Gefeliciteerd emc, wat fijn zeg! Hoe lang waren jullie al bezig? En al een heel mmm traject afgelegd als ik het goed begrijp? Lekker genieten hoor! Ik heb ook geen kwaaltjes maar dat hoeft niet perse iets te zeggen hoor Wat balen dnm! Ik zou zeker even contacten inderdaad. Sterkte! Ik heb helemaal geen kwaaltjes, ja alleen een heel klein beetje gevoelige borsten maar dat is alles... Gister mvm langs geweest, en vanmorgen eerste plasje gedaan er wordt pregnyl van gemaakt. Wist ik niet eens.
EMC Gefeliciteerd, welkom hier! DNM, jakkes.. veel sterkte.. Zonde dat het toch per persoon zo kan verschillen.. Hoop dat de bandjes werken Alva!
EMC, heb vanmorgen digitest gedaan (zondag al zo'n ouderwetse van DA eigen merk, maar mijn man geloofde die niet, haha! En ik verklaarde hem weer voor gek, omdat ik mijn eigen lichaam nu wel een beetje begin te geloven. Gisterenmorgen ontzettende misselijkheid gehad, bah). Dus vanmorgen verscheen er eerst 'zwanger' en daarna ' 2-3 weken'!
Hoi danes, even wat afwezig. Krijg allemaal niet bijgekeken hier en op fb en andere contacten ook laag. Ben zo moe, elke avond zowat 20:30 in bed... Na dag werken al helemaal drama... Dus ga volgende week halve dagen aanvragen want huishouden, leuk doen met zoontje is er amper bij... Pfff maar op die moeheid na amper zwanger gevoel. Ja nou wel veel dorst en honger, zelfs na goed diner....
Wat is dat toch, dat voor veel mannen het pas duidelijk is als er "zwanger" op de test te lezen is. Hier ook al zo. Zouden ze die testen speciaal voor mannen hebben bedacht
Ik kan misselijk zijn en tegelijk honger hebben. Dan heb ik bijvoorbeeld trek frietjes (!) Maar bij het idee dat ik die daadwerkelijk op zou moeten eten Word ik kotsmisselijk Het enige wat er goed in gaat is fruit (watermeloen!) en soep. Bij mijn eerste zwangerschap at ik ook bergen fruit, en waterijsjes. Bij mijn tweede zwangerschap had ik vooral trek in MC Donalds. Erg he!
Kolibri dat herken ik! Ik ben ook al aan het kokhalzen als ik smorgens een broodje eet met m'n zoontje van anderhalf. Maar heb wel honger. Maar ben ook nog grieperig dus miss komt het daardoor. Ben ook steeds duizelig, of licht in m'n hoofd bah
Ik ook grieperig, gelukkig nog even vakaNtie. Dus kan goed me rust nemen. Nog geen echte kwaaltjes. Die bandjes schijnen idd goed te werken. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring
Ben benieuwd... Dinsdag om half 10 komt er een vrouw van MvM. Ik moet het wel weg brengen maar dat is in Gorinchem oost en ligt praktisch naast ons dorp. Ik werk daar ook.. En hoef ze maar 1x in de week weg te brengen, dus dat is te overzien.
Vervelend om zo misselijk te zijn dames.. Bij mij werkt elke 3 uur eten goed, ofja vandaag haha . Fruit of brood gaat er goed in, misselijkheid blijft dan weg. Dinsdagochtend komt MvM bij mij.. Ben benieuwd
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd @j010Hoe ging het vandaag? Al kwaaltjes of nog steeds niets? Ohh zelfde als bij mij! Dan lopen we echt gelijk suuper leuk!
Wat leuk suze29! Gefeliciteerd! Wat fijn zo'n bevestiging van mvm! Wij hebben idd een heel mmm traject meegemaakt. Zoooo blij! Hopelijk blijft deze plakken en groeit het goed.
Wat gaaafff! Gefeliciteerd! Wowie 2-3 weken al. Ik hoop dat mijn hcg ook gewoon blijft stijgen. Heb je nog last gehad van kwaaltjes?
Thanks Anja1986! Jij ook gefeliciteerd! Gaat alles goed? Ik word ongeduldig haha nog zo lang wachten tot de echo. Wil het liefst nu al een bevestiging hebben.
Thnx meis! Alles gaat prima, paar kwaaltjes maar niks heftigs. Alleen dat wachten tot de echo is killing he.. Die bevestiging is zo belangrijk voor je gevoel. Die ongeduldigheid is herkenbaar hahaha!
Pff.. ja dat wachten.. eerst dacht ik nog dat het wel te doen is. Maar nu de laatste week is echt killing. Ben zo benieuwd!!
Ik heb de eerste echo gehad maar krijg volgende week nog een. Tuurlijk was de eerste een geruststelling maar toch ga je gelijk weer op dezelfde manier naar de volgende echo toeleven. Alles blijft onzeker de hele zwangerschap denk ik. Bij mijn eerste had ik helemaal nergens last van, geen kwaaltjes niks. Nu wel. Mijn darmen spelen enorm op, misselijkheid gespannen borsten, puistjes en zoooooo moe. Soms word ik nerveus en denk ik dat het niet goed is maar aan de ander kant geen zwangerschap is hetzelfde. Je kunt niks anders dan afwachten en zien hoe t loopt
30. April molensteen, 31 jaar, 2e kindje taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Suze29, 30 jaar, eerste kindje Klaasje82, 32 jaar, derde kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar EmC, 1e kindje, 29 jaar 14. Mei 15. Mei Afspraken: 8 september Elisah83, echo gyn 11 september Eline83 echo Jan Koning 15 september Klaasje82 6wkn echo + intake vk 15 september Kolibri eerste echo 16 september dnm, eerste echo! 17 september Meris, eerste echo + gyn 17 september 101984, intake en eerste echo vk 17 september koali, eerste echo vk 18 september Suze29, eerste echo gyn 18 september Amy1987, echo in het AMC 21 september molensteen, intake vk en eerste echo 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo 21 september Korenbloem86, intake vk 22 september zoef, intake vk en eerste echo 22 september mariahh, intake vk + eerste echo 22 september missm85, intake vk + eerste echo 22 september Wblond, intake vk + eerste echo 23 september Eline83, intake vk + eerste echo 28 september Jennifer1986, echo en intak vk 28 september Weer, echo in zkh 28 september lallie4, echo in zkh 29 september koali, intake vk 29 september Anja1986, 8 weken echo 30 september saffira29, intake + echo Vk 30 september j010, intake vk en echo vk 7 oktober EmC, echo ziekenhuis 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo ★sterretjes ★ Mamavanmenno ★ werveltje ★ nonma ★