1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Helaas hier ook geen goed nieuws
    Had maandag as echo gepland met 8 WK 1 dag
    Maar vannacht roze afscheiding vertrouwde het niet dus gebeld en mocht komen voor echo
    Eerst zei se dat alles te klein was voor wat ik beweerde maar nav mijn data kon niet anders dan minimaal 7 weken te zijn dus er moest wel iets zitten en dat zat er dus njet.
    Ook was de bm onrustig dus ws bezig met mk proces...

2. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    :(molensteen ook jij sterkte, ik zou haast zeggen ok stop met schrijven hier.

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Molensteen, nogmaals heel veel sterkte :( zo oneerlijk allemaal!

4. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Jeetje Molensteen... Sterkte!!! :(

Het houdt niet op hier he?? Alleen maar negatieve berichten. Ik begin hem echt te knijpen nu hoor voor morgen... :( Gadver!!!

Ik wil zo de lijst even overzichterlijker en duidelijker maken.. Maar vind het geen leuk werk om sterretjes toe te voegen :( BAH!! Wat is de natuur toch oneerlijk!!

5. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1005 kolibri, 15 sep 2015
    Laatst bewerkt: 15 sep 2015
    suze, Emc en Molensteen. Wat verschrikkelijk €!:!@! dat het bij jullie allemaal zo anders loopt. (Ik weet helaas ook hoe dat is) Ik voel me er nogal ongemakkelijk bij om mijn verhaal hier nu te vertellen, want ik snap waar jullie nu doorheen gaan. Maar ik ben voor mezelf momenteel ontzettend blij en dat wil ik heel graag delen. Lastig dus... Ik hoop dat jullie dat snappen... Knuffel!

Mijn eerste echo
    On 12.00 uur had ik de afspraak in het ziekenhuis. Al de hele ochtend liep ik heen en weer door het huis. Alles wat mijn vriend zei ging nogal langs me heen. Maar gelukkig hebben we er nog wel goed over gepraat en kon hij me gerust stellen. Op weg naar het ziekenhuis werd ik groen van misselijkheid. Meer van de zenuwen dan door de hormonen. In het ziekenhuis zag ik de ene na de andere dikke buik voorbij lopen. Hm, niet teveel naar kijken... Ik was al gauw aan de beurt.
    Eerst een algemeen vragenlijstje beantwoord over allerlei datums enzo. Jaja, kom nou op met die echo! Eindelijk mocht ik gaan liggen. Het werd natuurlijk een inwendige echo. Ik lag op mijn rug te staren naar een grote monitor boven me. Het 'echoding' voelde even raar, maar niet pijnlijk ofzo. En toen beeld...
    Sneeuw, zwarte vlekken, grijze vlekken, nog meer sneeuw...
    'Kijk! Hier zien we het vruchtzakje, hier het dooierzakje en hierrr... Hebben we een mooi kloppend hartje!'
    'Wheeeheeeeeee, boehoeeee, wheeeeeee....' *snotterdesnotter*
    Alle spanning viel van me af. Wat bijzonder!
    Ze heeft het kindje gemeten, de lengte klopte precies met de vermoedelijke termijn. Het aantal hartslagen was perfect. De start kan niet beter, zei ze.
    Daarom moesten we achteraf natuurlijk wel gebakjes gaan eten! En daarom ben ik nu nog misselijker, maar dat maakt niet uit.
    Ik zit nog steeds met een grote glimlach op mijn gezicht. En eindelijk durf ik dan te gaan schrijven in mijn '9 maanden dagboek' wat ik al een tijdje heb liggen. Nu is het echt!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,5 KB
      Weergaven:
      10
  6. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaaaah kolibri gefeliciteerd, een lieve kleine frummel. Ben blij wat goed nieuws te lezen !!!

7. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Gefeliciteerd Kolibri!!! Wat een fijn en geruststellend nieuws voor jullie.. Nu gaan genieten hoor!!
    Ik hoop morgen net zulk nieuws te mogen krijgen na de MK. Maar ben zoooooo bang! Gelukkig mag ik ook vroeg op de dag en hoef ik dus niet de hele dag te wachten.. Maar de zenuwen zijn er nu al. Vanavond vroeg naar bed, des te eerder is het morgen.. pfff...

8. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Ah Suze Emce en molensteen wat een rot nieuws! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Echt heel verdrietig om te lezen deze berichten
    Gelukkig zitten er ook nog mooie goede echo's tussen dus meiden die nog in onzekerheid zitten houd hoop

Ik heb vorige week een goede echo gehad en mag morgen weer.

9. WBlond

WBlond Lid

3 jun 2013
    87
    0
    0
    Kolibri gefeliciteerd met de goede echo! Fijn gevoel he 😄

Ik word ook nerveus voor volgende week omdat hier al zoveel slecht berichten zijn. Sterkte dames ik leef met jullie mee! 😚

10. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Molensteen, wat erg! Ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte.

Kolibri, wat een mooie echo!!!! Aaaaaah ben zo blij voor je!!!! Eindelijk ook weer eens goed nieuws!!!!! Ik moet nog 2 weken wachten grrrrrr...
    Hopelijk morgen nog meer goed nieuws!!!!!

11. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Kolibri gefeliciteerd!! Leuk ook de foto erbij. Weet ik meteen wat wij moeten zien over 2 weken...

12. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    J010 bij jouw zal je babe wel wat groter zijn;).
    Hier sinds vandaag vreselijk misselijk :(

13. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Leuk kolibri fijn dat t allemaal klopte met alles!
    Een hele gerustelling! Geniet er lekker van meis

Hier wat bruin verlies in m'n inlegkruisje gehad vanmorgen schrok me kapot ik dacht neeeee daar gaan we weer!
    Verder niet meer na de wc gehoeven maar kijk de hele tijd in m'n onderbroek... M'n borsten zijn vandaag ook minder gevoelig dan anders..... Njaa nog twee daagjes tot de echo

14. 1992M

1992M Actief lid

7 sep 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat een uiteenlopende berichten. Ik word verdrietig van de mindere berichtjes, maar vind het zo mooi dat we hier onze leed&geluk kunnen delen. Ik gun iedereen zo een onbezorgde zwachterschap! Kolibrie, ik ben enorm blij voor je, hoop dat je nu kan genieten van je zwangerschap, met de kwaaltjes die erbij horen.

Zelf heb ik totaal geen energie meer, maar de laatste dagen is de misselijkheid wel iets minder. Van het weekend bbq georganiseerd met mn man, maar voelde me zo beroerd, gelukkig toen iedereen er was en ik wat gegeten had, was het wat minder. Ik heb nog wel telkens soort van menstruatiekrampjes, maar ga er vanuit dat dit erbij hoort. Ik was blij dat ik vanmiddag een taak had die ik zittend kon doen, helaas moeten afstaan aan een zwangere collega, maar ja, kan moeilijk zeggen: hee ik ben ook zwanger. Nog even paar weken wachten voordat ik het ga vertellen, eerst een afspraak maken voor een echo en na een goede echo willen we het gaan vertellen aan iedereen. Kan niet wachten!

15. Missm85

Missm85 Lid

27 aug 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Fijn om zulk nieuws te krijgen! Lekker van genieten 😄

16. Missm85

Missm85 Lid

27 aug 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    30. April
    molensteen, 31 jaar, 2e kindje
    taartje1611, 32 jaar, 2e kindje
    elisah83, 31 jaar, 2e kindje

1. Mei
    dnm, 26 jaar, 1e kindje
    roosje35, 24 jaar, 1e kindje
    wblond, 25 jaar, 2e kindje
    Eline83, 32 jaar, 3e kindje

2. Mei
    meris, 35 jaar, 3e kindje
    alva, 30 jaar, 4e kindje
    101984, 30 jaar, 2e kindje
    amy1987, 28 jaar, 1e kindje
    Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje
    Zoef, 30 jaar, 3e kindje

