1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

8 weken dansje 🙌🙌💃💃

2. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier een dochter van mei en het is inderdaad een ideale maand. Het wordt al snel lekker weer en dan kunnen ze heerlijk mee naar buiten.

3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Hier durf ik geen voorgevoel uit te spreken haha..

Wij hebben allebei gewoon iets meer voorkeur voor een jongen.
    (Gewoon omdat we die nog niet hebben)
    Als het gezond is zou ik daarna zeggen een jongen... :D

Maar de kans is veel groter dat we een meid krijgen (onze kant van de familie maakt alleen maar meisjes haha)
    En een meid is uiteraard net zo welkom!

4. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Mijn dochter is van augustus, ook lekker. Konden meteen naar buiten enzo.

Straks om 11:45 echo!!!! Zo spannend!!! Ben maar druk mn huis aan kant aan het maken om de tijd te doden maar het kruipt voorbij!

Voorgevoel: jongen maar dat had ik ook bij mijn dochter ;) weet nog dat ik helemaal verbaasd was tien uk bij d echo hoorde dat t een meid was.
    Edit: mijn dochter hebben we nog niet verteld dat ikzwanger ben (ze is 4) maar ze praat de hele tijd over haar 'zusje' heel apart. Ze heeft wel meer fantasie vrienden / familie maar zusje kwam tot vorige week niet voor. Grappig hè

5. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    @weer, succes zometeen bij je echo. Lijkt me idd spannend.

Zelf heb ik een voorgevoel voor een meisje, maar geen idee waarom. Ik denk omdat r in mijn omgeveing veel jongens worden geboren. Dus tijd voor een meisje erbij.

6. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Haha heerlijk!

7. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Ik heb hier nog niks gepost want ik was 3 weken op vakantie, maar ik herken sommige van jullie van het NOD forum.

Datum waarschijnlijk 7 mei, 1e kindje. afgelopen vrijdag een echo gehad met kloppend hartje!

Vandaag weer aan het werk, met een dikke jetlag. Zwaar...pfff. Ik loop rond met van die zakjes uit het vliegtuig voor het geval ik moet overgeven, want ben ook behoorlijk misselijk. Al waren de dag van het vliegen en de 2 dagen erna het zwaarst en gaat het nu wel weer. Cravings voor fruit! Verder alles beetje moeizaam. M'n collega's merkten al op dat ik vermagerd was. Moet nog ff de schijn ophouden want ik krijg een nieuwe functie met een vast contract, maar moet er nog ongeveer 3 weken op wachten.

Heel veel succes iedereen die deze week een echo heeft, zo spannend! Mijn man vond t ook spannend, die was nogal misselijk na de afspraak hahah dat wordt wat bij de bevalling!

8. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk dat je mee komt kletsen. Fijn dat je een goede echo gehad hebt. Wat knap dat jij dat volhoudt om zo misselijk toch te gaan werken. Ik lig hier als een zombie op de bank en in bed...

9. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Yes, weer terug van een goeie echo!!! Was precies de goede grootte en hebben het hartslagje gezien en gehoord!!!! Happy :) :)

10. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    @ weer: super!!!

@ kolibri: ik heb nog niet overgegeven, dus zolang het gaat probeer ik het. Moet wel zeggen dat dat vaste contract binnen slepen wel een behoorlijke motivatie is, anders zou ik misschien ook ff thuis blijven. Aan de andere kant...als dit nog tot week 12 door gaat....zal toch moeten. Als het erger wordt krijg ik medicijnen van de arts. Maar nu m'n jetlag wat minder wordt heb ik het idee dat het een stuk beter gaat, dus uitrusten helpt ook!

11. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weer, gefeliciteerd!!!!!!! 💐 🌸
    Hier ook super misselijk!!! Lig de hele dag op bed of op de bank. Ik heb geen werk, ik zit in de wao omdat ik hele zware reuma heb en een scheve rug. Ik moet wel zeggen dat nu ik zwanger ben bijna geen reumatische pijn meer heb! Heerlijk! Hihi.
    Volgende week maandag krijg ik mijn eerste echo! Ben zo benieuwd!
    Wie nog meer vandaag echo?
    Dikke kus 😗

12. Alva

Alva Niet meer actief

Fijn, Weer !!! Geniet ervan !!

