Pff jeetje Emc Suze en molensteen Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toe wensen! Neem de tijd om het een plekje te geven en hopelijk hebben jullie binnenkort goed nieuws! Kolibri wat fijn een mooi kloppend hartje! Geniet er maar lekker van! Ik word erg onzeker van al deze wisselende berichtjes Nog precies een week tot de echo Pff
Hele dikke knuffel suze. Ik kan me je verdriet echt voorstellen, het kindje hoort er immers al bij voordat het echt een kindje is. Afscheid nemen van iets wat zo gewenst is en niet heeft mogen zijn. Heeeel veel sterkte, ik hoop dat je hier nog eens mag komen melden dat je opnieuw en gezond zwanger bent. Knuf
Mei 2016 mama's: 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei Afspraken: 16 september dnm, eerste echo! 16 september Elisah83, 2e echo gyn 17 september Meris, eerste echo + gyn 17 september 101984, intake en eerste echo vk 17 september koali, eerste echo vk 18 september Suze29, eerste echo gyn 18 september Amy1987, echo in het AMC 21 september molensteen, intake vk en eerste echo 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo 21 september Korenbloem86, intake vk 22 september zoef, intake vk en eerste echo 22 september mariahh, intake vk + eerste echo 22 september missm85, intake vk + eerste echo 22 september Wblond, intake vk + eerste echo 23 september Eline83, intake vk + eerste echo 28 september Jennifer1986, echo en intak vk 28 september Weer, echo in zkh 28 september lallie4, echo in zkh 29 september koali, intake vk 29 september Anja1986, 8 weken echo 30 september saffira29, intake + echo Vk 30 september j010, intake vk en echo vk 7 oktober EmC, echo ziekenhuis 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo ★☆sterretjes ★☆ Mamavanmenno ★ ☆ werveltje ★ ☆ nonma ★☆ Molensteen ☆ Suze ☆ emc ☆
1 t/m 15 Mei mama's.. 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei Afspraken: 16 september Dnm, eerste echo Elisah83, 2e echo gyn 17 september Meris, eerste echo + gyn 101984, intake en eerste echo vk koali, eerste echo vk 18 september Amy1987, echo in het AMC 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo Korenbloem86, intake vk 22 september zoef, intake vk en eerste echo mariahh, intake vk + eerste echo missm85, intake vk + eerste echo Wblond, intake vk + eerste echo 23 september Eline83, intake vk + eerste echo 28 september Jennifer1986, echo en intak vk Weer, echo in zkh lallie4, echo in zkh 29 september koali, intake vk Anja1986, 8 weken echo 30 september saffira29, intake + echo Vk j010, intake vk en echo vk 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo ★☆ sterretjes ★☆ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆
Dames ik heb de lijst even wat overzichtelijker gemaakt. Qua uitgerekende data's zat ik eraan te denken om, om en om roze en blauw te maken maar wordt misschien te verwarrend. Vind dat zwart zo depri! iemand suggestie voor kleur? Voor de rest de afspraken even duidelijker neer gezet. Hoop dat jullie het er mee eens zijn! x
Dubbele berichten op 1 dag. EMC, Suze en Molensteen zo pijnlijk dat het voor jullie niet zo mag zijn. Sterkte meiden. Koali proficiat! Ik mocht vandaag ook voor een echo en ook wij hebben een mooi kloppend hartje mogen zien en ik ben iets langer zwanger als gedacht, 4 dagen. Heel erg blij dus!
Molensteen, Suze en EMC veel sterkte. Wat een teleurstelling. Kolibri en Klaasje, super fijn toch dat jullie zo'n goede echo hebben gehad. Gefeliciteerd. Inderdaad dubbel zo, dat het eerst fout kan gaan en ook goed, zo naast elkaar.
Fijn klaasje! Idd dubbele gevoelens zo .. Iedereen die morgen voor een echo mag succes! Vraag me soms wel eens af of er nog een tweeling zwangerschap tussen zal zitten ..
Dankjullie voor alle fijne reacties. Zo hartverwarmend. Ik weet zeker dat er hier nog heel veel mooie echo's gaan komen. Ik kijk ook al uit naar de echo's van morgen. Dat er maar mooie friemeltjes op te zien zijn! Succes!
