1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames! 😊

DNM, mooie test!! Met recht een knaltest!!

Ik ga me misschien na de eerste echo nog opgeven. Na m'n MK toch wat voorzichtig.

2. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefiliciteerd! Leuk dat je komt meekletsen!
    Wanneer is/was je nod?

3. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Dank je wel. Jij ook. Iedereen hier ook!! :):)

Nod was vrijdag 4 sept, (gezien een cyclus van 25 dagen gemiddeld), maar innesteling lijkt (vanwege licht bloed/bruin verlies) juist die donderdag (3 sept) geweest te zijn.

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ja ik ga nog maar eens erachteraam bellen.
    Gefeliciteerd nieuwe meiden! Welkom!

5. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    WoW wat een hoop nieuwe meiden, welkom hier.
    Nomna hoop ben benieuwd hoe het is/was!
    Spannend!

6. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Moest even zeker weten dat de test opliep van 2-3 naar 3+, en ik had de test toch nog liggen. Geeft een goed gevoel :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,3 KB
      Weergaven:
      4
  7. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Mooi roosje! Dat geeft moed inderdaad.

Ik had toch laatst gezegd dat ik, gezien het lijstje hier, vond dat ik een late echo had? Ik kon het niet laten en het zkh gebeld en nu kan ik een week eerder. Dus 21 september hihi. Erg hè

8. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en welkom nieuwe schatjes!!!! Wat leuk allemaal zeg!
    Nonma, we zijn zooooooo benieuwd!!!!! Hoe is het gegaan?!?!
    Dames waarbij moeders voor moeders is geweest, wat een super mooie testen!!!! Volgende week komen ze bij mij. Ben zo benieuwd hihi....

9. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag m'n afspraak bij de gyn gemaakt, 28sept. Dus dat duurt nog wel ff. Ben blij want me man is dan iig vrij

10. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren! Wordt volgens mij een aardige club zo. Leuk.
    Hier gaat het nog steeds goed, wel wat meer moe, maar ik vind het nog niet heel erg veel. Met fietsen merk ik het wel, had ik 2 jaar geleden ook. Heb (had) een redelijke fietsconditie, maar als ik nu een klein stukje fiets ben ik kapot. Had zaterdag gewoon spierpijn in mijn bovenbenen terwijl ik vrijdag niet eens zo heel ver had gefietst.

Het enige waar ik last van heb, is dat de tijd zo langzaam gaat:D. Voor mijn gevoel is het al een eeuwigheid geleden dat ik positief heb getest, en dan zie ik onderaan staan 5 weken en 2 dagen zwanger.
    Vandaag nog precies 8 maanden tot de uitgerekende datum:).

11. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Ik heb 25 sept een echo bij de gyn, en 7 oktober echo en intake bij de VK! Vind het zo spannend!

Ik heb woensdag pas m'n NOD.
    Net weer even een testje gedaan... Vandaag de eerste knaller! Afgelopen twee dagen alleen lichte streepjes maar vandaag de eerste knaller.

Dit keer het gevoel dat het wel goed zit. Met m'n miskraam wist al direct dat er iets fout zat. Maar blijf het spannend vinden...

12. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Hebben jullie symptomen? Ik echt helemaal niets (nog). Alleen beetje kramp in mn buik of een steekje.

Morgen nog een clearblue met wekenindicator doen. Dat maakt het nog wat meer 'echt'. Blijft onwerkelijk nog als je al 12 maanden bezig bent zonder enig resultaat. En dan ineens als je het niet verwacht een positieve test.

13. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo,

Even een recap van vandaag, voordat ik jullie verlaat:

vanmorgen de echo gehad en ik wou dat ik beter nieuws had😢 maar op de echo was volgens de vk niks te zien. Vanmiddag naar de Gyn geweest voor een second opinion.. Helaas ook hier geen goed nieuws... Het vruchtje heeft zich in het littekenweefsel van de keizersnede genesteld, dat was op zich al niet gunstig. Het hartje klopte niet (meer) en het vruchtzakje paste niet bij de termijn. Ik moet nu de mk afwachten omdat het op een plek zit waar ze niet makkelijk kunnen curetteren, maar dat kan dus nog weken duren😢 we zijn verdrietig, maar vooral over het feit dat we weer opnieuw moeten beginnen en dat ik niet weet hoe lang dit gaat duren...

Ik hoop dat jullie allemaal een onbezorgde zwangerschap tegemoet gaan met allemaal mooie kindjes in mei!

14. 1992M

1992M Actief lid

7 sep 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ook ik mag met jullie ' meedoen' . Gisteren een positieve test gehad, ik ben zo blij. 13 mei 2016 ben ik uitgerekend. Het voelt nog onwerkelijk, maar we zijn erg blij!

Nonma, ik wens je ontzettend veel sterkte, wat een verdrietig nieuws.

15. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Tjeetje, wat heftig en ontzettend klote zeg!! Heel erg veel sterkte... :( weet niet goed wat ik moet zeggen.

16. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Nonma, weet niet wat ik zeggen moet...wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte!

17. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Oh nee nonma wat ontzettend verdrietig. Je was al zo huiverig en dan komt het uit. Heel veel sterkte meid.

18. WBlond

WBlond Lid

3 jun 2013
    87
    0
    0
    Sterkte Nomna! 😞

19. Alva

Alva Niet meer actief

Oh nee Nonma, wat een klote nieuws... heel veel sterkte xx

20. Mappie

Mappie Lid

24 mrt 2009
    67
    0
    6
    Nonma wat een rotnieuws. Heel veel sterkte!
    Ik snap je gevoel van weer opnieuw moeten beginnen. Hopelijk hoef je niet zo lang te wachten en komt het snel op gang.

Ik lees elke dag nog even bij, maar het komt er zo maar niet van elke keer te reageren. Ik kijk de tijd vooruit ondertussen...

Deel Deze Pagina