O nee Werveltje!!! Wat verdrietig! Was je al ver? Wat leuk Molensteen!! Mijn beste vriendin wil nooit kinderen, dus dat is dan wel weer jammer...
♥ 1 t/m 15 mei 2016 ♥ 22. April nonma, 32 jaar, 2e kindje 30. April molensteen, 31 jaar, 2e kindje taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Suze29, 30 jaar, eerste kindje 10. Mei 11. Mei Lallie4, 3e kindje 12. Mei 13. Mei 14. Mei 15. Mei Afspraken: 5 september dnm, intake vk 7 september nonma, echo vk 8 september Elisah83, echo gyn 16 september dnm, eerste echo! 17 september Meris, eerste echo + gyn 17 september 101984, intake en eerste echo vk 17 september koali, eerste echo vk 18 september Suze29, eerste echo gyn 21 september molensteen, intake vk en eerste echo 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo 22 september mariahh, intake vk + eerste echo 23 september Eline83, intake vk + eerste echo 24 september zoef, intake vk en eerste echo 28 september Jennifer1986, echo en intak vk 29 september koali, intake vk ★sterretjes ★ Mamavanmenno ★ werveltje ★ De lijst niet kopiëren maar gebruik quote Haal het eerste stukje tekst tussen [...] weg en de laatste . quote
Je moet rekening houden met de lengte van je cyclus. Is deze langer dan gemiddeld, dan klopt de theorie van de eerste dag van laatste menstruatie niet helemaal.
Ahhh lief meiden! Jullie een voorspoedige zwangerschap gewenst! Hier is het is helaas niet de eerste keer. Voorheen had ik dun baarmoederslijmvlies waardoor ik niet zwanger kon blijven. Bij mijn dochter is het na injecties gelukt om het baarmoederslijmvlies te verdikken en daardoor zwanger te blijven. Morgen staat mijn afspraak bij mijn gyn, dus maar even overleggen hoe verder Het was dan wel een ongelukje, maar toch
Hè Nonma, onze oudste zoon is gezond. De jongste zoon heeft mozaiek downsyndroom, hij heeft niet in alle cellen een extra chromosoom 21. Hier kwamen wij na zijn geboorte achter. Een mozaiek vorm is niet erfelijk. Inderdaad 2 dochters verloren ivm downsyndroom. De laatste had ook hartafwijking.
Jeetje... Ff alles bijgelezen.. Maar 2x slecht nieuws! 😞 Wat balen!! Sterkte voor jullie beide, mamavanmenno & werveltje! 💋 Ik weet wat het is helaas.. Ik ben in mei op deze dag ons kindje verloren. Ik heb nog steeds geen rust hoor. Ookal voel ik me echt zwanger, en was de test vanmorgen knal positief. (Test streep eerder als de controle) toch blijft er angst. Want laten we eerlijk wezen, het positief testen na 4 weken is geweldig. Maar tot en met de 6e week is de kans nog 1 op 10 dat het fout gaat. Mijn vk zei zelfs : 1 op 3 zwangerschappen met 5 weken gaat door. Daar heeft ze mij niet gerust mee gesteld in ieder geval! 😖 Nog meer dames met deze onzekerheid en die nog testen? Of ben ik de enige die doordraait?!
Ik heb besloten niet meer te testen DNM, maar ben net zo onzeker...Ben hier bekend met vroege mk's helaas...misschien niet erg ingrijpend...maar mijn zelfvertrouwen heeft het een enorme deuk gegeven als het op dit aankomt... Morgen ga ik de huisarts bellen...al 7 dagen niet kunnen afgaan...ik ben opgeblazen en voel me vreselijk...alles al geprobeerd...tijd voor grover geschut...
Mamavanmenno en werveltje wat naar dat jullie niet verder mee blijven kletsen bij ons. Zo triest.. Zeker gezien jullie geschiedenis. Heel veel sterkte de komende tijd en veel geluk in de volgende ronde. DNM ik herken het maar al te goed. We kunnen alleen maar afwachten. Thats it! En laat ik daar nou niet zo goed in zijn.. Huisarts die mijn spiraal niet kan vinden? Dan bel ik zelf de gyn wel voor een afspraak ipv te wachten tot zij mij bellen: dat ding moest er voor onze vakantie uit! Daarna direct met ovulatietesten gestart omdat ik al 4 jaar niet ongesteld was en geen idee waar ik in m'n cyclus zat. Eerste menstruatie afwachten? Echt niet! Wachten met testen tot nod? No way! 9 dpo had ik m'n tuurstreepje! En dan val je in een zwart gat.... Waaaaaaah! Nu vertellen we het ook nog niemand dus ik kan er verder met niemand over praten (behalve manlief en 1 vriendin) en ik denk aan niks anders. Nu heb ik al eens een missed abortion meegemaakt waardoor ik weet dat je alle kwaaltjes van de wereld kunt hebben en het niks zegt. Dus echt geloven durf ik het niet. Kortom een hele beproeving en goede test voor mevrouw ongeduld.