Suze, wat ontzettend erg!!! Maar idd als je geen kramp hebt zal het hopelijk wel meevallen en hopelijk dan morgen een echo. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik weet dat dit moeilijk klinkt, maar probeer rustig te blijven en te ontspannen op bed ofzo. Maar ik weet ook dat dit op dit moment onmogelijk is.... Ik wens je heel erg veel sterkte en mijn duimen draaien voor je schat! Hou je ons op de hoogte?! Een hele dikke kus en knuffel! 😘 ❤ 😘 ❤
Jullie reageren allemaal zo lief, dat doet me zo goed dat ik nu weer zit te huilen. Wat een emo achtbaan is dit zeg, pffff. Jullie woorden geven mij weer kracht. Ik ga morgenochtend meteen de gyn bellen. En wat naar ook voor jou emc... Ga jij morgen ook de gyn bellen?
Jennifer wat fijn dat het weg is!! Nu duimen dat kleintje goed aan het groeien is. Bij mij is het ook even weg. Alleen met inbrengen lutinus zie ik iets van bruinig op het stokje. Hopelijk blijft het bij iedereen goed en ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap!
Ik heb nog niet gebeld en heb pas 7 okt een eerste echo. Ik ga morgen ook meteen bellen naar het ziekenhuis ! Duimduim!
Ja dankjewel. Ik hoop ook dat alles bij jou goed gaat en de kleine beeb blijft plakken!!! Ook voor alle andere dames natuurlijk!!! Fijne avond nog schatjes!!! Dikke kus en knuffel! 😘 ❤
Ik had geen idee wat lutinus is, maar nu even gegoogled. Dat moet je met een stokje inbrengen? Tot wanneer in de zwangerschap? Jullie ook fijne avond meiden!
Hey suze, wat schrik k van jouw berichtje. Hoop zo dat t niets is en je frummel gewoon groeid. Hou ons op de hoogte
30. April molensteen, 31 jaar, 2e kindje taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Suze29, 30 jaar, eerste kindje Klaasje82, 32 jaar, derde kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar EmC, 1e kindje, 29 jaar 14. Mei 15. Mei Afspraken: 15 september Klaasje82 6wkn echo + intake vk 15 september Kolibri eerste echo 16 september dnm, eerste echo! 16 september Elisah83, 2e echo gyn 17 september Meris, eerste echo + gyn 17 september 101984, intake en eerste echo vk 17 september koali, eerste echo vk 18 september Suze29, eerste echo gyn 18 september Amy1987, echo in het AMC 21 september molensteen, intake vk en eerste echo 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo 21 september Korenbloem86, intake vk 22 september zoef, intake vk en eerste echo 22 september mariahh, intake vk + eerste echo 22 september missm85, intake vk + eerste echo 22 september Wblond, intake vk + eerste echo 23 september Eline83, intake vk + eerste echo 28 september Jennifer1986, echo en intak vk 28 september Weer, echo in zkh 28 september lallie4, echo in zkh 29 september koali, intake vk 29 september Anja1986, 8 weken echo 30 september saffira29, intake + echo Vk 30 september j010, intake vk en echo vk 7 oktober EmC, echo ziekenhuis 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo ★sterretjes ★ Mamavanmenno ★ werveltje ★ nonma ★
Ik hoop dat je al heel snel terecht kunt. Die spanning is echt supervervelend. Als de bloeding plotseling minder is, of zelfs is opgehouden dan lijkt me dat toch wel een goed teken. Dus probeer de zonnige kant te blijven zien. Dikke knuffel.
Suze , wat ontzettend schrikken zeg kan me je gevoel heel goed voorstellen. Zo lang het nog bij een beetje blijft is er zeker nog wel hoop. Mijn MK was niet met krampen, maar wel echt veel bloedverlies. Meer dan een normale ongesteldheid. Dus ik hoop dat dit bij jou gewoon te verklaren valt vanuit een bloedvat of eventueel gevoelige bm. Zal fijn zijn als ze je morgen een echo toezeggen. Goed op je strepen gaan staan, ik merkte toen dat ik flink m'n best moest doen voor een echo. Emc, Pff ook al zo schrikken. Ik duim echt voor een bloedvaatje. Zeker aangezien het steeds wat druppeltjes zijn. Maar bah wat een onzekerheid dan hoop ook dat jij eerder terecht kan. Niets is zo vervelend als die onzekerheid na bloedverlies.
Meiden, Even een update. Vanochtend met het ziekenhuis gebeld en ik moest afwachten. Ze zeiden dat ik nu nog te pril zwanger was en ze niets kunnen zien. Als mijn bloedingen niet zo erg zijn als een normale menstruatie dan hoef ik me nog geen zorgen te maken. Meestal gaat het gepaard met veel kramp en als het een bbz was dan zou ik al krom liggen van de pijn. Ze heeft me toch beetje gerustgesteld en nu maar even afwachten! Hoe gaat het met jou Suze?
Ja met een stokje inbrengen en tot de 12e week gebruiken als ondersteuning progesteron. Suze heb jij alleen bruinverlies en geen rood en heb je ook stolsels? Beetje slijmverlies?
Hoe ver ben jij nu emc? Ik heb net ook gebeld, en kan om kwart voor 10 terecht voor een echo. Ik zit nu op 6.4 als mijn berekening klopt. Tegen mij zeiden ze toch ook wel dat het alsnog niet goed kon zijn dat het 2 kanten op kon. Vind je het niet vreemd dat zij zo van een afstand zeggen dat er niets aan de hand is? Zou je niet wat meer kunnen pushen voor een echo?
Hey suze, miss een stomme vraag, maar je ben 2dagen voor mij uitgerekend zag ik op de lijst, maar onze banners schelen 6dagen.... Ik hoop iig dat je babeje goed groeid en dat je zo goed nieuws krijg
Suze succes! Hopelijk is alles goed, hier vandaag ook weer bruinverlies. Ik wacht tot volgende week dan heb ik de eerste echo. Maar m'n positieve gevoel word wel minder nu..