Helaas niet goed... Er was niets te zien alleen dik baarmoederslijmvlies. De gyn denkt aan een vroege mk, maar ze wist t niet zeker. Vanmorgen ook opeens krampen, maar dat is nu weer weg. Er is bloed geprikt en daar krijg ik straks de uitslag van. Dan wil ze woensdag weer kijken met een echo en bloed prikken, maar ik heb er een hard hoofd in. Wat een spanning dit... ik hou jullie op de hoogte!
Suze wat rot sterkte! Is er nog een kleine kans? Gezien je termijn zou je wel denken dat er iets te zien moet zijn, of niet? Bah wat klote zeg. EMC, bij mij zeiden ze toen hetzelfde. Ik heb uiteindelijk toch aangedrongen op een echo. Voor m'n eigen gemoedstoestand. Die onzekerheid vond ik zo vreselijk. Maar moest er wel moeite voor doen. Dus als je er niet gerust op bent om nog af te wachten, gewoon nog een keer bellen!
Ohnee Suze. Dat is helemaal niet het bericht wat je wilt horen. Dat ziet er niet best uit... En weer twee dagen vol onzekerheid. Sterkte meid. Dikke knuffel...
Net gebeld Door de gyn. Hcg is maar 500, en dat is veel te weinig. Bloedverlies was net ook weer erger. Woensdag moet ik terug en wordt er opnieuw bloed geprikt. Als het lager is en het bloeden zet Door is het een mk. Als het oploopt dan is t kijken hoe dat verder loopt. Ik heb er zelf n hard hoofd in...
Dit is niet wat ik gehoopt had te lezen. Ik ga niet zeggen dat er nog hoop is, dit klinkt allemaal niet goed toch? Daarom wil ik je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie snel een gezonde zwangerschap is gegund! Knuffel
Suze, wat vind ik dit ontzettend k*t voor je zeg! Heb er geen woorden voor.... hou je haaks meid..... xxxxxx
Al die spanning en vervelend nieuws op het forum, maakt me behoorlijk onzeker. Morgen heb ik dus mijn eerste echo. Ik heb geen signalen dat er iets NIET goed is, dus ik probeer positief te blijven. Maar pfff... zo'n eerste echo vind ik doodeng! Ik hoop dat ik vannacht nog een oog dichtdoe.
Oh suze wat naar allemaal!!! Word er zelf een beetje emo van omdat ik het zo met je te doen heb....Ik wil je niets anders dan sterkte wensen...Heel veel liefs van mij!