Suze heb gewoon de tranen in m'n ogen zo ontzettend waar wat je allemaal schrijft! Hopelijk ben je schoon een vrijdag en dat jullie na t rouwen een gezonde baby mogen krijgen... Hier vanmiddag ook de echo om 16:15u ben erg benieuwd m'n bruinverlies is nog niet opgehouden en ben erg misselijk ik denk nu niet van de zwangerschap maar van de zenuwen ....
Alle meiden bij wie het mis is gegaan: Ik voel enorm met jullie mee... Sterkte hoor! dikke kus! Saffira: Vlak voor mijn eerste zwangerschap heb ik een angststoornis/depressie gehad. Toen ik in verwachting was, heb ik het eerste trimester, of eigenlijk zelfs tot 18 w Ik kwam soms huilend bij mijn ouders binnen, en zei dan dat ik het helemaal geen roze wolk vond, en dat ik niet in staat was om moeder te zijn. Heel treurig.... En godzijdank een heel verschil met hoe ik me nu voel..... Onder invloed van hormonen gebeurt er veel.....
DNM: Wat super!!!! Heerlijk gevoel lijkt me.... Ik mag maandag en kan niet wachten. En je termijn? Klopte het?
Ja het lucht zo erg op! 😍 Nou die kleine is nu al eigenwijsje!🙈 Lag krom, dus ze kon niet goed meten. Maar ze denkt dat mijn termijn berekening klopt! 😉
1 t/m 15 Mei mama's.. 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei Afspraken: 16 september Dnm, eerste echo Elisah83, 2e echo gyn 17 september Meris, eerste echo + gyn 101984, intake en eerste echo vk koali, eerste echo vk 18 september Amy1987, echo in het AMC 21 september taartje1611, intake vk en eerste echo Korenbloem86, intake vk 22 september zoef, intake vk en eerste echo mariahh, intake vk + eerste echo missm85, intake vk + eerste echo Wblond, intake vk + eerste echo 23 september Eline83, intake vk + eerste echo 28 september Jennifer1986, echo en intak vk Weer, echo in zkh lallie4, echo in zkh 29 september koali, intake vk Anja1986, 8 weken echo 30 september saffira29, intake + echo Vk j010, intake vk en echo vk 6 oktober DNM, termijn echo 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo 20 oktober DNM, 12 weken echo ★☆ sterretjes ★☆ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆
DNM!!!!! Wat een super echo!!!! Ik ben zo blij voor je!!!! Morgen komt bij mij MvM. Ik ben daar al een beetje nerveus voor, mijn echo heb ik pas 28 september dus nog 1,5 week ongeveer.... Pffff..... Ik kan nu al niet meer wachten!
wat ontzettend kut allemaal die sterretjes wat erbij zijn gekomen! heb er geen andere woorden voor. Jennifer jij kwam toch ook uit limburg he ? komt Cindy van MvM of heb je iemand anders? groetjes Joyce
Eerlijk gezegd heb ik geen idee wie er morgen komt hihi. Ja ik kom idd uit Limburg. Woon momenteel in Amstenrade maar kom oorspronkelijk uit Sittard, zou ook graag weer terug willen. We gaan voor het eind van het jaar verhuizen, dus hoop dat we wat vinden in Sittard. Waar kom jij vandaan?
Yeaahhhh 2e echo gehad vandaag! Hartje klopte mooi net als vorige week en ben precies een week verder en de groei geeft dat ook aan. Dus houden we tot zover maar 1 mei als uitgerekende datum aan. Moet mijn banner nog wel veranderen dan Het zag er allemaal goed uit zei de gyn. Ik ben wel echt misselijk de hele tijd. Bij de vorige had ik nergens last van dus dit is wel even nieuw. Mijn borsten zijn niet meer zo gespannen dus dat valt wel mee. Wel puistjes. En mijn darmen!!! zo vervelend! Voel mij constant ziek en misselijk omdat ik naar de wc moet. :x zo vervelend.
Ja dank je! het blijft iedere keer toch weer spannend. Bij mij was het enige omdat mijn cyclus onbekend was, dat de uitgerekende datum nog alle kanten op kan. Maar in deze week is de echo precies een week meegegaan dus ze houden t nu nog op 1 mei tot termijnecho anders uitwijst.
Dnm en Elisah, gefeliciteerd met weer de mooie echo's. Super. Zo wil ik ze nog alleen maar zien en horen.
Bedankt voor je reactie.. Bij mij denken ze ook dat ik aan een soort van angst stoornis lijd. Alleen is dat bij mij met vlagen. Ik heb hele goeie periodes en slechtere.. Het feit dat ik altijd hartkloppingen heb maakt me angstig (ook al weer ik dat het geen kwaad kan) en ik ben een hele erge denker. Trek me (bijna) alles aan en moet echt leren me niet altijd druk te maken om alles en iedereen. Nu zat ik juist in een goede periode toen ik zwanger werd en ik ben nu ook helemaal niet angstig, maar denk doordat ik me zo misselijk voel de hele dag door en omdat het zwanger worden ook weer zo achterlijk snel is gegaan, ik gewoon een beetje down ben. Klinkt voor mij heel ondankbaar, terwijl ik dat niet ben. Maar kan me jou gevoelens bij je eerste zwangerschap dus ook erg goed voorstellen. Heel vervelend, vooral voor jezelf. Hopelijk kan ik snel meer gaan genieten.. Jij nu nergens last van dus begrijp ik? Fijn... Genieten is leuker natuurlijk! Al heb je dat niet altijd in de hand..
Hee dames Gister m'n echo gehad! Was allemaal goed Gelukkig! Was wel net op t randje volgens jan koning want volgens hem berekening was k gister 6+1 we konden net t hartje zien kloppen dus dat was wel super fijn 😃 Nu leven we na de 28ste super spannend! Ben erg benieuwd Volgens mij zwanger app ben k vandaag 7weken dus was wel minder lang zwanger... Ma goed ik ben zwanger dus wat doet t ertoe hoe lang!! Haha Vind t ook verschrikkelijk voor de meiden waar t is is gegaan.. Zolang bezig al en dan gaat t mis! Dat gun ik ze echt niet! Ik hoop dat ze gauw weer een mooie test in handen hebben... Dikke knuffel
Moeders voor moeders is net geweest.... En..... Ik mag meedoen!!!!!! Ooh ik ben zo blij met de zwangerschapstest, die gaf een mooi streepje! Nu wachten tot de echo 28 september!!!! Spannend!!!! @mams, proficiat met je echo! Ben echt blij voor je! En nu lekker genieten! 😘 ❤
Gefeliciteerd met je goede echo! Een geruststelling he, dat je het hartje hebt zien kloppen. Ik had de echo met 6+2. En de echoscopiste zei dat het opmeten in deze fase nog heel onnauwkeurig is. Dus daar hoef je je indrdaad niet druk om te maken.
Gefeliciteerd meiden met een goede echo! Hier vandaag op het werk verteld gezien mijn baas voor 5 weken op vakantie gaat maandag.. Reageerde heel leuk dus dat is weer een geruststelling. Zag er op de een of andere manier zo tegen op haha gekke hormonen