Ik ben bij de internist geweest en alles op schildklier gebied was goed.
    Op mijn werk vandaag een teamoverleg gehad, heb het er maar gelijk uit gegooid (zijn met 3), en ze waren super blij! Wat een opluchting :) zag er zo tegenop. We moeten iemand er bij, en de vraag ging om pt of ft. Ik dacht, als ze weten dat ik zwanger ben gaan ze voor een ft. Dus ik gooide het er zomaar uit tussen de agenda punten door :cool:
    Her kwam niet als een verrassing gek genoeg, omdat het geen geheim was dat ik graag een groot gezin wilde. Maar ze hadden het niet door.
    Morgen de eerste echo en dan heb ik de top 3 van spannende dingen wel weer gehad in 1 week :D

13. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat ze zo reageerden Alva! Lijkt me heerlijk!

Ik houd het denk ik nog wel tot week 12 voor me, maar ik kan me er nu al zenuwachtig over maken het te moeten vertellen. Vooral omdat ik dan net dat vaste contract heb. Voelt zo achterbaks ofzo...maar ja... Ik kan me om dat soort dingen altijd enorm druk maken!:x

14. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.344
    113
    Ik heb vanmiddag mijn eerste afspraak bij de verloskundige gehad. Was de verloskundige die ook bij de bevalling van onze dochter was. Dus we hebben weer bij gepraat. Ook alvast wat dingen besproken voor verder in de zwangerschap. Vind het wel fijn dat ze vertelde dat we dit keer een GUO krijgen ipv de 'gewone' 20-weken echo. Had ik zelf nog niet aan gedacht. Onze dochter heeft een hersenbeschadiging, vandaar.

Op 20 oktober heb ik de eerste echo! Ben benieuwd. Zal het zo gelijk in de lijst zetten.

@ Alva, moest wel lachen om je top 3 spannende dingen. Kan me voorstellen dat het een opluchting is als ze op je werk leuk reageren. Zie ik ook nog wel een beetje tegen op. We gaan van de winter 6 weken weg, dan 2 maanden werken en dan begint mijn verlof. Voelt toch niet zo fijn om te moeten vertellen dat je er daarna weer een tijd uitgaat.
    Fijn dat het bij de internist goed is.

@ Jennifer, wat fijn dat je geen reumatische klachten hebt nu. Zou geweldig zijn als dat de hele zwangerschap zo zou zijn!

Ik heb donderdag en vandaag overgegeven en eigenlijk zijn dat de dagen geweest dat ik me verder een stuk minder misselijk voel. Heel raar (maar wel fijn).

Voorgevoel; qua misselijkheid e.d. neig ik weer naar een meisje. Lijkt me ook leuker voor onze dochter.
    Tijdens de zwangerschap van onze dochter hoorde ik (het bakerpraatje?) dat de naam die je als eerste hebt, dat dat het is. Toen hadden we al heel vroeg de meisjesnaam en inderdaad een meisje. Nu staat de jongensnaam vrijwel vast, dus dat maakt dat ik toch een beetje twijfel of het toch geen jongen is.
    Ik vind deze keer meisjesnamen echt heel lastig. Niets is zo leuk als de naam die onze dochter al heeft lijkt het.

15. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.344
    113
    1 t/m 15 Mei mama's

30. April
    taartje1611, 32 jaar, 2e kindje
    elisah83, 31 jaar, 2e kindje

1. Mei
    dnm, 26 jaar, 1e kindje
    roosje35, 24 jaar, 1e kindje
    wblond, 25 jaar, 2e kindje
    Eline83, 32 jaar, 3e kindje

2. Mei
    meris, 35 jaar, 3e kindje
    alva, 30 jaar, 4e kindje
    101984, 30 jaar, 2e kindje
    amy1987, 28 jaar, 1e kindje
    Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje
    Zoef, 30 jaar, 3e kindje

3. Mei
    thea, 30 jaar , 4e kindje

4. Mei
    Missm85, 32 jaar, 1e kindje

5. Mei
    jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje

6. Mei
    mappie, 36 jaar, 4e kindje
    Koali, 27 jaar, 2e kindje
    Saffira29, 31 jaar, 3e kindje
    Weer, 31 jaar, 2e kindje

