1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden er komen voor jullie spannende dagen aan. Hier vast gekluisterd aan bed. Zoo snot verkouden. Maak me helemaal gek, want was ook ziek in de aanleg periode van ons meisje. Heb alleen geen koorts. Dus dat zou goed moeten zijn. Nog 9 n88 en dan mag ik naar onze babe gaan kijken

2. Alva

Alva Niet meer actief

Hier precies hetzelfde qua misselijkheid, ben hele dagen lamlendig. Net maar op de fiets gestapt met de kids, is voor hun ook niet leuk zo dus als goedmaker maar naar de ijssalon gegaan.
    Kan niet eens normaal koken voor de kids, ga overal van kokhalzen. Zit nu ook aan de emesafene, helpt helaas nog niet..
    Af en toe heb ik ineens iets wat ik wel lekker vind, maar dat vind ik een dag later dan weet smerig :)

Nog 3 nachtjes tot de echo, hoop dat als ik frummel heb gezien ik de misselijkheid ook beter kan verdragen ;)

3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Wauw.. Veel misselijke dames hier..
    En ik ben helaas niet anders. De hele dag door.
    Probeer wel gewoon alles te blijven doen, maar over een week weer werken zie ik op deze manier niet zitten.

M'n zusje had rond 7 weken ook misselijkheid en bij 8 weken begon het overgeven (20/30 keer per dag!!!!)
    Dus hoop niet dat het mij of 1 van ons zo vergaat. :(

Duim dat we ons allemaal snel beter voelen!

Oh en hier afgelopen vrijdag een goeie echo met hartje! Alles was keurig.

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Gefeliciteerd saffira met de goede echo!

Ik kan ook niet meer koken:( gelukkig vries ik voor N. Altijd wel porties in dus dat scheelt. .
    Voel me enorm schuldig naar haar toe heb nergens energie voor en ben zo misselijk dat ik amper van de bank af kom :(

Alva is die medicatie tegen het spugen of tegen de misselijkheid?

5. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Wat is het rustig, hebben jullie ook zo weinig puf of zijn er 'veel' naar facebook gegaan?
    Hoe voelen jullie je? Ik ben sinds maandag heel erg moe. Vervelende is dat ik 's nachts een hele tijd wakker lig. Voel me dan ook zo beroerd. Voel me wel misselijk, maar heb gelukkig nog maar 1x boven de pot gehangen. Over het algemeen kom ik de dag aardig door met biscuitjes.
    Hopelijk knappen we allemaal snel weer op, maar zo is er nog niet veel aan.

Gisteren zijn we een dagje uit geweest met mijn ouders, ik was een beetje bang dat met name mijn moeder het zou merken aan mijn eten, maar zoals ik verwacht had, aten we wat wanneer we zin hadden (dus de hele dag kleine beetjes). Over een paar weken maar eens vragen of ze het door had.

6. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Hoi dames :)

Hier ook zo ziek...
    Spugen, spugen, spugen...
    Hondsmoe en moet me als ik iets moet mijzelf er echt naar toe slepen..
    Werk in de zorg...en al die luchtjes maken dat het toilet daar mn beste vriend is geworden...

Gelukkig zeggen ze dat het tijdelijk is toch? ;)

Liefs Kippetje

7. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Ik denk dat er veel naar FB zijn verhuisd, jammer, maar dat hou je toch niet tegen en ieder z'n ding. Ik ben ook veel misselijk en moe, soms wel eens bang of ik genoeg binnen krijg om die koffieboon in mijn buik te laten groeien, maar doe echt mijn best om te eten!

8. WBlond

WBlond Lid

3 jun 2013
    87
    0
    0
    Ik ben ook aanwezig hier, niet op Facebook!
    Ik heb dinsdag heb ik m'n eerste echo maar ik denk niet dat het goed is, verlies zoveel bruin. Jullie horen dinsdag van me!

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ik zit hier en op facebook..
    Maar doe altijd alles op m'n tel en word misselijk van het scherm dus ik beperk beide....
    Vandaag ook hoofdpijn er bij gekregen dus tel de dagen af tot ik me weer lekker voel!!

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    W-blond alvast heel veel sterkte dinsdag! Hopelijk valt het alsnog mee!

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    1 t/m 15 Mei mama's..

30. April
    taartje1611, 32 jaar, 2e kindje
    elisah83, 31 jaar, 2e kindje

1. Mei
    dnm, 26 jaar, 1e kindje
    roosje35, 24 jaar, 1e kindje
    wblond, 25 jaar, 2e kindje
    Eline83, 32 jaar, 3e kindje

2. Mei
    meris, 35 jaar, 3e kindje
    alva, 30 jaar, 4e kindje
    101984, 30 jaar, 2e kindje
    amy1987, 28 jaar, 1e kindje
    Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje
    Zoef, 30 jaar, 3e kindje

3. Mei
    thea, 30 jaar , 4e kindje

4. Mei
    Missm85, 32 jaar, 1e kindje

5. Mei
    jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje

6. Mei
    mappie, 36 jaar, 4e kindje
    Koali, 27 jaar, 2e kindje
    Saffira29, 31 jaar, 3e kindje
    Weer, 31 jaar, 2e kindje

7. Mei
    Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje
    Kippetje88

8. Mei
    mariahh, 24 jaar, 2e kindje
    Kolibri, 3e kindje
    Gypsea, 2e kindje

9. Mei
    Klaasje82, 32 jaar, derde kindje

10. Mei
    Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje
    Anja1986, 29 jaar, 1e kindje

11. Mei
    Lallie4, 3e kindje , 26 jaar

12. Mei

13. Mei
    J010, 1e kindje, 30 jaar
    1992M, 1e kindje, 22 jaar

14. Mei

15. Mei

Afspraken:

21 september
    taartje1611, intake vk en eerste echo
    Korenbloem86, intake vk

22 september
    zoef, intake vk en eerste echo
    mariahh, intake vk + eerste echo
    missm85, intake vk + eerste echo
    Wblond, intake vk + eerste echo

23 september
    Eline83, intake vk + eerste echo

28 september
    Jennifer1986, echo en intak vk
    Weer, echo in zkh
    lallie4, echo in zkh

29 september
    koali, intake vk
    Anja1986, 8 weken echo

30 september
    saffira29, intake + echo Vk
    j010, intake vk en echo vk

6 oktober
    DNM, termijn echo

12 oktober
    Anja1986, intake vk + 10 weken echo

20 oktober
    DNM, 12 weken echo

★☆ sterretjes ★☆

Mamavanmenno ☆
    Werveltje ☆
    Nonma ☆
    Molensteen ☆
    Suze ☆
    Emc ☆[/QUOTE]

12. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hoe geweldig dat er alweer mei mama's zijn! Een zalige periode om zwanger te zijn, en bevallen als het mooi weer wordt! Geniet er van!

Een andere mei mama

13. 1992M

1992M Actief lid

7 sep 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik begin het idee te krijgen dat iets vettigs er alleen goed valt op dit moment :S Probeer dingen te eten die lichtverteerbaar zijn, vooral soep, gaat opzich wel, maar voel me daarna net zo misselijk. Gisteravond had ik zin in zo'n diepvrieshamburgerbroodje van Mora, dus ik dacht: ben toch misselijk, dus kan niet veel mis gaan. Ik dat gehaald en opgewarmd, daarna lekker opgegeten (tong verbrand :p) en daarna was plots de misselijkheid een stuk minder.
    Ik verlang nu naar een cheeseburger van de mac, haha.
    Morgen maar eens kijken of ik anti-misselijkheidtabletje kan scoren, tis natuurlijk niet de bedoeling dat dat frummeltje de komende maanden zijn/haar 'voedsel' uit hamburgers moet halen

14. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Ik voel me gezegd dat ik eigenlijk niet meer dan soms een wat weeïg gevoel heb, bij mijn andere twee zwangerschappen ook niet echt misselijk geweest gelukkig!
    Sterkte voor wie dat wel zijn, bah lijkt me zo naar!
    Ik sta nog niet op de lijst, ook nog geen echo gehad ( 28 September) dus nog geen uitgerekende datum.
    Fijne avond!

15. Mappie

Mappie Lid

24 mrt 2009
    67
    0
    6
    Wblond, duim voor je dat de echo goed nieuws laat zien! Kan me voorstellen dat het heel spannend is.

Facebook zit ik (nog) niet op, eerst maar wat meer zekerheid. Hier donderdag de echo.

En misselijkheid... Wat een drama is dat toch. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap emesafene gebruikt zonder dat het hielp, daarna primperan waarna ik in ieder geval minder moest spugen. Tot nu toe nog niet gespuugd, maar dat zal ik maar snel afkloppen.
    En vet eten helpt hier ook soms, net als zoute stokjes.

Mei lijkt me inderdaad wel een mooie maand om te bevallen, mijn andere kinderen zijn geboren in december en januari, met veel sneeuw die winters...

16. Alva

Alva Niet meer actief

Mariahh: Het is zowel tegen misselijkheid als spugen, maar merk de misselijkheid nog niet minder worden helaas. Kan ook zo per uur verschillen! Drink ook zo weinig omdat niets smaakt. Alleen spa rood kan ik verdragen.

1992M: Ik heb zo'n verlangen naar Surinaamse broodjes, terwijl ik dat normaal zelden eet 😂

Nou meiden, ik hoop voor iedereen dat de misselijkheid snel voorbij is. Was even vergeten hoe lamlendig je daarvan kan worden.
    De supermarkt is echt een marteling momenteel, totdat daar ineens een gebraden kippenpootje bij de Jumbo lag. Heb 2 grote Polen nog net niet opzij geduwd om het laatste pootje te pakken :)

Zit Thea ook op FB? Was benieuwd hoe het met haar ging na een aantal miskramen.

17. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Succes meiden met een echo morgen!

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Mijn oudste is 3 april geboren en dat is idd een betere periode om geboren te worden.. Lekker mee naar de buiten de hele zomer, heerlijk!
    Thnx en geniet van je 2 meiden! ;)

19. Alva

Alva Niet meer actief

Mijn kids zijn van april, juli en september. Qua verjaardagen vieren heeft Juli altijd geluk. September vaak pech. En April hangt er tussenin hihi.

Mijn middelste is van half april, dus voor de veiligheid vieren we zijn verjaardag wat eerder hihi. In ieder geval zijn kinderfeestje, hebben we dat maar gehad.
    Hoop wel dat er wat tijd tussen die 2 zit, lijkt me zo zielig om altijd je verjaardag te moeten delen :)

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ga het dinsdag eens aan de vk vragen dan :)

Mijn dochter is van december. . Mei lijkt mij inderdaad een stuk fijner!

Zijn jullie ook zo benieuwd naar geslacht? Hebben jullie al een voorgevoel?

Ach eerst maar eens de echo afwachten dinsdag. . Droomde vanmiddag dat t niet goed was :(

Deel Deze Pagina