Hier nog een zuiderling! Hier is t nogal verwarrend met voorkeur Ik dacht altijd dat ik jongens wilde. Ik wist ook zeker dat mijn eerste een jongen zou worden als ik ooit kinderen zou krijgen. Dat gevoel was zo sterk dat ik ook geen naam had voor een meid. Meteen na de bevalling wist ik al gelijk dat als ik een tweede zou krijgen dat het ook een jongen zou zijn. Nu zijn we 8 jaar verder en had eigenlijk niet gedacht dat ik ooit nog n kindje zou krijgen. Ik heb intussen wel altijd geroepen dat ik nog een meid zou willen. Is toch anders dan een jongen en dat zou ik eigenlijk ook wel mee willen maken. Maar goed nu ben ik gezegend dat als alles goed gaat ik het nog een keer mag meemaken en ik ben natuurlijk blij met zowel jongen als meid. Eerst dacht ik het wordt een meid door al die kwaaltjes en dat was eigenlijk wat ik wilde .... toch? maar misschien toch nog een voorkeur voor weer een jongen?
Ok, ga nu toch onze meisjesnaam noemen, want hij staat bij jou ertussen! wij hebben Ilva als meisjesnaam, ik had hem nog nooit gehoord, maar las het in een boek pas geleden, we zijn er helemaal weg van! Grappig dat ie op jouw lijstje staat, want zo vaak hoor je hem niet
Haha wat toevallig zeg, je kiest een naam uit die je zelden hoort en hier roept iemand hem gelijk op.. Ik heb de naam nog nooit gehoord. Leuke aparte naam. Ik heb tot nu toe nog niet 1x aan een meisjes naam gedacht.. Of dat een teken is..!? Vannacht gedroomd dat ik eerst bruin verlies had en daarna helder rood.. Heb nog nooit een miskraam gehad, was rot wakker worden zeg. Wanneer hebben jullie de Vk trouwens gebeld? Ik wou wachten tot vrijdag dan ben ik 5 weken, of hebben ze meestal liever dat je gelijk belt?
Oh ik zou gewoon bellen saffira dan hoor je van de vk wanneer je lan langskomen. Wat rot wakker worden ja bah! Gelukkig was het maar een droom.. Nonma grappig ja, je hoort het inderdaad niet vaak mij man is Bosnisch vandaar.. Slavische naam is ilva. Het moet passen bij zijn achternaam en mij kindjes. ( ik ben gescheiden van de vader vd eerste twee kids)
Ik kon me ook online aanmelden dus dat heb ik net maar even gedaan. Ze bellen je dan binnen 3 dagen. Ja gelukkig was het maar een droom! Ik vind ook dat de naam bij je andere kids moet passen en achternaam. Familie van mij hebben hun kids Toni en Benjamin genoemd. Zulke leuke mensen en vooral de eerste naam had ik NOOIT van hun verwacht. Ik heb wel veel namen die ik erg leuk vind maar die komen dan al weer zoveel in onze vrienden kring voor.. Hebben jullie daar geen last van?
Ik Wat druk hier met geklets! Kan het niet allemaal onthouden zeg! @alva toevallig hier een Rozenburger Ga nu de vk bellen dus jullie horen me zo weer
Een naam is zo persoonsafhankelijk. Bij onze dochter waren we er heel snel over uit. Nu weet ik het nog niet zo goed. Nog geen naam voorbij zien komen die er echt uitspringt. @Saffira, wat een nare droom Kan me voorstellen dat je hier wel even van schrikt. Gelukkig was het een droom. Ik slaap de laatste dagen echt onrustig en hierdoor slecht. Hebben jullie dit ook?
Jeetje MamavanMenno wat een vreselijk nieuws! Had jullie zo gegund dat het nu goed zou gaan. Heel veel sterkte toegewenst!
♥ 1 t/m 15 mei 2016 ♥ 22. April nonma, 32 jaar, 2e kindje 30. April molensteen, 31 jaar, 2e kindje taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei 10. Mei Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje 12. Mei 13. Mei 14. Mei 15. Mei Afspraken: 27 augustus amy1987, 2e bloedtest hcg 1 september, 1e bloedtest hcg 5 september dnm, intake vk 7 september nonma, echo vk 8 september Elisah83, echo gyn 16 september dnm, eerste echo! 17 september Meris, eerste echo + gyn 17 september 101984, intake en eerste echo vk 17 september koali, eerste echo vk 21 september molensteen, intake vk en eerste echo 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo 22 september mariahh, intake vk + eerste echo 24 september zoef, intake vk en eerste echo 28 september Jennifer1986, echo en intak vk 29 september koali, intake vk De lijst niet kopiëren maar gebruik quote Haal het eerste stukje tekst tussen [...] weg en de laatste.[/QUOTE]
Mamavanmenno, dat meen je niet... Wat erg schat! Ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen.... En mijn oprechte medeleven.
Ik hoorde vanmorgen dat mijn beste vriendinnetje zwanger is van de 3e Vorige keer liepen we ook 2 weken uit elkaar, echt superleuk dat we weer samen zwanger zijn! zo grappig!