7. Mei
    Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje
    Kippetje88
    Lelietje85, 1e kindje

8. Mei
    mariahh, 24 jaar, 2e kindje
    Kolibri, 3e kindje
    Gypsea, 2e kindje

9. Mei
    Klaasje82, 32 jaar, derde kindje

10. Mei
    Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje
    Anja1986, 29 jaar, 1e kindje

11. Mei
    Lallie4, 3e kindje , 26 jaar

12. Mei

13. Mei
    J010, 1e kindje, 30 jaar
    1992M, 1e kindje, 22 jaar

14. Mei

15. Mei

Afspraken:

21 september
    taartje1611, intake vk en eerste echo
    Korenbloem86, intake vk

22 september
    zoef, intake vk en eerste echo
    mariahh, intake vk + eerste echo
    missm85, intake vk + eerste echo
    Wblond, intake vk + eerste echo

23 september
    Eline83, intake vk + eerste echo

28 september
    Jennifer1986, echo en intak vk
    Weer, echo in zkh
    lallie4, echo in zkh

29 september
    koali, intake vk
    Anja1986, 8 weken echo

30 september
    saffira29, intake + echo Vk
    j010, intake vk en echo vk

6 oktober
    DNM, termijn echo

12 oktober
    Anja1986, intake vk + 10 weken echo

20 oktober
    DNM, 12 weken echo
    Korenbloem86, eerste echo

★☆ sterretjes ☆★

Mamavanmenno ☆
    Werveltje ☆
    Nonma ☆
    Molensteen ☆
    Suze ☆
    Emc ☆

16. WBlond

WBlond Lid

3 jun 2013
    87
    0
    0
    Gefeliciteerd voor de goede echo's dames! Ik ben morgenvroeg aan de beurt maar ik ben bang dat het niet goed is aangezien mijn bruinverlies er Nogsteeds is. Lijkt me niet goed..

17. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg

hier ook sinds gisteren bruin verlies en vandaag contact gehad met de vk ze zei dat bruin verlies wel normaal is hoor.
    zolang het niet menstruatie bloed is en gepaard gaat met flinke buikkrampen is het wel normaal.

heel veel succes voor morgen en hoop dat alles ok is!

groetjes

18. Alva

Alva Niet meer actief

Ik zat er dus ook zo mee omhoog! Voelde me zo schuldig. Had het bijna met 4 weken al verteld, puur uit schuldgevoel.
    Ik ben dit jaar langdurig ziek geweest, daarom voelt het zo oneerlijk om er volgend jaar weer tussenuit te gaan.
    Wie zei dat nou laatst zo mooi hier? Ik hou van mijn werk, maar meer van mijn gezin.

Korenbloem: Dat is een flinke reis! Waar gaan jullie heen?
    Een verlof komt nooit uit voor een werkgever, ze krijgen ons salaris terug en met een beetje geluk kunnen we onze vervangers zelf inwerken.. kortom; ze mogen niet klagen :p

19. Maya78

Maya78 Lid

21 sep 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Morgen heb ik mijn eerste echo en volgens internetberekeningen, ben ik 12 mei uitgerekend.
    Wat heerlijk om allemaal verhalen te lezen van dames in dezelfde fase!

20. 1992M

1992M Actief lid

7 sep 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik ben vanmiddag toch naar de gyn geweest. Vrijdag zei de vk dat ik de afspraak mocht afzeggen als ik geen last meer heb gehad in het weekend. Vanmorgen toch vk even gebeld om te vragen wat ik nou moest doen. Mijn man zei: je hebt geen pijnen meer, dus dan zal het wel goed zitten toch? Ik twijfelde heel erg, en vk zei dat ik beter toch even kon gaan. Was strontzenuwachtig, maar een kloppend hartje gezien. De krampen kwamen van een cyste aan de eierstok, maar daar gaan ze niets aan doen, zolang ik geen erge krampen meer heb. (door de cyste kan de eierstok uit balans raken en gaan draaien. Als de eierstok dus te ver doordraaid, kan het zijn dat die geen bloedtoevoer meer krijgt. Dan krijg ik wel erge krampen die niet na een uur overgaan, en moet ik bellen en krijg ik een kijkoperatie). Maar zover is het gelukkig nog niet, nu eerst lekker op de roze, misselijke wolk zitten :)

Deel Deze Pagina