Nog steeds zwanger hoor alva! Hier laatste kV gedaan en die was positief dus cb gedaan.... En nu ben ik klaar met testen
Welke cb heb je gedaan? Ik maak mijn action testen nog op, nog 3 te gaan. Yes Alva 4 weken zwanger!!!
Ik heb er nog 2 maar denk dat ik er 1 bewaar voor 5 weken. Donderdag naar de huisarts, die gaat dan de verwijzing voor de gynaecoloog maken. Ben benieuwd wanneer ik de eerste echo krijg. Volgens mij ga ik het dan pas geloven.
Zo een met weken erop? Ik twijfelde nog even of ik die zou halen. Maar ik hou het bij de action testen denk ik. Misschien spiekt de gyn vrijdag wel of er iets te zien is...
Welkom Taart ! Hebben jullie eigenlijk al kwaaltjes?? Ik loop de hele dag te boeren hoop niet dat het de voorloper van overgeven is
Ladies!!! Hier na 3 jaar ook eindelijk een positieve test. Can I join??? Uitgerekende datum: 2 mei 2016. Ik heb net alles al even terug gelezen! Gefeliciteerd allemaal!! Vanmorgen heb ik een bloedtest laten doen bij de huisarts, morgenochtend de uitslag!! SPANNEND!!!!
Zet 'm maar op 30 april. Dat lijkt me het meest waarschijnlijk Wat kwaaltjes betreft: ik was vorige week met vlagen misselijk en had vooral in de middag last van vermoeidheid. De misselijkheid was even weg, en nu ben ik vanmiddag weer echt behoorlijk misselijk. Bah... Verder niet echt.... vage dingetjes.... Vandaag wel een afspraak gemaakt bij vk. 21 sept! Wat duurt dat dan lang he? Maar goed.... we wachten gewoon tot die datum komt. Hoe voelen jullie?
Jeehee, eindelijk na bijna 2 jaar en vlak voordat we de MMM in zouden gaan, een positieve test!! Mag ik op de lijst? Datum 1 mei, 34 jaar, eerste kindje.
Roosje! Wat een geweldig nieuws! Ik ben voor iedereen blij hoor, maar voor jou, na bijna 2 jaar, toch een beetje extra! xxxxxx Je voelt je vast heerlijk!
Roosje, gefeliciteerd!!! Super blij zul je zijn na zoveel tijd!! Ik ook echt na ruim 3 jaar!! Heb echt gehuild van blijdschap... Alle spanning eruit!
Welkom roosje! Zo bijzonder !!! Nogmaals gefeliciteerd 😃 Thea: fijn dat je een vroege echo krijgt, hebben ze al gekeken naar een evt oorzaak ??
Hier vooral ongeloof. Mijn laatste "menstruatie" bestond twee dagen uit heel veel rood, en toen stopte het. Na een paar dagen realiseerde ik mij dat ik geen stolsels had gehad en toen dacht ik, laat ik zekerheidshalve nog een test doen. Deze had ik nog liggen, dus was enorm verbaasd! Tranen van geluk maar ook van onzekerheid, kijkend naar de vorige keer. Ik ga zo mijn banner maar aanpassen. Vind het fijn om hier te kletsen. In onze omgeving vertellen we het tegen niemand tot in ieder geval 12 weken.