1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Dat herken ik wel, hier inmiddels goede ervaringen. Nou ja goed, het was niet zo dat ik geen 100% aandacht voor de oudste had, maar zij niet meer voor mij!! Haar nieuwe broertje en zusje waren veeeeeel leuker dan mama.
    En zodra de baby sliep zorgde ik wel voor extra 1 op 1 tijd. Of dat ze ging helpen de baby in bad doen e.d.

Dat komt echt goed. Gisteren zat ik met 3 aapies onder een deken op de bank een film te kijken. Ze pastte alle3 nog in mijn armen, kon wel janken :)

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ben ik gelukkig niet de enige :)

3. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik krijg een echo, ik ben 4 wk geleden ook geweest, maar toen was er nog niks te zien.. Ben heel benieuwd nu, want ik weet de termijn dus niet precies!

4. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36

Oh, maar heb ik dat dan gemist? Hoe zit dat dan?

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    In mei ben ik begonnen met tarwekiemolie om mijn cyclus wat korter te maken. Op 22 juli is mijn laatste menstruatie geweest. Op 3 augustus (cd 13) kreeg ik ineens wat licht bruinverlies. Dat hield een paar dagen aan. Vrijdag 7/8, cd17, nog steeds bruin/roze verlies en wat krampen. Ik dacht wellicht dat mijn eisprong eraan kwam. Op advies van een vriendin een zw test gedaan en die was positief!! Ik dacht toen dat de kV test reageerde op mijn ei, maar zaterdags een cb test gedaan en ook die gaf aan zwanger 1-2! Het was een heftig weekend, want had nog steeds wat roodverlies, dus nu dacht ik aan een mk of een bbz.. Maandags bij de vk een echo laten maken, daar was alleen op te zien dat er verdikt bms was, maar dat kon 2 dingen betekenen: vruchtje was al weg of moest nog komen... Sindsdien ben ik door blijven testen en nu, 4 weken later, ben ik er wel redelijk zeker van dat er een beebje zit! De testen liepen steeds goed op en ik voel me megazwanger! Maandag krijgen we eindelijk bevestiging hoop ik! Dan ben ik volgens mij 7+3 (uitgaande van de enige bevruchtingsmogelijkheid)

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nonma wat spannend zeg! Hoelaat mag je maandag?
    Ben erg benieuwd naar je echo! Wat een spannende start moet dit zijn geweest!

7. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    8.50, dus lekker vroeg:) ja heel spannend en daardoor ook onzeker, pas sinds deze week begin ik het echt te geloven...

8. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Jeetje Nonma, dit verhaal kende ik nog niet van je! Wat is dat spannend voor je geweest! En nu kan ik me helemaal voorstellen dat je bloednerveus bent voor maandag!

9. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Spannend Nonma, ben ook erg benieuwd naar je echo.

Hier ook facebookloos.
    Fijn weekend verder!

10. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Hoi Allemaal!
    Ik ben Marianne, 26 en getrouwd. Heb al een zoontje van bijna 20 maanden. Vandaag veel te vroeg getest (9DPO) maar wel positief! 20 juli helaas een zeer vroege miskraam gehad. Mijn uitgerekende datum zou nu 18 mei zijn maar die red ik toch niet haha. Ik denk dat ik begin mei ga bevallen.

11. Gypsea

Gypsea Lid

23 jul 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Meiden,

Ff n vraagje, vannacht werd ik wakker met enorme buikpijn. Nu heb ik die buikpijn weer. Het zit voornamelijk in m'n onderbuik in het midden, af en toe straalt het door naar de zijkant. Het is n hele drukkende buikpijn. Herkent iemand dit?

12. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Enariamwelkom,
    Dat ken ik. Ben met me zoontje met 37w ingeleid ivm me bloeddruk. Verwacht dus ook niet dat, als alles nu goed mag gaan, k tot 40w loop.

13. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gypsia vrij normaal, d'r gebeurd veel in je baarmoeder. Geeft zo nu en dan steekjes en lichte pijn. Als je echt hevige pijn heb of bloed verlies pas zorgen maken. ;)

14. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Gypsea, bekend klinkt dit mij in de oren..
    Bij mij zijn het mn darmen of een volle blaas die die klachten geeft... :)
    Ik word er nu niet meer dagelijks wakker van...als ik er overnadenk al eindelijk 3 nachten goed geslapen...
    Ook het aan het werk zijn van de baarmoeder doet mee...
    Ik had niet verwacht dat die eerste weken zoooo zenuwslopend kunnen zijn zeg :(

15. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Ik ben ook met 37 weken bevallen, spontaan en heel erg onverwacht haha.

Ik heb nu sinds 2 dagen aanhoudende stekende lies.. Moet ik me hier zorgen om maken?

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ennairam dat kan best nog van het innesteling zijn. Ik had hier voor mijn nod ook last van!

17. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    O wat fijn om te horen! Ik ben dan ook erg vroeg... Woensdag pas m'n NOD hihi. Dankjewel, maak me gelijk al minder zorgen :)

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Heb je toevallig een lage bloeddruk?
    Ik heb altijd een lage bloeddruk maar in mijn zwangerschappen helemaal.. Normaal al van de zoute dingen inplaats van snoep maar dan helemaal.

Je lichaam vraagt om wat het nodig heeft.. Dus denk gelijk aan een lage bloeddruk bij jou haha

En over Facebook, heb je helemaal gelijk in! Net als de rest..
    Ik hoop dat ik ook eens ga stoppen met de nutteloze verslaving. ;)

19. Wondertjem

2 sep 2015
    19
    0
    0
    Gypsea ik heb ook last van buikpijn, maar in lichte mate. İk neem de kwaaltjes natuurlijk voor lief, maar het geeft zon onzeker gevoel..

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Goede morgen allemaal. .
    Vandaag gaan wij het aan ouders vertellen best een beetje spannend!
    Ook 5 weken.. is toch weer een stapje dichterbij de echo :)
    Fijne zondag allemaal!

Deel Deze Pagina