Suze, EMC en Molensteen; Heel veel sterkte voor jullie, vind het zo verdrietig 😦 xx Kolibri: Gefeliciteerd met jullie goede echo!! DNM: Lijst ziet er goed uit, netjes! Tweeling: Na het avondeten heb ik zo'n pens dat ik er wel eens aan denk 😂 Kwaaltjes: De misselijkheid is goed onder controle te houden, heb wel emesafene gekregen van de huisarts maar nog niet nodig gehad. Nog 6 nachtjes tot mijn eerste echo👏👏
Mariah.. Ik vraag me dat ook steeds af!! Vind de echo aankomende vrijdag echt spannend in de zin van: hopelijk is het er gewoon 1! Hihi.. Meiden, ontzettend veel sterkte!! Ik hoop echt dat jullie toch heel snel even een berichtje hier plaatsen dat jullie toch weer snel zwanger zijn geraakt.. Zo oneerlijk allemaal! Kolibri, gefeliciteerd met jullie mooie echo! Dat velen mogen volgen.. Hier: ik voel me niet zoals ik me hoor te voelen denk ik. Kan het niet uitleggen en wil niemand voor het hoofd stoten.. Maar kan niets aan m'n gevoel veranderen hoe graag ik dat ook wil. Ik heb meer een bleh gevoel dan een yeah gevoel.... Misschien komt het omdat ik nog een beetje ziek ben, misschien niet. Maar ik baal er stevig van en voel me best schuldig en rot. Sorry voor m'n geklaag. Hopelijk kan ik hier de volgende keer iets vrolijkers neerzetten..
Saffira: Ik herken het, door de misselijkheid voelde ik mij ook meer bleh dan yeah 😊 kon wel janken. Gaat nu langzaam aan beter en komt het yeah gevoel weer terug. Komt bij jou ook vast weer !!
Helemaal niet erg hoor, ik voel me ook belabberd en ben niet in een jubelstemming. Heeft bij mijn vorige zwangerschap ook best lang geduurd, dus hoort er denk ik een beetje bij. Helemaal als je je hondsberoerd voelt. Voor de meiden met miskraam, wat erg, hopelijk zijn jullie snel weer zwanger (vind het wel leuk als je dat hier ook nog laat weten). Voor nu heel veel sterkte. Wat leuk om al een goede en mooie echo voorbij te zien komen!
Pfff... Die zenuwen zijn toch ergens goed voor! Kan ik eindelijk weer naar het toilet voor de grote boodschap.. 🙈 Ik heb zo slecht geslapen. Bah!! Ben zoooo bang maar ook benieuwd! 🙈 HELP!! 😖
Nou ik zat serieus bijna aan een prenatale depressie te denken. Ik hoef overigens niet te spugen of iets hoor! Maar ben gewoon de hele dag door misselijk en sinds vandaag ook een opgejaagd gevoel van binnen. Vind het echt ontzettend rot dat ik me zo voel en daardoor haal ik me gelijk allerlei dingen in m'n hoofd. M'n man kan me wel redelijk gerust stellen.. Hoop dat als dit gevoel weg is het yeah gevoel wat meer gaat komen. Thnx meiden..
DNM en elisah, heel veel succes vandaag!!!! Hoelaat moeten jullie? Laat ons maar iets weten zodra jullie iets weten hihi.... Spannend 😁
Thanksss!!! 😘😘 Ik moet om 11:50... Ben aan t aftellen 😂.. Misselijkkkkkkk! 😖
Suze, Molensteen en EMC: Heel veel sterkte. Wat zal het moeilijk zijn om de verwachtingen, die je toch hebt meteen vanaf het moment dat je weet dat zwanger bent, los te moeten laten. Gelukkig ook de eerste goede echo's! Hopelijk vandaag nog 2 erbij. Ik moet nog een week wachten, maar dat is nog anderhalve week eerder dan bij mijn vorige zwangerschappen. Als de termijn klopt, dan heb ik 8 oktober nog een echo en de NIPT test. Blijft wel heel spannend, maar heb er nog steeds een goed gevoel bij. De misselijkheid begint hier ook weer toe te nemen. Hopen dat ik het nog even verborgen kan houden, want ik zie alweer akelig wit...