Ja klopt zijn mijn vk ook al had haar al gebeld zaterdag. Het is gelukkig niet zo erg dat het eruit stroomt. Ik ben er alleen pas rustig over als het morgen goed is.
Wat fijn dat de echo's goed zijn vandaag. Ik hoop dat dit morgen doorzet, om 8.30 ben ik aan de beurt. Behoorlijk zenuwachtig aan het worden nu...
Succes morgen Missm85! Ik moet om 10.30 en ben behoorlijk zenuwachtig, ik heb er op de een of andere manier geen zin in omdat ik bang ben dat het niet goed is. Maar dan weten we het in ieder geval.
1992M; Fijn dat alles goed gaat! Hoop dat de cyste zich rustig houdt verder. Een hoop 1e echo's morgen he?? Ik mag om 14.50, eerst werken tot 1400. Zou het nou inwendig zijn met 8.1 ?? Hoop het stiekem niet haha
Jij ook Wblond! Ik heb er eigenlijk vanaf t begin vertrouwen in en een goed gevoel over. Nu begint de angst dat m'n gevoel straks niet klopt.. Blij als t morgen is! Jij ook succes en vooral veel plezier (daar gaan we gewoon van uit!)
Succes morgen allemaal met jullie eerste echo. Hoop voor een ieder dat het er allemaal goed uitziet!!
Iedereen met een echo de komende week: heel veel plezier. Hopelijk alleen maar goed nieuws van iedereen en een hele hoop mooie echo's. Wij zijn nu een midweekje weg. Hopelijk gaat de tijd hierdoor extra snel en is het zo 29 september. Ben nu zo benieuwd. De ene keer heel onzeker en verdrietig. De andere keer heb ik wel weer hoop. Zo moeilijk, als je geen idee hebt welke kant het uit gaat. Tot nu toe worden de symptomen in ieder geval niet minder, alleen maar meer. Hopelijk is dat een goed teken.
Alva ook succes morgen! Mijn eerste echo bij m'n vorige zwangerschap was uitwendig en was ik minder ver dan nu. Dus ik ga ervanuit dat het nu ook uitwendig is 😄
Heey lieverds, ik wil de meiden die vandaag een echo krijgen heel veel plezier en succes wensen!!! Ik duim voor geweldig mooie echo's!!!!! Laten jullie weten hoe het is gegaan? 😚
Dankjewel! Ik heb een prachtige echo gehad vanmorgen. Een mooi kloppend hartje gezien en 1 dag minder lang zwanger als ik zelf dacht. Volgend m'n laatste menstruatie uitgerekend op 4 mei, zelf dacht ik 7 mei (heb m'n eisprong gevoeld) en de echo zegt 8 mei. Over 3 weken de termijnecho. Heel spannend allemaal! Wat bijzonder om een levend mensje in je te hebben met een hartje. Pff. Helemaal gerustgesteld voor nu. Dames die nog moeten, zullen we er een topdag van maken vandaag? Succes!
Super fijn MissM85! Heerlijk gevoel he? De rest die nog mag vandaag, veel plezier, ik ga er vanuit dat alles in orde is! positief denken helpt Ik heb het echt zwaar op m'n werk vandaag, ik wil naar huuuuuiiisss lekker onder een dekentje op de bank. ehmmm wat zei ik ook al weer over positief denken
Missm gefeliciteerd met de echo! Wij mogen vanmiddag om 13:30 zenuwachtig!!!!!! Wat even vergeten hoe dat voelde
Ik ga nu richting ziekenhuis... met klamme handjes en doodnerveus heb van schrik alle papieren thuis laten liggen (zit nu op het werk, naast het zkh en 30 min van thuis vandaan) dus ik hoop dat ze me binnen laten Hopelijk straks goed bericht.... en een éénling hihi Missm: Geniet ervan !!