgen een bruiloft en mijn schoonmoeder vroeg me net of het wel handig was om te gaan :S De ergste fantasieën malen door mijn hoofd! slapen zit er dus voor mij niet bij. Terwijl ik zoo goed weet dat ik mn energie straks heel hard nodig heb.
Mariahh: gefeliciteerd met jullie meisje!! Geniet van elkaar !! Saffira: wat fijn dat je ingeleid wordt, succes straks, ik duim voor jullie!
Saffira, heel veel succes! @ Mariahh, gefeliciteerd!!! Ik had gisteren weer controle ivm hoge bloeddruk. Hij is weer gestegen, niet naar enorme hoogte, maar ze willen geen risico's meer nemen. Uit inwendig onderzoek bleek dat ik 2-3 cm ontsluiting al heb. Ze hebben mij gisteren gestript en vanochtend verloor ik de slijmprop. Het krijgt nu de kans om vanzelf te komen, anders donderdag inleiding, precies op de uitgerekende datum! Dus 40 weken volgemaakt! Ik vind het wel enorm spannend hoor, ben er soms ook best emotioneel onder, geen idee wat mij allemaal overkomt en nu komen ook de onzekerheden over mijn talenten als moeder (kan ik het wel?). Maar hopelijk loopt het allemaal los.
Mariahh en lallie: gefeliciteerd!! Wat n hoop vroege bevallers al!! Ik maakte me gisteren druk om minder leven voelen, nou dat heeft ze gisteravond helemaal goed gemaakt!! Verder nog steeds 0 voortekenen, ben nu ook 'pas' 38 weken dus kan makkelijk nog ff duren... Saffira, succes meid!!
27. April Elisah83, 32 jaar, 2e kindje 28. April Klavertje 6, 30 jaar, 4e kindje Op 15 april bevallen 2 Mei DNM, 26 jaar, 1e kindje 4. Mei Saffira29, 31 jaar, 3e kindje 5. Mei Mamaenmini, 26 jaar en 2e kindje Op 23 april bevallen 6. Mei Kolibri, 3e kindje Op 23 april bevallen 7. Mei Korenbloem86, 30 jaar, 2e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Op 25 april bevallen 9. Mei Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje Johanna 18, 2e kindje 10. Mei Lelietje85, 30 jaar, 1e kindje 12. Mei Langley, 1e kindje, 24 jaar 13. Mei 1992M, 1e kindje, 23 jaar Op 22 april bevallen 14. Mei Simone1992, 23 jaar, 1e kindje. 17. Mei J010, 1e kindje, 31 jaar Lallie - 23 april bevallen Ik heb de lijst aangepast met de bevaldata erachter, heb het even snel gedaan. Als jullie het graag anders zien, zijn jullie vrij om het aan te passen
Allereerst: Klavertje, Mamaenmini, kolibri en Lallie gefeliciteerd met jullie zoontjes!! Mariah, gefeliciteerd met je dochter! Zoals ik een paar dagen geleden al meldde, zijn mijn man en ik vrijdagmorgen 22 april 2016 om 2:25 uur trotse ouders geworden van een prachtig ventje (tijdens volle maan dus, haha!). Donderdagmorgen om 6 uur begon het wat te rommelen, ik had continu het gevoel te moeten poepen en er kwam steeds maar een klein beetje. Later op de morgen had ik wat diarree en om 13.00uur heb ik de vk gebeld omdat ik geen leven meer voelde. Ik moest toen 2 uur op mijn linkerzij gaan liggen en dan minimaal 10 x leven voelen. Ik lag nog maar net, toen het al duidelijk was dat ik wel leven voelde en op gegeven moment was de baby aan de hik, dus hoe duidelijk moet het me gemaakt worden? Wel ging ik voor de zekerheid de weeën timen, die waren heel onregelmatig. Om 15.00uur heb ik de vk gebeld dat ik leven heb gevoeld en dat ik wel weeën had, maar erg onregelmatig; ik moest het maar even aankijken. Om 17.00uur kwamen de weeën om de 6-8 minuten en om 19.30 om de 2-3 minuten, we hebben toen de vk gebeld en die was er om 20:15, om 20:30 had ik 3 cm ontsluiting en werd mij verteld dat ik met mijn 36+6 niet thuis mocht bevallen. De vk baalde daar enorm van en heeft alles geprobeerd om mij thuis te laten bevallen, haar collega gebeld wat die zou doen, een balletje opgegooid bij de gyn, maar ik moest toch naar het ziekenhuis. Mijn man en ik zijn om 21.00 naar het ziekenhuis vertrokken. Daar werd ik aangesloten op de ctg en een band die mijn weeën registreerde. Ik kreeg infuus (dat was mijn ergste nachtmerrie, niet de bevalling, maar een eventueel infuus! Ging gelukkig goed, was wel pijnlijk en heb mijn hand 2 uur lang niet durven bewegen, pieperd dat ik ben) en om 22:30 had ik 4 cm ontsluiting. Om 13.00 leek het niet door te zetten, mocht ik onder de douche om daarna wat te gaan slapen. Eenmaal onder de douche irriteerde ik mij aan de straal en wilde toch in bad. Dus in bad en het bad vol laten lopen, tot ik opeens een soort van *pats* in mijn buik voelde en opeens heel veel vocht uit mijn vagina voelde komen. Toen was de pijn ook niet meer te houden, ik had flinke weeën, nee, dat was echt niet prettig. Ik ben afgedroogd door de zuster en mijn man en op bed gelegd. Daar bleek ik volledige ontsluiting te hebben en was het even stressen voor de vk, ook de hartslag daalde even, maar die werd al weer snel normaal. Ik had moeite met het puffen om te zetten in persen, maar toen het eenmaal gelukt was, ging het als een speer. In mijn wereld was alleen ik er, met de vk, ik zag ook alleen maar de ogen van de vk. Ze heeft mijn vagina steeds flink opgerekt, om mij te laten voelen wat ik zou voelen wanneer het hoofdje zou komen, dat deed wel veel pijn, maar het was wel prettig om te weten dat het in principe niet meer pijn zou gaan doen dan dat. Naar mijn gevoel zei ze te vaak: dit is milimeterswerk, zo weinig hij naar buiten kwam. Maar op gegeven moment ging dat over in: ja, nu gaat het snel! Ik had me erop voorbereid dat het lang zou gaan duren, tot er op gegeven moment geroepen werd: Pak het hoofje maar! Toen het hoofdje en de schouders geboren waren, mocht ik onze kleine man zelf uit mij halen en wat was dat een prachtig moment! Ik met mijn bloedfobie die mijn eigen kind aanpakt terwijl die nog niet helmaal geboren is! Wat was ik trots! De kleine man is dus geboren op de dag dat ik 37 weken zwanger was, hij was 3096 gram en 50cm. Hij doet het echt super goed, is al erg sterk in zijn nekje, tilt regelmatig zijn hoofdje op om me in mijn ogen te kijken. Borstvoeding gaat goed, al heb ik zulke stuwing, dat het er gewoon uit spuit. Ik ben niet ingescheurd of ingeknipt en heb alleen een beurs plekje naast mn vagina. Ik had een paar dagen last van spierpijn in mijn bovenarmen en in mijn stuitje en sinds gisteren doet mijn rechterbil zeer, waarschijnlijk ook van het persen. Ik heb op het moment echt werkelijk niets te klagen, de kleine laat alleen van zich horen als hij honger heeft of een vieze luier heeft. Ik geniet echt met volle teugen, ik had nooit gedacht dat dit zo mooi zou zijn. Ben wel heel moe, omdat het me niet lukt om smiddags een dutje te doen, het lukt me gewoon niet om in slaap te komen. We hebben trouwens een schat van een kraamverzorgster, dus ik laat me lekker verwennen!
Mooi om te lezen 1992M !! Ik kom maar steeds spieken naar babynieuws.. Zo weer de kleine man door weer en wind meeslepen. Dit keer naar de huisarts voor luieruitslag die meer op een schimmeltje lijkt 😯 en een naveltje die steeds weer kapot gaat..
Oh klavertje dat is niet fijn! Ik kom ook steeds kijken of er al nieuws is. Het rommelt bij zoveel dames en ik zie allemaal inleiding en ballonnetjes verhalen voorbij komen super spannend!
Vandaag een check bij de vk. Bloeddruk was hoog. Nu donderdag weer terug voor extra controle. Pas bij een onderdruk van 95 of meer moet ik dan naar t ziekenhuis. Maar dat is hij nog nooit geweest. Dus maak me nog geen zorgen. Verder rustig hier. Maar vanaf vandaag mag ik thuisbevallen. Daar ben ik wel blij mee. Zolang die bloeddruk laag blijft.
Afgelopen 2 dagen hele dag door flinke stukken van de slijmprop verloren maar vandaag tot nu nog maar een prop. En verder eigenlijk nog niks :S Morgen ben ik uitgerekend maar denk dat hij nog even blijft zitten. Geef m maar ongelijk eigenlijk met dit weer hihi