Spannend Mariahh! Ze zullen vast heel blij zijn! Ik kan ook niet wachten om het van de daken te schreeuwen! 😀 Lijkt momenteel wel of de vermoeidheid elke dag erger wordt. Daarbij loopt hier een peuter rond die echt heeeeel vervelend is...... Grrrrrr! Vandaag maar een lekkere luie zondag, fijne dag meiden!
Goedemorgen dames! Ik voel me eerlijk gezegd best goed!! Weinig klachten. Maar wel kwaaltjes zo hier en daar. Heel apart elke dag weer anders... Dan weer een dagje moe, dan weer een dag pijn in mijn onderrug. Dan weer een dagje misselijk. Elke dag weer een verassing Mariahh wat leuk, blijft bijzonder zo'n moment. Gypsia: ik ken het. Dan denk ik: kan nooit goed zijn. Maar de volgende dag is het weer over en dan denk ik weer oooh hoort er dus bij. Stoppen met Facebook oh dat wil ik eigenlijk ook wel maar zet nooit door. Stomme verslaving lijkt het wel:x Morgen komt moeders voor moeders bij mij, ben benieuwd. Fijne dag iedereen!
Dat zou best wel eens kunnen, nog niet eens over nagedacht! Als ik een migraine aanval heb gehad heb ik inderdaad ook altijd trek in zoute dingen. Fb was inderdaad een verslaving. Zodra ik koffie had gezet ging ik weer kijken wat er gebeurd was 😂 Blijkbaar mis ik nu wel alle drama in het leven van een nichtje... ruzie met haar vriend tot aan geen geld voor flesvoeding voor de baby De box wordt zo thuis gebracht, was geleend door iemand.. moet me inhouden om hem niet gelijk op te zetten haha
Haha zo nam ik vanmorgen een kijkje in onze kamer dat babykamer word waar wat spegoed opgeslagen staat van de kinderen.. Ik dacht z ik.. Haha wilde het eigenlijk gaan opruimen. Niet gedaan omdat ik nog steeds niet zo fit ben. Ben erg verkouden.. Verder wat kwaaltjes, moe, hoofdpijn, af en toe zeurende pijn in rug en buik.
Ben benieuwd of je bloeddruk idd laag is... Denk het haast wel als ik je zo hoor. Pfff dat soort verhalen komen me ook mijn neus uit zeg. Zoiets zet je toch niet op Facebook? Zou me rot schamen. Pratende darmen zijn hier nog wel het meest aanwezig van alle kwaaltjes. De box staat hier nog!! Haha.. M'n zusje krijgt in nov haar eerste kindje en we hebben ook nog een neefje van bijna 1, dus allemaal excuses om hem te laten staan. M'n man zei nog: zullen we hem afbreken en weg zetten. Ik zeg: waarom? Hij staat prima zo en anders moeten we hem straks weer tevoorschijn halen en opzetten. Hij staat mij best
Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes, steken in m'n lies inmiddels ook weg. Maar heb bij m'n zoontje en de miskraam ook nooit kwaaltjes gehad. Wij gaan het vertellen zodra we de vroege echo hebben gehad, over een week of 2. Morgen de gynaecoloog bellen! Ik twijfel een beetje of ik me nu al zal aanmelden voor MvM of nog even wacht totaan de echo... Ben toch bang dat er iets mis zal zijn. Echt nerveus...
Ik ga morgen de huisarts bellen voor een verwijzing naar de gynaecoloog. Dan ben ik 5+2. Ik wilde het graag nog even een weekje afwachten. Ik ga onder controle bij bij de gyn vanwege een schildklieraandoening. Wie gaan er nog meer naar de gyn vanwege medische achtergrond?
Oh jongens ik ben zo zenuwachtig voor morgen!!! Ik heb de hele tijd een knoop in mijn maag😖 ik denk niet dat ik vanavond erg goed kan slapen!
Nonmasuc6 morgen. Zal aan je denken. Kolibri ik kom ook onder behandeling van de gyn. Vanwege ons dochtertje natuurlijk, maar ook omdat ik hij m. Zoontje erg hoge bloeddruk had en streptokok b drager ben. Verder bel k ook morgen voor me verwijzing.
Ik duim voor je! En begrijpelijk.. Misschien een boek in bed lezen en als je merkt dat je moe word proberen te gaan slapen..?
Ja ben maar op bed gaan liggen met de tablet... Voel me ook misselijk... Ben wel moe dus misschien valt het mee vannacht!
Nonma succes morgen en hopelijk kun je lekker slapen. Hier worden de symptomen ook minder. Af en toe gevoelig in de borsten, vooral links. Darmen gaat ook steeds beter, gelukkig. Zou soms bijna vergeten dat ik zwanger ben, haha. Echt raar, ook omdat verder nog niemand het weer. Wilde vanmiddag met mijn zoontje in de octopus op de kermis. Zo'n hard draaiding. Zag bordje staan, niet geschikt voor zwangeren en dacht oh ja. Dus is ml meegegaan !
Ah jakkes!! Voordat ik zwanger werd had ik last van kramp/buikpijn aanvallen daarna moest ik dan bloed plassen. Hiervoor heb ik een ct scan vd nieren gehad, echo vd nieren, bloedonderzoek, röntgenfoto gehad maar niks op te zien.. Geen nierstenen nierbekkenontsteking of blaas ontsteking komt ook niet uit de testen. Nu ik getest had en met vakantie was geweest heb ik al 3 wk geen aanval gehad tot vanavond. En oh wat maak ik me ongerust verdorie kan wel huilen 😥 In een keer begon het de kramp en daarna zo hevig dat ik moest gaan plassen en ja hoor bloed Bij de urine. Het is geen miskraam althans zo voelt het niet het is echt weer zon aanval als dat ik 3 wk terug had gehad. Ik 'lek' ook niet is alleen bij het plassen. En helaas heb ik al eens een miskraam gehad dus weet hoe dat was.. Net bij de Huisartspost geweest en die kan niets dan de urine bekijken en weet t ook niet😒 Morgen dus weer nr de uroloog om een verwijzing voor het UMC te krijgen.. Pff ik wil n echo 😥
Jeetje Zoef, heftig kan me goed voorstellen dat je toch een echo wilt. Is het niet mogelijk om je echo in dit geval te vervroegen?
Het enige is dat ik mijn botsten voel, en dat ik nu bekaf ben. Verder eigenlijk geen symptomen, zo vreemd...