Helaas hier ook geen goed nieuws Had maandag as echo gepland met 8 WK 1 dag Maar vannacht roze afscheiding vertrouwde het niet dus gebeld en mocht komen voor echo Eerst zei se dat alles te klein was voor wat ik beweerde maar nav mijn data kon niet anders dan minimaal 7 weken te zijn dus er moest wel iets zitten en dat zat er dus njet. Ook was de bm onrustig dus ws bezig met mk proces...
Jeetje Molensteen... Sterkte!!! Het houdt niet op hier he?? Alleen maar negatieve berichten. Ik begin hem echt te knijpen nu hoor voor morgen... Gadver!!! Ik wil zo de lijst even overzichterlijker en duidelijker maken.. Maar vind het geen leuk werk om sterretjes toe te voegen BAH!! Wat is de natuur toch oneerlijk!!
suze, Emc en Molensteen. Wat verschrikkelijk !:!@! dat het bij jullie allemaal zo anders loopt. (Ik weet helaas ook hoe dat is) Ik voel me er nogal ongemakkelijk bij om mijn verhaal hier nu te vertellen, want ik snap waar jullie nu doorheen gaan. Maar ik ben voor mezelf momenteel ontzettend blij en dat wil ik heel graag delen. Lastig dus... Ik hoop dat jullie dat snappen... Knuffel! Mijn eerste echo On 12.00 uur had ik de afspraak in het ziekenhuis. Al de hele ochtend liep ik heen en weer door het huis. Alles wat mijn vriend zei ging nogal langs me heen. Maar gelukkig hebben we er nog wel goed over gepraat en kon hij me gerust stellen. Op weg naar het ziekenhuis werd ik groen van misselijkheid. Meer van de zenuwen dan door de hormonen. In het ziekenhuis zag ik de ene na de andere dikke buik voorbij lopen. Hm, niet teveel naar kijken... Ik was al gauw aan de beurt. Eerst een algemeen vragenlijstje beantwoord over allerlei datums enzo. Jaja, kom nou op met die echo! Eindelijk mocht ik gaan liggen. Het werd natuurlijk een inwendige echo. Ik lag op mijn rug te staren naar een grote monitor boven me. Het 'echoding' voelde even raar, maar niet pijnlijk ofzo. En toen beeld... Sneeuw, zwarte vlekken, grijze vlekken, nog meer sneeuw... 'Kijk! Hier zien we het vruchtzakje, hier het dooierzakje en hierrr... Hebben we een mooi kloppend hartje!' 'Wheeeheeeeeee, boehoeeee, wheeeeeee....' *snotterdesnotter* Alle spanning viel van me af. Wat bijzonder! Ze heeft het kindje gemeten, de lengte klopte precies met de vermoedelijke termijn. Het aantal hartslagen was perfect. De start kan niet beter, zei ze. Daarom moesten we achteraf natuurlijk wel gebakjes gaan eten! En daarom ben ik nu nog misselijker, maar dat maakt niet uit. Ik zit nog steeds met een grote glimlach op mijn gezicht. En eindelijk durf ik dan te gaan schrijven in mijn '9 maanden dagboek' wat ik al een tijdje heb liggen. Nu is het echt!
Gefeliciteerd Kolibri!!! Wat een fijn en geruststellend nieuws voor jullie.. Nu gaan genieten hoor!! Ik hoop morgen net zulk nieuws te mogen krijgen na de MK. Maar ben zoooooo bang! Gelukkig mag ik ook vroeg op de dag en hoef ik dus niet de hele dag te wachten.. Maar de zenuwen zijn er nu al. Vanavond vroeg naar bed, des te eerder is het morgen.. pfff...
Ah Suze Emce en molensteen wat een rot nieuws! Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Echt heel verdrietig om te lezen deze berichten Gelukkig zitten er ook nog mooie goede echo's tussen dus meiden die nog in onzekerheid zitten houd hoop Ik heb vorige week een goede echo gehad en mag morgen weer.
Kolibri gefeliciteerd met de goede echo! Fijn gevoel he 😄 Ik word ook nerveus voor volgende week omdat hier al zoveel slecht berichten zijn. Sterkte dames ik leef met jullie mee! 😚
Molensteen, wat erg! Ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte. Kolibri, wat een mooie echo!!!! Aaaaaah ben zo blij voor je!!!! Eindelijk ook weer eens goed nieuws!!!!! Ik moet nog 2 weken wachten grrrrrr... Hopelijk morgen nog meer goed nieuws!!!!!