3. Mei
    thea, 30 jaar , 4e kindje

4. Mei
    Missm85, 32 jaar, 1e kindje

5. Mei
    jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje

6. Mei
    mappie, 36 jaar, 4e kindje
    Koali, 27 jaar, 2e kindje
    Saffira29, 31 jaar, 3e kindje
    Weer, 31 jaar, 2e kindje

7. Mei
    Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje
    Kippetje88

8. Mei
    mariahh, 24 jaar, 2e kindje
    Kolibri, 3e kindje
    Gypsea, 2e kindje

9. Mei
    Suze29, 30 jaar, eerste kindje
    Klaasje82, 32 jaar, derde kindje

10. Mei
    Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje
    Anja1986, 29 jaar, 1e kindje

11. Mei
    Lallie4, 3e kindje , 26 jaar
    12. Mei

13. Mei
    J010, 1e kindje, 30 jaar
    1992M, 1e kindje, 22 jaar
    EmC, 1e kindje, 29 jaar

14. Mei

15. Mei

Afspraken:
    15 september Klaasje82 6wkn echo + intake vk
    15 september Kolibri eerste echo
    16 september dnm, eerste echo!
    16 september Elisah83, 2e echo gyn
    17 september Meris, eerste echo + gyn
    17 september 101984, intake en eerste echo vk
    17 september koali, eerste echo vk
    18 september Suze29, eerste echo gyn
    18 september Amy1987, echo in het AMC
    21 september molensteen, intake vk en eerste echo
    21 september taartje1611, intake vk en eerste echo
    21 september Korenbloem86, intake vk
    22 september zoef, intake vk en eerste echo
    22 september mariahh, intake vk + eerste echo
    22 september missm85, intake vk + eerste echo
    22 september Wblond, intake vk + eerste echo
    23 september Eline83, intake vk + eerste echo
    28 september Jennifer1986, echo en intak vk
    28 september Weer, echo in zkh
    28 september lallie4, echo in zkh
    29 september koali, intake vk
    29 september Anja1986, 8 weken echo
    30 september saffira29, intake + echo Vk
    30 september j010, intake vk en echo vk
    7 oktober EmC, echo ziekenhuis
    12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo

★sterretjes ★

Mamavanmenno ★
    werveltje ★
    nonma ★

17. Missm85

Missm85 Lid

27 aug 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even de lijst erbij gepakt. Ik vond het zelf ongepast om sterretjes te plaatsen.. Weet niet wat jullie zelf willen meiden?

18. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    DNM en elisah, succes morgen met de echo!!!!!
    Houden jullie ons op de hoogte?! 😘 ❤

19. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

EMC, suze, Molensteen, een digitale dikke knuffel, woorden schieten tekort...

Hoewel ik een mooie echo met 6.6 weken had, blijf ik nerveus. Het blijft spannend, vooral de eerste periode tot 12 weken. Maar helaas hebben we er geen invloed op, dus daar probeer ik de ergste zenuwen mee te verhelpen.

20. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Lieve meiden, waar ik zo bang voor was is gebeurd. Ik heb een miskraam. Het bloeden is heel heftig nu, en ik heb enorme krampen. De stolsels en het bruine is eruit, en ik verlies nu veel helder rood bloed.
    Ik heb de afspraak voor morgen afgezegd, het opnieuw hcg meten met bloedprikken is niet meer nodig. Als heb ik de bevestiging niet vanuit het ziekenhuis/gyn, voor mij is het nu duidelijk.
    Vrijdag hebben we een afspraak voor een echo, en dan hoop ik te horen dat alles schoon is en we weer verder kunnen.
    We zijn intens verdrietig, dit liefje was zo welkom. Helaas heeft het niet zo mogen zijn.
    En alhoewel het nog niet een echte baby was, maar alleen vruchtje zijn wij nu toch aan het rouwen.
    We hopen dat het snel wel goed mag zijn.

Lieverds, ik wens jullie allemaal een gezonde en voorspoedige zwangerschap met in mei een gezond kindje.
    Dikke knuffel van mij X

ps ik mag een sterretje achter mijn naam.....

Deel Deze Pagina