Welkom nieuwe meiden! En gefeliciteerd! Meiden met bruinverlies. Dit betekent waarschijnlijk niks. Pas als het helderrood is, is er een probleem. Ik had bij mijn tweede zelfs donkerrood en propjes, maar hij is lekker blijven zitten. Ik had vandaag een echo. Zoals ik al wel had verwacht ben ik teruggezet naar 5 weken zwanger ipv 6+5. Er was niet veel te zien, een klein vlekje, moet de kleine spruit voorstellen, haha. Over 1,5 week weer echo, maar dan bij de verloskundige. Dan moet ie wel gegroeid zijn en hartactie hebben.
Jammer dat je niet zoveel zag Eline! Wel fijn dat je over 1,5 week weer n echo hebt! Shit emc das niet fijn.... heb je er nu nog steeds last van?
Ik heb zeer waarschijnlijk een heel vroege innesteling gehad, al op 5 dpo. Wil dat zeggen dat het vruchtje dan nu al verder ontwikkeld en gegroeid is dan wanneer ik de innesteling op 11 dpo had gehad? Of maakt dat niets uit?
Hoi suze, bruinverlies is zo goed als gestopt! Bij mij lijkt het net iets erger omdat het vermengd is met progesteron wat er uit komt! En verder ook geen krampjes meer Heb jij nog last gehad? En hoe gaat het vandaag? Ben benieuwd naar jouw echo! Die heb je eerder dan mij
Dat denk ik wel kolibrie, vanaf moment van innesteling gaat het groeien volgens mij. Wat fijn emc, gelukkig maar. Kraampjes heb ik ook niet meer, en vanmorgen ook geen bruinverlies. Toch ben ik er nog niet gerust op. Mijn borsten zijn ook helemaal niet meer gevoelig en ik pas dat dat ook een voorteken kan zijn van een miskraam. Wordt echt een killing weekend. De aaasistente zei dat als het dit wekend niet zou doorbreken dat het dan waarschijnlijk in orde zou zijn.
Hey dames is hier nog een plekje vrij? Ik wil graag meekletsen! Ik weet dat ik zwanger ben maar kan het nog niet echt geloven ondanks de 6 testen die ik gedaan heb. 2x Positieve bloedtest (ivm bloedverlies de eerste 1,5 week) ik mee mag doen aan mvm en die verschrikkelijke misselijkheid en vermoeidheid. Als alles goed mag gaan ben ik 3 mei uitgerekend! 18-9 Heb ik de eerste echo in het UVC Utrecht.
Oh Suze en emc ik duim zo voor jullie! Kolibri dat denk ik wel.. ik heb bijvoorbeeld maar een Lf van 11 of 12 en een eisprong rond dag 17 dus verwacht zelf ook wel vooruit/terug gezet te worden gezien je Banner uitgaat van een cyclus volgens het boekje. . Madeline welkom en wat een weg hebben jullie al af moeten leggen voor dit wondertje! Hopelijk heb je de 18e een hele mooie echo en kunnen jullie genieten van de zwangerschap
Madeline, welkom!! En idd, wat een weg zeg.. Ik duim en hoop op een super mooie echo voor jullie. Mag ik vragen of je echt helder rood bloedverlies had of niet? Een vriendin van me is al weer een jaar bezig en heeft een hele regelmatige cyclus van 30 dagen maar nu opeens heeft ze bloed verlies op dag 23. Niet zoveel als een menstruatie.. Kan de innesteling natuurlijk zijn geweest.. Jij hebt nog geen echo gehad ivm je bloedverlies.?
Dankje meiden! Nee ik heb nog geen echo gehad. Ik moest het van de vk nog een paar dagen aankijken en toen is het spontaan gestopt. Het was geen helderrood bloed, meer rood/roze afscheiding. De hoeveelheid wisselde per dag. Gent heeft een bloedtest geadviseerd om te kijken of mijn progesteron en hcg waardes voldoende stegen. Dat was het geval dus ik hoefde mij geen zorgen te maken.
Hee meiden We hebben een leuk fb hoekje om ook gezellig te kletsen! Niemand dat dat ziet niemand die dat leest van de bekende 😃 Lekker kletsen, frustraties delen, foto's. Misschien een tip!
Vooruit ik ben een beetje huiverig met Facebook (ben al zo internet verslaafd hihi) maar hoe kan ik meedoen?
Mams123 even een privé berichtje sturen zodat ze jullie kan toevoegen op Facebook. Misschien inmiddels al gedaan