Leuk kolibri fijn dat t allemaal klopte met alles! Een hele gerustelling! Geniet er lekker van meis Hier wat bruin verlies in m'n inlegkruisje gehad vanmorgen schrok me kapot ik dacht neeeee daar gaan we weer! Verder niet meer na de wc gehoeven maar kijk de hele tijd in m'n onderbroek... M'n borsten zijn vandaag ook minder gevoelig dan anders..... Njaa nog twee daagjes tot de echo
Wat een uiteenlopende berichten. Ik word verdrietig van de mindere berichtjes, maar vind het zo mooi dat we hier onze leed&geluk kunnen delen. Ik gun iedereen zo een onbezorgde zwachterschap! Kolibrie, ik ben enorm blij voor je, hoop dat je nu kan genieten van je zwangerschap, met de kwaaltjes die erbij horen. Zelf heb ik totaal geen energie meer, maar de laatste dagen is de misselijkheid wel iets minder. Van het weekend bbq georganiseerd met mn man, maar voelde me zo beroerd, gelukkig toen iedereen er was en ik wat gegeten had, was het wat minder. Ik heb nog wel telkens soort van menstruatiekrampjes, maar ga er vanuit dat dit erbij hoort. Ik was blij dat ik vanmiddag een taak had die ik zittend kon doen, helaas moeten afstaan aan een zwangere collega, maar ja, kan moeilijk zeggen: hee ik ben ook zwanger. Nog even paar weken wachten voordat ik het ga vertellen, eerst een afspraak maken voor een echo en na een goede echo willen we het gaan vertellen aan iedereen. Kan niet wachten!
30. April molensteen, 31 jaar, 2e kindje taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Suze29, 30 jaar, eerste kindje Klaasje82, 32 jaar, derde kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar EmC, 1e kindje, 29 jaar 14. Mei 15. Mei Afspraken: 15 september Klaasje82 6wkn echo + intake vk 15 september Kolibri eerste echo 16 september dnm, eerste echo! 16 september Elisah83, 2e echo gyn 17 september Meris, eerste echo + gyn 17 september 101984, intake en eerste echo vk 17 september koali, eerste echo vk 18 september Suze29, eerste echo gyn 18 september Amy1987, echo in het AMC 21 september molensteen, intake vk en eerste echo 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo 21 september Korenbloem86, intake vk 22 september zoef, intake vk en eerste echo 22 september mariahh, intake vk + eerste echo 22 september missm85, intake vk + eerste echo 22 september Wblond, intake vk + eerste echo 23 september Eline83, intake vk + eerste echo 28 september Jennifer1986, echo en intak vk 28 september Weer, echo in zkh 28 september lallie4, echo in zkh 29 september koali, intake vk 29 september Anja1986, 8 weken echo 30 september saffira29, intake + echo Vk 30 september j010, intake vk en echo vk 7 oktober EmC, echo ziekenhuis 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo ★sterretjes ★ Mamavanmenno ★ werveltje ★ nonma ★
Even de lijst erbij gepakt. Ik vond het zelf ongepast om sterretjes te plaatsen.. Weet niet wat jullie zelf willen meiden?
EMC, suze, Molensteen, een digitale dikke knuffel, woorden schieten tekort... Hoewel ik een mooie echo met 6.6 weken had, blijf ik nerveus. Het blijft spannend, vooral de eerste periode tot 12 weken. Maar helaas hebben we er geen invloed op, dus daar probeer ik de ergste zenuwen mee te verhelpen.
Lieve meiden, waar ik zo bang voor was is gebeurd. Ik heb een miskraam. Het bloeden is heel heftig nu, en ik heb enorme krampen. De stolsels en het bruine is eruit, en ik verlies nu veel helder rood bloed. Ik heb de afspraak voor morgen afgezegd, het opnieuw hcg meten met bloedprikken is niet meer nodig. Als heb ik de bevestiging niet vanuit het ziekenhuis/gyn, voor mij is het nu duidelijk. Vrijdag hebben we een afspraak voor een echo, en dan hoop ik te horen dat alles schoon is en we weer verder kunnen. We zijn intens verdrietig, dit liefje was zo welkom. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. En alhoewel het nog niet een echte baby was, maar alleen vruchtje zijn wij nu toch aan het rouwen. We hopen dat het snel wel goed mag zijn. Lieverds, ik wens jullie allemaal een gezonde en voorspoedige zwangerschap met in mei een gezond kindje. Dikke knuffel van mij X ps ik mag een sterretje achter mijn naam.....