Heb het toch maar gedaan, als ik niet zo vroeg had getest had ik nog niks geweten plus de geur die er nu uit kwam kon ook niet best zijn 😂 wel met een theedoek voor mijn mond en neus 😷
Zwangerschapsverlof komt wel mooi uit zeg! De meivakantie zit er natuurlijk in maar als ik 4 weken van tevoren met verlof ga pak ik ook nog 2 weken zomervakantie mee 😃 1 week vakantie er aan vast Ja ik weet het, ik loop op de zaken vooruit 😊
Hahaha ik was 9/5 uitgerekend vd eerste en dit is zo een leuke tijd om verlof te hebben! Helaas kan ik geen vakantie erachter aan plakken maar goed dan 4 weken ff werken en dan in sept 3 weken weer... En mijn partner kan zodra ik bevallen ben 3 weken vakantie ook opnemen plus en zitten nu weer wat feestdagen tussen 3 stuks ws dat hij mss maar 2 weken opneemt en dan 2 bevallingsdagen heeft en 3 feestdagen dus een week! En dan kunnen we in sept evt samen vrij zijn...
Ik had ook al over het verlof nagedacht hoor 😊 ik denk wel dat ik 6 weken van tevoren stop. Ik werk zelf in de kinderopvang dus lichamelijk best pittig. En ben ook geen 20 meer 😜 Ik denk dat ik mijn vakantie er achteraan plak. Alleen zijn wijn in zuid laat, 23 juli pas. Ze moeten toch een vervangster voor mijn verlof regelen, dan kan die mijn vakantie misschien gelijk mee pakken. Nou beebjes, blijven plakken maar!
Ik weet ook niet of ik tot 36 weken red. Heb dan weliswaar kantoorwerk maar vorige zwangerschap werkte ik vanaf 32 weken al halve dagen en dan moet je verplicht met 34 weken verlof nemen. Wij hebben va 11 juli vakantie. Dus met 35 weken stoppen is ook wel een idee. 1 week verlof plus 2 weken vakantiedagen.. Was net bij kruidvat, weer 2 testen meegenomen 😯 ik kan niet meer stoppen haha
hey dames heeel maar dan ook heeeeel angstig wil ik me hier melden ( dinsdag nod) sinds gisteren een roze streep ( na curretage 28 juli toen we daarna weer negatief getest ) .. Dus jullie begrijpen ik ben nog behoorlijk angstig ook omdat het uiteraard nog niet mijn nod is dus kan alle kanten op .. Hopelijk lopen de testen op en is dit mijn verjaardags kado ( vandaag jarig ) en hopelijk ook een plakkertje wat een wolk van een baby word! Uitgerekende datum is voorals nu 3 mei . SPANNEND!!! Alle dames gefeliciteeeeeerd wil best op de lijst voor nu maar als het fout gaat gelieve niet bij sterretjes enz enz ... die heb ik in mn onderschrift al genoeg . Thea 30 jaar 4e kindje heb een meisje van 12 een jongen van 4 en een meisje van 2
Welkom Thea ! En ondanks de onzekerheid, toch dubbel gefeliciteerd !!! Krijg je ook vroege echo's om de onzekerheid wat weg te nemen?
Welkom Thea! Fijn dat je mee komt kletsen. Wat naar al de sterretjes, we praten elkaar door de onzekere tijden heen!
Pfff gisteren gewerkt van 9-21 en daarna flinke steken links met name Vandaag ook wel druk dagje en weer steken links. Gaat me buik nu al zeggen dat ks te veel? Heb ook een erge ijzersmaak continu in me mond en droge mond...
Die vieze smaak heb ik hier ook.. bleh Het zou goed kunnen hoor, er gebeurt nu zoveel in je lijf! Ik heb vanmorgen weer 3 testen er doorheen gejaagd, belachelijk I know
Testen is gewoon zo leuk 😊 een beetje psychologie ook. Het geeft me een soort zekerheid, terwijl het eigenlijk nog niet zoveel zegt. Maar ik geniet nog even van mijn oplopende testjes. De onderste is van vanmiddag.
Ze lopen mooi op dames Ik ga morgen ct digitaal doen Vanmiddag ineens giga steken en buikpijn, daarna toiletbezoek gedaan en even gepoept. Maar steken bleven nog wel hangen... Vaag... Lange dag gehad 11 uur op pad geweest...
Dat werd in het testen topic ook gezegd ja.. ik had er nog niet eens naar gekeken, maar als je goed kijkt zie je dat de controlestreep zelfs onderbroken is in het midden. Poeh wat een zenuwen ineens op de vroege ochtend 😊